W&S Bureau afspraak gehad

Ben net gebeld, of ze stoorde. Ze was namelijk van een werving en selectiebureau en was op zoek naar iemand voor het internationaal octrooibureau en ze had mijn cv op internet gevonden. Een baan van 38.75 uur met 2200 brute salaris dus ik flap eruiut dat ik op 2400 zit. Nou ja moest ze kijken of dat ook haalbaar was. Ik zit maar op 2000. Maar goed morgen kennis maken en dan wil ze me op gesprek hebben daar.

Ik heb er zelf niks meer aan gedaan aan solliciteren, maar als ze jou bellen is het beter dan dat jij hun belt

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 25 Aug 2010 13:30:46

Kijk, dat is nog eens service. Je gewoon LATEN bellen voor een baan. Goed joh, zou super zijn als het je iets lijkt en je méér kunt gaan verdienen. Ik duim dat het iets is!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja op zich lijkt het me heel leuk. Zeker het internationale spreekt me heel erg aan. Ik ga gewoon kijken, niet geschoten is altijd mis toch?

Groetjes,

Michèle

Echt wel! Wie weet is het je droombaan.

Groetjes,
M

Wie weet. Enne als ik mijn baas echt wil zieken dan kan ik op het moment dat ik opzeg ook opstappen… heb nog 22 vakantiedagen.

Groetjes,

Michèle

Ik zeg: doen!

Groetjes,
M

Eerst kijken wat het gesprek brengt he

Groetjes,

Michèle

Oh ja. Da’s ook wel belangrijk natuurlijk. Haha!

Groetjes,
M

hahahaha kom niet meer bij! Ja dat is het beste michele! Zo van, ik ben er klaar mee, en dag hoor!

Nou ja ik had voor me vakantie weer een gesprek en nu kwam ze weer met iets anders aan dat niet goed is. En dat ik nu een maand heb om dat weer te wijzigen en ik heb zoiets van wanneer houd het nou eens op.

Groetjes,

Michèle

wat goed zeg hopen dat het tijdens het gesprek klikt en natuurlijk meer verdienen wie zegt daar nou nee tegen.
en als ik het me goed herrinner was jij toch diegenne die het niet naar zijn zin had op het werk?

hier nog altijd keihard zoekende zal mijn cv (hele lege cv) ook maar op het net zetten wie weet hahaha

before you judge me, try hard to love me

@ Mamma van 3 jongens. Ja inderdaad dat ben ik. Ik had gehoopt dat het nu allemaal oke zou zijn, maar voor me vakantie kwamen ze met weer wat te zeuren aan dat ik anders moest gaan doen. Ik heb niet het gevoel dat ik mezelf nog kan zijn hier enne als er dan iets voorbij komt met minimaal 200 bruto meer ben ik heel blij. Het betreft wel een juridisch gedeelte ook maar ik heb bedrijfsrecht gehad enne je hoeft er geen ervaring in te hebben dus dat mooi en ik spreek vloeiend en accentloos engels. Ha ha ha daar stonden zelfs de engelsen in portugal verbaasd om te kijken.

Groetjes,

Michèle

PS zet hetm er gewoon op baad het niet echaad het niet.

Groetjes,

Michèle

dan zou het wel helemaal super zijn als je gelijk weg kan door al je vakantiedagen op te nemen , en lekker fris en opnieuw beginnen met collega’s en werkgevers die je wel waarderen.

och meid ik heb sinds mijn tiener jaren niet gewerkt (niet wit)en het was gewoon wat kassa werk dus die cv stelt echt niks voor.

Heb wel in de zaak van mijn man gewerkt maar dus niet wit dus dat kan ik er niet bij zetten helaas want daar deed ik inkoop verkoop beetje administratie etc etc
en helaas vorige week maandag weer afgewezen maar ze wilden wel graag mijn gegevns bewaren voor in de toekomst ja wat moet ik daar nou mee

before you judge me, try hard to love me

He, super joh! Spannend zeg!

Laat je weten hoe het gegaan is? Volgens mij ben je wel toe aan iets nieuws, als je dan ook nog eens meer kunt gaan verdienen, altijd proberen!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Je CV is meer dan alleen werkervaring he. Het is jezelf aanprijzen dus ook je opleidingen, hobbies, cursussen en eventueel vrijwilligerswerk kun je er op noemen. Klinkt raar maar daar halen ze heel veel uit. En tja laat ze het maar bewaren baad het niet…

En ja ik hou jullie op de hoogte. Er is natuurlijk nog geen gesprek bij hun klant geweest natuurlijk. Het zou mooi zijn als ik het nog allemaal in deze vakantie kan doen, maar anders moet het maar sneaky want ik wil niet dat ze er al lucht van krijgen.

Groetjes,

Michèle

Succes

Liefs Michelle

Succes, hoop echt voor je dat het wat word. Dat gezeik op je werk elke keer is ook niets.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Morgen kennis maken, en is het gesprek er dan ook meteen achteraan?
Iig veel succes.
En mocht het wat worden, dikke vinger naar je oude baan.
}

Lilypie First Birthday tickers

Suk6 michèle, duim voor je.

Gr Patries