VSM kuurtje

Bij mij staat ie naast haar bed op haar kledingkastje. Ruikt naar peen en ui daar, dat of er ligt een zwetende puber onder haar bed

Enne zoet uien Inge, nog nooit aan gedacht om dat te doen, helpt net zo goed??

Groetjes,

Michèle

haha hier gelukkig nog niet nodig gehad

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wees blij, als ze donderdag er niet uit ziet dat ze aan het opknappen is ga ik even naar de ha. Weerstand opbopuwen oke, maar twee weken verkouden met deze natte luiers is niet goed ook omdat ze niet haar hele flessen leeg wil drinken nu. Ze is gewoon echt niet lekker. Ze heeft alleen geen koorts. Maandag 37.9 en gister 37.7, dus dat was wel al minder.

Groetjes,

Michèle

vannacht hier voor eerst een ui neergezet… maar ben er toch niet zo happy op! stinkt ontzettend en de kleine was er ook onrustig van… vannacht gewoon alleen Luuf kijken hoe het dan gaat…

Volgens papa werkt de kuur al wel … maar mijn gevoel zegt van niet… als het nog blijft ga ik deze week ook naar huisarts met hem!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier ook verkouden en gister 37,7 maar nog niet zo erg dat ie der echt last van had en er gebeurde iets grappigs hij had een snotje kon hem bijna eruit pielen maar dat wilde die niet ik zo eerst snotje weg dan flesje en toen deed ie gewon zelf snuiten zeg maar was snotje eruit en toen zat ie te happen en met zijn armpjes naar de fles te graaien hahah zo slim moest echt heel hrad lachen

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha ja ze weten meer dan we denken

Enne ja ik ben ook geen fan van de ui. Wat ik al zei het ruikt of er een bezwete puber onder der bed ligt. Ach pappa zet wel 's middag even het raam open bij haar om te luchten enne als het verder helpt.

Maar ik zie ook nog geen verbetering, Dus we wachten even af. En anders bel ik desnoods morgen al gaan we donderdag naar de ha. Even kijken hoe deze nacht gaat. Want het arme schaapie is ook heel moe nu.

Groetjes,

Michèle

ja zoete uien werken wel, maarja het ene kind is het andere niet natuurlijk, dus ik weet niet of het ook bij Morgan werkt maar het valt allicht te proberen

Oh met dat raam open is het wel te doen hoor. Enne het is hopelijk binnenkort niet meer nodig

Groetjes,

Michèle

domme vraag misschien maar waar merk je allemaal aan dat je kind echt verkouden is want rico heeft al vanaf de geboorte een verstopte neus en dat hij veel niest dus ik weet niet waar ik nu op moet letten omdat de symtomen van verkoudheid altijd zijn geweest

Morgan snotterd echt, ze heeft een rode neus en waterigere oogjes. Wel helder. Ook hoest ze nu en ze heeft verhoging 's avonds. Let op de dingen die jij ook hebt als je verkouden bent.

Groetjes,

Michèle

ja het is gewoon zo moeilijk bij rico om te zien, want hij heeft waterige oogjes en rode oogjes, maar goed hij is ook constant moe omdat hij amper slaapt vanwege die dingetjes die ik eerder benoemde.
rode wangetjes ook met kringen erop ik ben al meer als een week op het wangetje van zwitsal aan het smeren maar wordt er niet heel veel beter op.
snotteren wat er niet uit komt (net wel een beetje) want het is echt dik in zn neus, dat zie je ook als je in zn neusje kijkt.
verder regelmatig hoesten en niezen, maar dat niezen doet ie dus ook al vanaf zn geboorte dus ja of die oogjes van de verkoudheid komen of van de slaap…i don’t know anymore… hij heeft de ene na de andere klacht te pakken

Niezen doen ze zo ie zo vanaf hun geboorte want dat is hun enige manier om hun neus schoon te houden.

En de rest ja toch weer even met de ka opnemen enne zeggen dat je er op staat dat ze hem zien en ook nakijken. Daar betaal je voor en zij gaan er 3 keer per jaar van op vakantie.

Groetjes,

Michèle

hoe gaat het nu met morgan en haar verkoudheid??

Zie andere topics inge. Nee zonder dollen, ze gaat om half 3 naar de ha met me, dus ik ga hier over een uurtje weg. Vanmorgen was ze net een volwassen vent met hoesten. Tranen liepen over haar wangen van de inspanning en huilen natuurlijk want alles zit vol en loopt leeg en ze is zo schor als het maar kan. Het volle harde ieeeeieiiieeeeee is niet veel meer van over nu.

Groetjes,

Michèle

ooh succes dan maar bij de dokter hopelijk is die iets meegaander dan mijn huisarts
laat je iets weten als je terug bent?
geef morgan maar een kwijl kus van rico

Ja tuurlijk hoor je het en ik laat me niet afschepen met niks. Ik weet waar ik voo kom en naar beide gaat ie kijken of zij of ze nou wil of niet. Ze zal die ski vakantie verdienen

Groetjes,

Michèle

michele ik had al gekeken maar kan het niet vinden, maar hoe was het??

Ik heb een nieuwe topic gestaert voor duidelijkheid. Morgan’s APK bij mamma’s hoekje

Groetjes,

Michèle