Daarbij: hebben we onze kinderen ooit al een keer WEL begrepen? Ze kwamen zonder gebruiksaanwijzing en dat verandert helaas niet.
Groetjes,
M
Daarbij: hebben we onze kinderen ooit al een keer WEL begrepen? Ze kwamen zonder gebruiksaanwijzing en dat verandert helaas niet.
Groetjes,
M
Gisteren avond ging bo om 1930 naar bed, en heb toen 2 spenen mee gedaan, zodat hij die zelf kan pakken als hij ze nodig heeft. Express 2 en niet 1 voor het geval hij er 1 uit bed laat vallen. Dan kan ik alsnog lopen.
Had eigenlijk verwacht dat hij dus lekker optijd wakker zou worden, en dat het gisteren toeval was, maar niets is minder waar, om 715!!! kwam hij pas!!!
Nu is 715 misschien voor sommige mensen alsnog erg vroeg, maar voor ons is dat dus echt uitslapen vergeleken met de laatste tijd!!
HEERLIJK!!!
Alleen mama is nu niet zo heel fit, hoofdpijn, en last van mijn rug. (laatste komt door mijn werk, heb iemands volle gewicht in mijn eentje moeten opvangen door dat die viel, en dat voel ik nu behoorlijk) Gaat vanzelf over hoor, maar het is dan wel extra heerlijk dat Bo lekker lang sliep!!
liefs woezel
@Mriek: haha wat een vertrouwen
@Wil: top meid! zo fijn dat het goedgaat! ik hoop dat het zo blijft, maar hij heeft dus zelf zijn tut gepakt! fijn hoor…
wat naar dat jij niet lekker bent, je hebt ook zoveel gewerkt meisie denk ook eens aan jezelf en als je het even niet trekt meld je gewoon ziek, als je niet fit bent moet je echt even aan je eigen lichaam denken.
Inge, was een grapje hè
Super Woezel, dat het weer zo goed ging vanmorgen. Kan me indenken dat het uitslapen is hoor, ook al was het 7.15 uur. Wij waren er vanmorgen om 8.00 uur (!!!) pas uit. Erik was wel eerder wakker, maar af en toe ook ineens weer stil en ik dacht: ik draai me mooi nog even om. Voelde me gisteren ziek (verkouden, misselijk, krampen) en kon m’n rust wel gebruiken. Heerlijk, heb ook echt het gevoel dat ik heb uitgeslapen.
Groetjes,
M
Fijn da Bo weer langer slaapt
Ik geloof echt dat heel Nederland ziek is bah, kan ook niet anders met dit snertweer.
Beterschap Mriek en Woezel
Liefs Michelle
Oke Inge!
Thanks Michelle, zomergriepje ofzo. Voelde me vandaag wel weer beter, maar ik werd al onpasselijk bij het idee van avondeten. Dus heb niets gegeten, nog niet helemaal oké dus.
Groetjes,
M