Vrouwen crisis opgelost!

ooh hoe stom kan ik zijn!
ik ging dinsdag toch mijn dagje houden?!
ben ik toch ongesteld geworden net!!!
oooh verdorie wat erg ik baal ZO erg. waarom?
omdat ik de pil niet kan doorslikken, hij is te licht qua hormonen en ik wordt er doorheen ongesteld…
en ik kan sinds de bevalling geen tampons meer verdragen. 2 redenen: en het voelt niet tof bij mijn inwendige litteken EN als ik ze dan in MOET trek ik alleen die mini tampons redelijk maar door de bevalling zijn die te klein en voel ik hem constant verschuiven! ooh wat nu?! niemand heeft een oplossing denk ik maar ik baal zo en ik zit even in de stress. het is niet te verzetten die afspraak

Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Apr 2011 14:53:27

En je weet zeker dat je nog ongesteld bent dan?? Want anders zou ik toch een tampon proberen te gebruiken. Ik haat ze ook maar die van OB zijn wel te doen.

Groetjes,

Michèle

ohnee michele ik weet het zeker
de frank was niet gevallen toen ik gisteren nog zei: goh ik moet maandverband halen (gister laatste pil gepakt dan wordt ik echt ongesteld en het voelt nu al zo heel heftig dat het opkomt dat is altijd zo na de pil meteen)
en ik stond vanochtend op en heel lichtjes bloed en buikkrampen en CURRIE!!! de gedachten: DINSDAG IS MIJN DAGJE ooh wat klote!! ik baal hier echt van.
ja OB is bij mij ok niet te doen, die mini’s zitten al zwaar vervelend. dus moet nu dan toch een medium proberen omdat die kleine niet op zn plek blijven zitten. en dat litteken is echt niet tof… ik voel me echt een muts!!

Ja dan zou ik die proberen anders weet ik het ook niet meid.

Groetjes,

Michèle

vrouwen crisis ja…
tja ik heb ook weinig keus maar ik baal wel enorm. dadelijk doet het pijn die rot dingen en zit ik nog niet te relaxen daar

Probeer die gedachte eerst eens uit je hoofd te zetten want door die gedachte ga jij verkrampen en kun je hem niet goed inbrengen enne als jij blijft zeggen het doet pijn doet het ook pijn, snap je me?

Groetjes,

Michèle

ja ik snap je wel maar dat komt ergens vandaan natuurlijk

Snap ik, ik heb ooit 2 uur moeten gymen met een schuinzittende tampon, maar als ik er nu een MOET gebruiken dan probeer ik me ook te ontspannen en te bedenken het is niet voor altijd en ik krijg er veel voor terug.

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi, en OB heeft van die inbrenghulsen en dan gaat het echt een stuk gemakkelijker hoor. Wat jammer meid, Ik zou gewoon gaan. Als het echt niet gaat kun je altijd naar het hotel en daar lekker ontspannen…
groetjes,
Wendy

ja idd die inbrenghulzen… zal is kijken thnx!

@Michele: ja is ook zo… het is nu eenmaal zo moet er maar mee dealen

Een vrouwenleven gaan niet over roxen Inge

Groetjes,

Michèle

nee…was ik maar voor 4 dagen in de week man.
en dan toevallig net de dagen dat de vrouw ongesteld wordt verder wil ik er niet mee geasocieerd worden hahaha

4 dagen?? Mazzelaar als ik weer een stortvloed heb kan ik zo een week zoet zijn.

Groetjes,

Michèle

quote:
het is niet voor altijd en ik krijg er veel voor terug.

Vermenigvuldigen tampons zich bij jou binnen?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 03 Apr 2011 12:39:56

Ha ha ha intrepeteer jij die zin zo?? Als dat zo was begon ik mijn eigen fabriekje

Groetjes,

Michèle

Oervervelend meid! Ik ben zelf tamponfan, kan echt niet zonder die dingen wat dat betreft: een uitvinding! Maar het is wel vervelend als je je er niet prettig bij voelt. Ik denk dat je inderdaad die met die hulsjes eens moet proberen, want die hoef je niet zo ver in te duwen voordat het goed zit. Dat werkt hopelijk? Balen joh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ohw … Balen zeg!!

Ook ik kon geen tampons verdragen omdat ze bij mij een hechting vergeten zijn te zetten is het niet echt normaal dicht gegroeid. Wat ik nu doe is echt heel goed ontspannen en de tampon een beetje nat maken dat hij beter glijd zeg maar en niet zo hard/stroef is. Ook heb ik lactacyd creme die ik inmasseer en daar word je huid ook lekker zacht en soepel van, misscien ook een idee voor je litteken?

ik hoop dat het allemaal nog goed komt voor dinsdag!!

Liefs Shirley

@Sje: oh god hahahaha ik lach me helemaal slap van je opmerking hihi. dat zou wat zijn he!

@Michele: nee hooguit 1 week minimaal 5 dagen. maar de eerste 4 dagen vind ik het heel naar, pijn en moe en chagerijnig, en na die 4 dagen voel ik me weer echt vrouw zeg maar. dus dan boeit het me wat minder eerlijkg ezegt. en ook dan is het geen stortvloed meer

@Shir; het inbrengen is klote dus dan zou ik idd die inbreng hulzen kunnen doen. (heb ik als jonger meisje ook gedaan tijdens mijn eerste menstruatie jaar zeg maar) maar het zit ook niet lekker
als ik ga zitten voel ik m duidelijk zitten en als ik beweeg schuift hij naar onder. ik weet niet wat dat is. het zit gewoon niet tof meer sinds de bevalling

Jeetje wat ontzettend balen. Je zit toch met een ander gevoel in zo’n sauna als je ongesteld bent. Zelf heb ik een hekel aan maandverband en gebruik altijd tampons. Behalve na de bevalling, want dan mag je natuurlijk geen tampons gebruiken. Maar goed kan me voorstellen dat tampons geen pretje zijn als je teveel last van je litteken hebt. Ik heb daar nooit bij na gedacht, maar ik hoop dat ik straks ook weer gewoon tampons kan gebruik ivm mijn litteken.

Ik hoop dat het meevalt en dat een tampon niet al te pijnlijk voor je is. Zou zonde zijn als je hierdoor je ontspanningsdagje misloopt. Morgen dus gewoon eens kijken hoe het inbrengen gaat.

Groetjes,
Sandra

vloek vloek , ik heb het de laatste 2 keer ook gehad, super vet balen man ! ja ik ga nie met een tampon naar de sauna, en bovendien ben ik er ook geen fan van, van die tampons dan, nooit geweest eigenlijk ! rotdingen!!!

ik hoop dat het toch lukt en je daggie gewoon door kan gaan want het zou wel mega zuur zijn zo’n dagje te moeten laten schieten, volgende keer dus in het midden van die strip plannen! (maar ja bij mij werkte da ook nie, want toen kreeg ik hem dus midden in die strip, handig )

Pippy is geboren 17.07.2009