Waar is de baby gebruiksaanwijzing?

Nou niet allemaal hoor. Morgan haar neefje die bijt schopt slaat en knijpt haar als hij de kans krijgt. Maar van de week kreeg ze een duwtje op de creche van een peuter ze zat bij de leidster op schoot en hij raakte haar per ongeluk. Niks huilen alleen heel hard gillen tegen hem alsof ze hem uitschold. Het knulletje is de hele dag niet meer in de buurt gekomen bij haar hij was zich rotgeschrokken.

Ja dat wordt nog wat die meid van mij.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha en gelijk heeft ze. Bah wat een hardhandige neef. Boris was heel lief tegen dat meisje ben benieuwd als hij straks naar peuterspeelzaal gaat wat hij daar gaat uitvreten.

Ha ha ha daar schijnen ze een hoop ongein uithalen te leren van elkaar

en ja haar neefje is een verhaal apart… net als zijn ouders.

Groetjes,

Michèle

ja ja wacht maar ze komen zometeen thuis en dan denk eeeuh wat zullen we nou krijgen.

Hoe bedoel je lollies??

Groetjes,

Michèle

Ze leren ook dingen die je liever hebt dat ze niet van anderen overnemen. Mijn zusje kwam op een dag thuis en die stak klein middelvingertje op, wist verder niet wat t betekende hoor maar mn moeder krabte zich toch even achter de oren.

Oh ja dat krijg je ook ja. Zo snel mogelijk afleren en de bron achterhalen. Zo noemde mijn broertje iedereen kl**tz*k. Bleek ons buurmeisje hem dat te leren…

Groetjes,

Michèle

Onze oudste was net 2 jaar en ze zat met haar poppenhuis te spelen. Bleef er iets niet staan zoals ze wilde en gooide ze er GVD voluit uit! Geen gehoor uit zo’n 2-jarig mondje.

Gelukkig kon ze het hier niet op gepikt hebben dus toen ik haar vroeg waar ze dat grote-mensen-woord vandaan had zei ze “Van mezelf!”. Dus ik zei dat ze dat echt niet verzonnen kon hebben. Ik vroeg het nog een keer en toen zei ze “Dat zegt opa ook elke tijd!”. Zucht…

Wel lief dat ze opa in bescherming probeerde te nemen maar het blijft verre van tof als je 2-jarige peuter voluit GVD eruit gooit! Dus we hebben opa maar even flink opvoedkundig toegesproken.

Groetekes, Sje

Oh, daar moet ik ook nog op oefenen! Ben een meester in het zeggen van sht, kt en f*ck. Erg hè?

Nu kan het nog niet zoveel kwaad, maar straks…goed voornemen nummer 2 (naast de uitgroei wegwerken, hè Michele?): niet meer vloeken!

Ja ik moet er ook op letten. Pappa zegt altijd netje potverdorrie (mevrouw begint altijd hard te lachen dan), maar mamma kent de gvd’s f***'s, sht’s en kt’s ook wel ja en daar moet mamma echt op letten… Want straks heb ik het zelf gedaan…

Hmm heb ik toch een goed voornemen… Ik had er nog 1 maar die ben ik alweer vergeten. Zal het wel niet zo goed geweest zijn.

Groetjes,

Michèle

Haha, gelukkig ben ik niet de enige zondige vrouw op dit forum!

Hahahaha, heel herkenbaar al dat gescheld en dat geflirt onderling! Mijn neefje is heeeeeeel lief voor Julia, hij komt haar steeds kusjes geven enzo, terwijl hij zijn eigen zusje af en toe een flinke stomp geeft! En inderdaad leren ze rare woorden op school. Mijn nichtje van 4 had een nieuw fietsje, dus haar broer wilde er ook op. Maar het fietsje was hem niet stoer genoeg, hij is immers al 6 en hij stapte af met een: ‘Wat een k-fiets!’ Dat klinkt echt raar uit de mond van zo’n klein ventje! Zelf vloek ik niet snel met GVD’s, maar wel eens met s-its’s en ku-s…net als Michele. Ja, wij zijn ook maar mensen he! Laatst had iemand een label vergeten weg te halen in een winkel. Nou, ik meteen kwaad toen ik het thuis ontdekte. Het was meteen een dom k-wijf…Eigenlijk ben ik normaal best netjes hahaha, behalve als ik me erger!

Kindjes kunnen ook wel heel lief zijn voor elkaar. Bij het kdv zijn nog drie babies. Laatst zaten ze allemaal tegen elkaar aan in hun maxi cosi en toen gingen ze allemaal met hun voetjes tegen elkaar aanwippen zei de leidster. Heel schattig! En toen Julia eens huilde, kwam een jongetje haar troosten door (eigenlijk heel hardhandig ach germ) over haar kopje te aaien. Lief!

En lachen Sje, dat jouw dochter langs de deuren gaat vragen waar er nog een knappe boy is! Wel een idee misschien. Heb nog wat single vriendinnen die ook wel wat rammelende eierstokjes hebben, ik zal ze eens tippen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 31 Dec 2008 13:16:28

Nee hoor Mriek, ben je zeker niet.

En ja het is echt grappig om te zien hoe kinderne op elkaar reageren. Maar ook dieren. Zo is Morgan haar beste vriendje thuis een van onze katers. Als ze op de bank ligt is het meteen kopjes geven en kusjes en ze ‘aait’ hem/ Ze vind het heerlijk om met haar knuist door die vacht te gaan. We hebben alleen twee zwarte katers en de ander vind dat niks dus ze is soms een beetje van slag als ze die ziet en die komt niet knuffelen. Alleen was het wat minder toen ze van de week zijn staart op probeerde te eten enne hij is soms wat lomp en loopt letterlijk over haar heen als je niet oplet. Zij vind het prachtig, maar een 4.5 kilo zware kat op haar buik lijkt me nog niet echt succesvol.

Groetjes,

Michèle