Vrouwen crisis opgelost!

Hoi mama van Rico,

Nee echt dan moet je die inbrenghulsen proberen. Broek tot op je enkels laten zakken op de wc (ahum sorry voor de visuele omschrijving ) en dan kun je zo;n huls prima inbrengen. soms gaat het niet helemaal fijn en dat moet je even frummelen Als ik het zonder doe voel ik ze ook altijd zitten en dan zakken ze uit. Vreselijk irritant! Nee echt zo moet het lukken!
groetjes,
Wendy

@Sandra: ik ga heel erg mijn best doen toch een fijne dag te krijgen, morgen het een en het ander uitproberen hihi

@Sugar: en dan maar hopen dat er UBERHOUDT zo’n dagje ooit nog komt.
in mijn ogen is dit gewoon een try before you die. (moet je mijn inkomen is zien. zakt je broek vanaf ik heb nog nooit zoiets gedaan namelijk haha)

@Wendy(moppiesmama) haha dankje voor de details ik ken die inbrenghulzen heb ze vroeger ook gebruikt maar wist niet dat ze nog te koop waren?
gewoon kruidvat? hehe kom ik daar aan de kassa met zo’n lomp gevaarte

Ja gewoon bij de Kruidvat kun je ze halen… Ik koop ze zelf ook vaak… Heeeeeeeeel idiaal… vooral ook mede omdat je er niet zulke smerige handen van krijgt hehehehe

Liefs, Melanie

thnx! ga er zo heen haha, nog 1 vraag, had iem van jullie eerst een mini (voor de bevalling) end aarna een medium (na de bevalling) of eerst een medium (voor) en daarna een grote (na)?
het is meer van: is 1 maatje groter wel voldoende?

Ja hoor en ook bij de AH. Ik zou zelf met de normaal beginnen. Die had ik ook voor de bevalling. Als je nou vandaag begint met de normaal en als het toch niet lekker zit de super neemt? Moet je ze wel allebei kopen… Ik vind die super altijd zo enorm Het ligt er meer aan hoeveel bloedverlies je hebt denk ik, als je veel hebt dan is de super misschien wel fijner. Ik ben het maar een dag of 4 a 5 en kan aan het einde een hele dag met 1 maandverbandje doen dus voor mij is de normaal goed genoeg. Enneh keizersnede dus niet helemaal eerlijk
Succes!
groetjes,
Wendy

Ikke wel 2x gewoon bevallen, en medium is goed genoeg, en die gebruikte ik ook voordat ik zwanger was. Dus hier helemaal niet 'gegroeid’hahah.
Nou is het bij mij ook nooit echt een stortvloed hoor, dus dat kan ook verschil maken natuurlijk.
Die inbrenghulzen had ik echt nog nooit van gehoord maar zou idd een uitkomst kunnen zijn als je er last van hebt! Gewoon proberen zou toch fijn zijn als je lekker naar de sauna kan morgen.

Ik heb Na Joël geen tampon gebruikt nog, omdat ik niet zo erg ongesteld ben geweest.
Maar na Noah had ik gewoon de “Normaal”. en daarvoor ook.

Ik durf nog niet echt een tampon te gebruiken… ben nu 3x weer ongesteld geweest, maar daar waar mn hechtingen zaten trekken dan heel erg…
Zal het de volgende keer wel eens proberen…

Liefs, Melanie

nou haha ik had dus VOOR de bevalling mini, en nu heb ik toch gewoon “normaal” gekocht
zonder inbrenghuls want ik zag wat nieuws
ob tampons met vleugels! voor extra bescherming qua doorlekken etc…
ik denk ach wat, ik probeer die vandaag en anders ga ik wel terug
heb m ingedaan, voel hem helemaal niet zitten. zit kiplekker in mijn vel dus
ben er zelfs mee in bad gegaan om uit te testen of ie niet vol water liep hahahaha. maar nee hoor niks aan het handje
Morgen wordt dus toch een dag zonder belemmering!

Ook alweer opgelost!
Veel plezier morgen! Geniet ervan, maar dat gaat vast lukken!

Hey wat fijn!!! Super, nu staat niks meer in de weg om lekker te genieten morgen!!!

Wat super dat het is opgelost.

Ben echt heel blij voor je.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Wat fijn!!
Misschien wel fijn dat het nu gebeurt is, werd je toch een beetje gedwongen om het weer te proberen en het pakt nog goed uit ook

Veel plezier morgen, maar dat zal vast wel goed komen!!

Leifs Shirley

hahaha inge met dr tampon problemen
maar idd het is opgelost en wat jullie al zeggen nu staat er niets meer in de weg, ik heb er zooooveel zin in meiden ik wordt bijna hysterisch zo blij ben ik!!
papa gaat morgen lekker fietsen met rico als het droog blijft. en anders gaan ze samen planken kopen voor de nieuwe zandbak. (ja voor op het balkon, who cares anyway)
op school ligt rico daar de hele dag in als ze buiten zijn dus willen we om die reden er ook 1 op het balkon. is wel iets kleiner maargoed… hij kan er in spelen!
pfoeh ik ben best zenuwachtig eigenlijk. papa moet alles zonder mama regelen en toen ik zei van: gaat dat allemaal wel lukken enzo
zei hij: schat tis mn zoon ken ik echt wel alleen voor zorgen hoor komt goed nie drukmaken.
ik zo: ja maar als: nee niks als neem je mobiel mee als er echt iets is bel ik je wel".
en verder zenuwachtig voor alles wat ik ga doen, geen idee hoe het komt! wel positieve spanning hoor! misschien is het wel geen spanning maar gewoon enthousiastme
Mijn vriendin is zo al hier, zodat we morgen samen kunnen vertrekken. dus ik laat jullie weten hoe het is geweest over 2 dagen!

mutsje

Groetjes,

Michèle

Have fun, ik ben jaloers!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh meis lees het nu pas … ben jaloers!!!

Maar gun het je van harte … geniet er lekker van!