Ha ha ha nou zo erg is het ook niet. Ze was geen 6.5 kilo bij de geboorte
Maar we gaan wel naar 74 meteen.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha nou zo erg is het ook niet. Ze was geen 6.5 kilo bij de geboorte
Maar we gaan wel naar 74 meteen.
Groetjes,
Michèle
Onze oudste ging rond haar 1e verjaardag naar maat 74. Heel klein poppetje was dat. Was ook geen gezicht toen ze los ging lopen.
Groetekes, Sje
Ha ha ha dat geloof ik graag, Ach 68/74 wordt het hier nu en we zien wel hoe lang dat duurt…
Groetjes,
Michèle
Jeetje, kan me niet voorstellen inderdaad zo’n kleintje dat loopt. Haha, vast grappig om te zien. Was vanmiddag bij een vriendin en haar dochter wordt zondag één jaar en die was 76 cm lang. Erik is nu al 73! Heb dan de neiging om te zeggen: wat is jouw kind klein. Maar dat is het niet, mijn zoon is gewoon groot!
Ha ha ha kun je nagaan bij ons neefje. Zijn vader is 1.98. Hij is ook zo’n bonk.
In vergelijking met hem is Morgan echt een smufinnetje…
Groetjes,
Michèle
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Michèle op 29 Dec 2008 20:35:05
We waren een keer op de kermis met onze oudste en toen kon ze net een paar weken zelfstandig zitten. Hadden we haar bij zo’n touwtjes-trek-tentje neergezet op de balie want ze mocht touwtje trekken (je weet wel, dat er dan zo’n cadeautje aanhangt).
Die mevrouw die achter die balie stond schrok dat we ons meisje zomaar alleen lieten zitten. Ze hield snel haar hand achter het ruggetje. Doordat ze zo klein was, zag het er blijkbaar heel onnatuurlijk uit dat ze zelf zat. Haha!
Groetekes, Sje
Ha ha ha ach ik krijg op me kop dat ik al ga winkelen met haar. En ik moet haar maar meer te eten geven. Ik zal dat ook wel gan krijgen straks…
Groetjes,
Michèle
Geloof me, opmerkingen als “Wat zie 'ie er gezond uit!” word je ook wel eens flauw van. Dus groot of klein, het roept allebei reacties op. Mensen kunnen zo niet buiten de hokjes denken…zucht…
Eigenlijk best zielig dat zoveel mensen geen eigen leven hebben en dat ze dat van ons dan maar nemen om zich mee te bemoeien.
Groetjes,
Michèle
Yep. Er komt een moment dat ik dat ook nog eens ga zeggen als ik weer zo’n opmerking krijg…tot nu toe kon ik me nog inhouden. Maar echt, je bent een keer klaar met tot 10 tellen.
Ik weet het, ik heb al mededelingen gehad dat ik niet zo hoefde te snauwen, ze bedoelen het goed… Als je het goed bedoeld dan hou je je mond zeg maar. Als ik advies wil vraag ik het (hier) wel.
Groetjes,
Michèle
Haha, goed van je! Blegh, ongevraagde adviezen. Inderdaad: willen we advies, dan hebben we ikkeben! Misschien moeten we dat eens tegen ze zeggen, kijken hoe groot het vraagteken op hun gezicht dan is. Haha!
Hahahaha, ik heb smakelijk moeten lachen om je touw-trek-verhaal Sje. Ik kan me voorstellen dat het er een beetje vreend uitzag! Ik ken ook zo’n baby die heel snel kon lopen, ze leek net een horrorbaby, zo’n soort moord-baby…hahaha, hoe kom ik daar nu bij? Nou ja, zo’n film heb ik ooit gezien! Het zag er een beetje creepy uit! Maar tegelijk ook erg grappig en iedereen maar kijken!
Op dit moment zit Julia morrend bij papa. Wat wil ze nu? We hebben geen idee! Ze lag net van de ene op de andere seconde te pitten tijdens het spelen en nu ligt ze: hmmm, awwww, nnnnn…duidelijk geïrriteerd om iets. Het is echt zo onduidelijk allemaal! Ik zou een clownspak aan kunnen doen en dan voor haar kunnen gaan jongleren met bananen, dan nóg is ze niet geïnteresseerd! Ze ligt zich maar weg te drukken…en vannacht natuurlijk weer gepoept! Het gaat maar door! Nu kijkt ze hééél geinteresseerd TV haha, een actualiteitenprogramma notabene. We hebben een wonderkind!
Ja, Mriek, het is zwaar irritant als mensen zeggen: 'Wat ziet ‘ie er gezond uit!’ Zeg dan gewoon: ‘Hij is dik he?’ Erg vervelend! Je hebt vast onze postings daarover al gelezen? Maar jouw Erik is gewoon mooi lang, prachtig toch voor een jongen?
Wauw, Morgan groeit echt als kool! Ze is echt een (vr)eetbeestje! Julia daarentegen eet nu juist heel weinig. He? Hoe kan dat? Zijn er ook nog verschillen dan tussen de dames? Ze doen toch alles hetzelfde? Vanmorgen had ze 165 cc op. Dat is voor Julia gewoon genoeg, meer wil ze niet. Mijn vriend legde haar in bed en flats…alles eruit. Ik mocht uitslapen, maar ik heb meteen haar hele bedje opgeruimd en mevrouw ook goed gewassen. Vandaag eet ze maar mondjesmaat hoor. Ze groeit ook heel hard vind ik. Ik heb best veel broekjes in maat 62, maar die kan ze ook niet maanden aan. Eerst zaten ze over haar voetjes, maar nu zijn ze eigenlijk gewoon op lengte. Julia groeit vooral in de lengte heb ik het idee, pijpjes en mouwtjes worden snel te kort. Maar ze kan nog mákkelijk in 62 hoor, zelfs het kleine Noppies past haar nog. En de HEMA, daar zwemt ze nog in. Terwijl Morgan toch kleiner was…Maar die groeit nu misschien veel harder? 68-74, dat is nogal joh, daar kan ze dan denk ik wel een tijd mee doen! Ze zeggen dat 62 staat voor 3-6 maanden. Nou, ik denk dat wij het niet redden tot februari he? Dan zit Juul ook minimaal in 68 hoor, het wordt al een lange dame!
Ik ga Julia maar eens proberen in bed te leggen. Mwo, wat ziet ze er toch verveeld uit zeg. Ze hangt echt in haar schommelstoel, zo van: ‘Boeien!’ Terwijl nu toch Boulevard op staat, hahaha! Ze wrijft door haar ogen…ik ben benieuwd of madamme wil slapen, wat een diva is ze nu toch!
Groetjes Rainbow, trotse mama
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Rainbow op 30 Dec 2008 18:56:48
Even off-topic Rainbow. Wil je nog een leuk verhaal hebben? Vandaag gebeurd!
Onze oudste van 5 jaar: “Mama, hoe vind je een man als je later groot bent?”.
Ik: “Nou die ontmoet je vanzelf. Bijvoorbeeld op kantoor zoals ik papa heb ontmoet. Of in een café waar je gezellig iets gaat drinken, of in een winkel. Maar je kunt ook iemand op school ontmoeten met wie je ooit gaat trouwen.”
Zag haar denken…
Zij weer: “Maar je kunt toch ook langs de deuren gaan om te vragen?”.
Dus we hebben haar maar uitgelegd dat het niet helemaal gebruikelijk is om van deur tot deur te gaan om te informeren of daar een man is om mee te trouwen!
Dus meiden, het is niet alleen met baby’s af en toe erg lachen, het wordt nog leuker als ze gaan praten en gaan nadenken over grote-mensen-zaken.
Groetekes, Sje
Ha ha ha sje en nu maar hopen dat ze niet met de eerste de beste thuis komt
Eh Morgan spuugt niet Rainbow enne ze slaapt. Ze zit wel midden in een sprongetje, maar volgens mijn moeder (die heeft opgepast vandaag) is ze een voorbeeldige baby. Waarom altijd bij andere?? Nee hoor bij ons is ze ook lief alleen nu even niet zeg maar.
Enne 62 zit ineens goed. Misschien blijft ze er even in, misschien niet, maar ik neem geen risico. Ze ligt nu ook ineens klem in haar bad. Ze kan er niet meer in liggen. Ze moet zittend badderen… Lang leven pappa, die is sterker in zijn armen.
Enne hier is ook alles op tv intersant, zelfs een turk die staat te lullen (ff op ze haags gezeg…) Enne oogjes wrijven is slapie doen. Hier duurt het max 10 min maar dan slaapt ze voor de nacht. Alleen ze is zo onrustig. Ach morgen past mijn schoonmoeder op dus ze zal wel weer adorable zijn…
Groetjes,
Michèle
jaja voorbeeldige babies he. Grappig hoor Sje, van deur tot deur. hihihi ben benieuwd met wat onze zoon komt aandragen.
Nou ja, misschien belt onze oudste wel ooit bij jullie aan Lollies! Is je zoon meteen onder de pannen!
Groetekes, Sje
haha moeten we toch ook maar alles van de forums uitprinten en bewaren he.
Het is een lieve jongen, afgelopen maandag waren we bij CB en was klein meisje aan rondlopen liep onze zoon naartoe en ging knuffel en kusje geven, liep hij weer naar de blokjes en terug naar meisje was zooooo schattig hij heeft het tot 5 x toe herhaald, als dat niet lief is,…
Dus ja heeft ze op dat vlak geen klagen
Morgan haar vriendje (ja mijn dochter is er vroeg bij) is 1.5 jaar (ja ze valt net als mamma op ouder) zit haar de hele dag te aaien als hij de kans krijgt en als ze haar speen laat vallen is hij er als de kippen bij om hem terug te geven. Overal waar zij is is hij en als ze gaat slapen dan wil hij ook slapen. Ben benieuwd ze hebben mekaar nu 2 weken niet gezien. Zij is hem denk ik wel weer vergeten, maar andersom…
Groetjes,
Michèle
zooooooooooooooo lief en schattig he Michele.
Ik vond het echt zo mooi hoe babies en peuters dan onderling met elkaar omgaan, zo voorzichtig en lief.