niet? dat is toch ook PH-neutraal? maar ik weet niet of het MAG (lijkt me stug als dat niet zo is) maar van dokter kneipp badolie met Eucalyptus bestaat ook, en een kennis van mij gebruikt dat bij haar dochtertje die 9 maanden is. dus ik denk dat het ook wel bij 4 a 5 maanden mag maar 100% zeker weten doe ik het niet, zou het even navragen bij de apotheek maar het is een goed alternatief…
VSM kuurtje
Het is de parfum waar ze niet tegen kan inge. Ze krijgt overal uitslag en van natusam droogt haar hoofdhuid uit. Dus we hebben neutral en ik ga binnenkort even weleda baby uit proberen. Maar ik kan dat wel informeren ja van Kneipp.
Ach vanmorgen was het net een jonge zeehond…
Groetjes,
Michèle

quote:
Het is de parfum waar ze niet tegen kan inge. Ze krijgt overal uitslag en van natusam droogt haar hoofdhuid uit. Dus we hebben neutral en ik ga binnenkort even weleda baby uit proberen. Maar ik kan dat wel informeren ja van Kneipp.Ach vanmorgen was het net een jonge zeehond…
Groetjes,
Michèle
ooh dat is naar, ik kon daar als baby ook niet tegen, parfum enzo. stond ook onder de exceem met 6 weken al.
hoop dat het werkt met die dr kneipp.
rico heeft ook vaak van die droge dingen op zijn hoofd, berg noemen ze dat hier. ik doe altijd met haarlotion na het baddderen want er stond op dat dat ook de zeepresten weghawalde van de hoofdhuid en ik dus het idee kreeg dat het daardoor minder werd…maar ja dan is het weer net zo. blijf je houden denk ik baby’s hebben dat best vaak.
haarloition verergert berg hier werd er gezegt gewoon tijden de haartjes wassen 1keer ind e week zeker als ze zo gevoelig zijn kammetje erdoor halen en zodra ze berg hebben met olie insmeren en kammen blijft het haar heel vet maar voorkom je berg
groetjes wendy
ja dat zeiden ze hier ook, maar het tegendeel werd bewezen bij rico
ik heb hele zachte haarlotion, en sindsdien is het wel een stuk minder. het is niet weg ofzo maar wel minder dan voorheen. spoelde hem altijd goed met water af maar ook dat werkt niet.
maar ja dat blijf je vaak toch houden met die kleintjes
ben je de kuur al gestart michelle? ze zeiden hier dat het minimaal 3 dagen de tijd heeft om het te laten werken… en vanavond ben ik 3 dagen bezig… hij slaapt snachts wel heel erg goed en hoest lijkt minder te worden. Vooral einde van de dag dan is het weer wat erger… maar heb wel idee dat het werkt! hoop bij jouw ook?
Heb je nog iets gedaan met die tip van marieke? denk nl echt dat die poepluiers door de nutriton komen… daar hebben ze mij voor gewaarschuwd. Ook kan je kleine (als je het dan toch blijf gebruiken) luie darmpjes krijgen… dus misschien toch een idee om ermee te stoppen en dan maar kijken of ze nog zo spuugt?! misschien is dat ook wel volgroeid al en spuugt ze niet meer. Ik ben zelf nu met nutriton gestopt omdat Jurian de 6+ maanden voeding krijgt en deze dikker is… dus dacht dit is het moment om te stoppen. Ook bij de papfles niet geven… deze is al dikker dus ligt zwaarder op de maag… heb je misschien gelijk geen getob meer met de speen.
Nou hoop dat je me geen bemoeial vind… .het is maar meedenken in onze onzekere koppies …
Oh nee hoor, bemoei je er maar mee, graag zelfs.
Maar we zijn gister gestart dus morgen zou het beter moeten zijn. Al viel het blaffen vandaag wel mee zij pappa. Ze heeft wel tot half tien geslapen weer na haar fles enne de flessen gaan ook niet zo vlot naar binnen nu dus we hebben zoiets van heeft ze ineens honger krijgt ze gewoon lekker 100cc in meerdere keren in plaats van 200 in ene keer. Maar ze lijkt even niet zo’n trek te hebben. Logisch natuurlijk. Ze slaapt gelukkig wel veel en goed. Alleen 's avonds verhoging, maar ja dat niet zo gek natuurlijk.
Enne ik heb van de week geen nutriton gebruikt en prompt zat alles onder, nu helemaal niet die verkoudheid. Ik wil als ze er vanaf is af gaan bouwen. Maar ik heb wel 1 schep nutrix extra gegeven en de ontlasting wordt dikker, ook snotterd ze minder dus ze krijgt minder snot binnen. Het is meer hoesten dan snotteren nu. Gelukkig wel losse hoest, ik hou hem in de gaten. Maar ze was nu boodschappen aan het doen met pappa, Ze ligt lekker ingepakt in de wagen te slapen.
Groetjes,
Michèle

Tip tegen berg:
haartjes met olie insmeren, even laten inwerken en dan met bijvoorbeeld een briefkaart eraf schrapen. het ging hier helemaal weg en is nooit meer teruggekomen.
Groetjes!
ooh die is wel goed mriek,
ik had ooit olie erop en het leek veel erger te zijn ineens heel zn haren zate vol haha, maar dan kwam het dus los, en ik wist niet hoe verder, had het maar afgespoeld met warm water:S hahaha
Haha, en werkte dat? Maar een hard stukje karton daarna doet wonderen. We hebben het niet in één keer gedaan hoor, daarvoor was het teveel. Gewoon in een paar keer alles eraf en het is echt nooit meer teruggekomen.
het grappige is, het LIJKT niet veel totdat die olie was ingewerkt hahaha ja het ging eraf met water, en nee het was trouwens anders.
ik deed die olie erop, en na een uur ofzo had ik zn haartjes gekamt met zo’n baby borstel met zachte haartjes en TOEN zat alles onder, gadver wat een mess was dat hahaha en toen dus afgewassen met een doorlopen washandje met warm water, pff hij zag eruit haha
en… waar zetten jullie het ui neer? bij het bedje? onder het bedje? op commode? Zal het maar niet in bed leggen … lig hij dalijk lekker te eten maar wat is wel de beste plek ?!
naar mijn weten vlak bij het bedje en niet eronder
stinkt wel enorm hiero haha dus had maar zoete uien gekocht dat is een stuk minder vies