het onderwerp zegt het al,
ik zal het even toelichten
ik was benieuwd waar jullie baby zijn hapjes eet, net als pap van een lepeltje, fruit en groente hapjes ( het liefste antwoorden van moeders met babys van 3 tot 6 maanden)
xx
(K)Kuzjes!
het onderwerp zegt het al,
ik zal het even toelichten
ik was benieuwd waar jullie baby zijn hapjes eet, net als pap van een lepeltje, fruit en groente hapjes ( het liefste antwoorden van moeders met babys van 3 tot 6 maanden)
xx
(K)Kuzjes!
En als ik, als mama van 2 meiden van 4 en 5, het nog wel weet van toen ze 3-6 maanden waren? Mag ik dan toch antwoorden?
Groetekes, Sje
quote:
En als ik, als mama van 2 meiden van 4 en 5, het nog wel weet van toen ze 3-6 maanden waren? Mag ik dan toch antwoorden?![]()
Groetekes, Sje
hahahha ECHT DOM van mij nou echt wat erg! iedereen mag dus gewoon antwoorden, maar wel over de tijd van 3 tot 6 maanden
ooh haha
(K)Kuzjes!
hoi hoi…
nou gelukkig val ik nog net in de categorie (mijn zoontje is vandaag 6 maanden!)
Maar mijn zoontje eet nog geen pap/fruit etc. Als ik de poging waag dan zet ik hem altijd in zijn wipstoeltje met het hoofdsteuntje omhoog. Maar denk dat een kinderstoel dé uitkomst is (mits ze hun hoofdje al goed omhoog kunnen houden). De kinderstoel staat hier nog in een doos! weet eigenlijk niet wat gebruikelijk is om deze in gebruik te gaan nemen!
maar wees gewaarschuwd waar je het ook doe… kliederen is en blijft het misschien de tip van marieke om een kliederschort aan te schaffen. Deze zijn te koop bij prenatal en ikea… is met mouwen en ik meen van plastic
Ah, tof! Dank je! Hihi! Geeft niks hoor dat je even “discrimineerde”.
Onze dametjes kregen in die tijd hun hapjes in het wipstoeltje. Zaten ze toch recht genoeg en het ruggetje werd niet belast.
Of bedoelde je lokatie in huis? Dan was het de keuken of de huiskamer.
Groetekes, Sje
In de wipstoel met de rugleuning rechtop. Kinderstoel is nog niet echt een optie, want meneer is nog niet sterk genoeg in z’n ruggetje.
haha, ik discrimineer niet graag, maar vond het toch erg grappig
dus kinderstoel nog geen optie met een lekker zacht verkleinkussentje? en in de maxicosie of is dat weer te krom zeg maar…
(K)Kuzjes!
Mag 6,5 maand ook
Wij gebruiken ook de wipstoel met de rugleuning omhoog. En de armpjes onder de band anders wordt het een knoeiboel. Als zijn armen vrij zijn dan wil meneer graag met zijn handjes de lepel vasthouden en vliegt het fruit of de groente alle kanten op.
Groetjes,
Sandra
Hahaha…ik wil ook ff meedoen…mag 6 maanden en 10 dagen nog?
Geintje hoor!..hahaha…
De onze zit of in de eetstoel (met verkleining) of in de wipstoel…maar waar het ook is…hij eet mee met zijn handen…probeer het snel weg te vegen maar dat is nog nooit goed gegaan…haha…
We zitten altijd gewoon in de huiskamer lekker ontspannen en meneer smakt lekker door!
Groetjes, Danielle
Wij gaven Quinty in het begin in het wipstoelltje of als we ergens anders waren, gewoon op schoot. Haar ene armpje onder mijn arm en met diezelfde arm hield ik haar andere armpje een beetje vast zodat ze niet telkens alles uit mijn hand sloeg Gewoon aan een eettafel, lekker makkelijk. Nu zit ze in de kinderstoel met een stoelverkleiner, maar is dan nu ook al bijna 9 maand.
Tis ff uitproberen wat voor jullie het fijnste is.
Maxi-cosi vind ik persoonlijk geen goede optie, want dat lijkt me geen fijne houding om te eten.
dankjewel voor jullie reacties:D
echt super,
denk dat ik dan ook maar het wipstoeltje probeer dan zit hij niet zo in elkaar gedoken idd, maar het probleem is dat meneer zo wild is dat hij constant naar onderen schuift omdat het een beetje “glad” stof is.
(K)Kuzjes!
Morgan zit op haar doomoo. Wij hebben geen wipstoel Oh ja en met haar rug naar de tv anders lukt het niet of tv uit.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
wij hebben hier ook de doomoo maar die kon ik elke dag gaan uitwassen vond het leuk lief toen hij kleiner was maar hij vond het al snel zelf niet meer interresant dus toen ben ik op marktplaats op zoek gegaan naar een wipstoeltje en hup voor 15 euro hier in het dorp gehaald… en veel meer plezier van dan de doomooseat. Maar gelukkig kan je hem ombouwen en dus als hij groter is kan hij weer op de doomoo en dan zelfstandig gaan zitten luieren oid…
Wipstoeltjes zijn niet echt succesvol hier ben ik bang. Met 6 katten die nog wel eens als 6 tornados door de kamer gaan staat een doomoo iets stabieler. Ach wie weet gaan we als nog voor een wipper, maar ze vind hem tot nu toe nog steeds geweldig enne ik heb er wel een handdoek op liggen, zeker toen ze nog zo spuugde
Oh ja het was ook de enige plek waar ze op de dag wilde slapen met de kiss toen.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
ja dan is de doomoo zelfs een aanrader he… en een ligschommel (of hoe noem je dat) in ieder geval alles waarin ze zich niet kunnen overstrekken. Zelfs de maxicosi is dan van belang om ze daar soms in te leggen.
Ja klopt, alleen die vond zij niet prettig. Te hard en het tuigje was niks, Ze spuugde daar ook sneller in omdat ze in elkaar zat. Nee de doomoo is hier echt ideaal hier.
Groetjes,
Michèle
Kinderstoel kun je het best pas gebruiken als je baby zelfstandig kan zitten.
Wij hebben tot die tijd de wipstoel gebruikt, ging prima en het was voor haar ook duidelijk, wipstoel betekende eten of soepstengel of iets dergelijks.
[img]http://by.lilypie.com/qSjwp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” />
Ha ha ha hier ziet Morgan alleen haar fles nog als eten. Hoewel ik gister naast haar iets zat te eten en ze ineens begon te smakken. Leuk gezicht… maar Creme Fraiche leek ze me nog iets te jong voor
Groetjes,
Michèle

hmm wipstoeltje lukt dus echt niet, schuift ie elke keer weg.dan toch maar in zijn cradle swing zonder dat ie swingt natuurlijk
hij vind die die nutrix niet echt geweldig terwijl ie wel gulzig blijft toehappen, maar trekt vieze gezichten haha
(K)Kuzjes!
Oh geen probleem daarmee hier, maar ja aardje naar haar vaardje die eet ook alles
Groetjes,
Michèle