Ow, trouwens, Michele, lezen je collega’s dit niet mee, toevallig?
W&S Bureau afspraak gehad
@ Boukje, nope zo ver ik weet niet en zo wel he dan weet ik meteen dat er een mol is toch?
Groetjes,
Michèle
Nou het gesprek op het bureau ging goed. Ik heb gewoon open kaart gespeeld en aangegeven dat ik me sinds mijn verlof niet meer thuis voel gezien de toen plaatsgevonden reorganisatie tijdens mijn afwezigheid. En dat er klachten geweest zijn die of ondefineerbaar zijn of wel kloppen maar veroorzaakt zijn door de belachelijke werkdruk. Ze begreep me helemaal en gaf zelf ook al aan geen referentie te vragen daar gezien er dan slapende honden wakker gemaakt zouden worden. Maar dat ze me heeeeel erg graag wilde voorstellen bij haar klant. Dus dat wordt nu ook gedaan. We zijn eruit gekomen dat ik zo ie zo 200 bruto omhoog gaan, maar dat is een begin nu. Alleen kan ik uiterlijk 1-11 pas weg want opzeggen voor 1-9 wordt heel krap voor alle partijen nu maar dat is wel te begrijpen. Maar we wachten af nu, moet nu eerst daar op gesprek en voor het zelfde geld duurt het hun te lang of zo. Ik heb overigens nog wel die vakantie dagen maar die houden we als troef achter de hand.
Groetjes,
Michèle
Klinkt goed! Nu maar hopen dat je snel op gesprek kan en dat het wederzijds positief is. Balen dat je dan pas per 1-11 weg kan, maar ja … die vakantiedagen heb je idd nog
Groetjes,
M
@ michele, tja hopen idd dat ze zo lang kunnen wachten, maar ik zou het niet aan me neus voorbij laten gaan, helemaal niet omdat je al zoveel gezeur hebt op je werk! Geef ze daar maar eens gezeur! Vind persoonlijk na je verhaal dat ze wel een trap na verdienen, dus in mijn mening zou ik wegwezen zo snel als je kunt, maar ja snap wel dat je alles netjes wil achterlaten, maar toch!
Oh maar als de nieuwe werkgever zegt eerder beginnen dan zeg ik per 1-10 op en kan ik ook per 1-10 weg zijn hoor, dan laat ik het niet schieten om een paar futiliteiten natuurlijk. Als zij dwars kunnen liggen kan ik het ook.
Groetjes,
Michèle
Fijn dat het gesprek positief was! Weet je wanneer je bij de werkgever zelf op gesprek kan? Spannend hoor!
Kan zomaar een mooie kans zijn om het gezeur achter je te alten en met een schone lei te beginnen!
liefs