dit is wat hij gemiddeld op een dag eet:
ontbijt - 1 boterham en 2 luchtige crackers 200 cc karnemelk
1 tot 2 stuk fruit in de ochtend 200 cc diksap
lunch: 2 boterhammen en 1 luchtige cracker 150 cc karnemelk
In de middag 150 cc diksap en een koekje (of fruit, afhankelijk van hoeveel hij in de ochtend had)
avond eten 1730 ongeveer 250 gram, en een toetje van zeker 150 cc soms wel 200 cc
vlak voor het naar bed gaan 150 cc diksap.
De ene dag dirnkt hij meer dan dit, afhankelijk van het weertype (is het erg warm of niet) maar dit is meestal het minimaal
Ik had vandaag toevallig iemand aan de lijn die ook zei, heeft hij dan niet gewoon honger, want in dat geval kan hij er ook niks aan doen. Voor het zelfde geld zit hij in een groei spurt, en heeft hij het gewoon nodig, zegt ze. Ze gaf ook aan, proberen om het avond eten net ietseerder te doen , dus rond 1700/1715 en dan voor het naar bed gaan dan de pyama pap (rond 1930) en dan kijken wat hij doet in de ochtend. Mocht het zijn dat hij alsnog blijft komen, dan toch om 500 een pap fles als hij daarna verder slaap, is een fase zegt ze, groeit hij vanzelf over heen.
Ik weet het niet, ik wil in ieder geval in de avond dat dan toch proberen, en nu ik er over na denk, de vorige keer dat ij dit had, is hij in maat ook gegroeid idd, dus misschien klopt het wel wat ze zegt. Maar ik had verwacht dat hij nu op een leeftijd is dat hij toch met gemak tot 700 ofzo kon slapen, heeft hij eerder ook gedaan.
liefs woezel