Gelukkig maar dat de financiële kant ws goed gaat komen! Dat is al een hele opluchting!! Kunnen jullie je mooi richten op de nu belangrijkere zaken!!! Sterkte!
Vriend depressief
Vandaag heeft mijn vriend zijn eerste gesprek gehad met een hulpverlener. Deze moest eerst bepalen hoe erg de depressie is en daar kwam toch uit dat mijn vriend een zware depressie heeft.
12 September heeft hij weer een gesprek met dezelfde man en dan gaan ze kijken of hij mijn vriend kan helpen. Anders word hij doorgestuurd naar ggz geloof ik.
Financieel lijkt het goed te komen, dat is natuurlijk nog wel even afwachten, maar Sylvie haar kast moet in ieder geval wachten. Gelukkig hadden we nog een oude kast staan van de vorige bewoners ofzo. Die gebruiken we nu gewoon eerst voor haar.
En nu maar eens zien of mijn vriend snel opknapt. Ik hoop het van harte! De baby kan over 3,5-8 week komen…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Ik hoop voor jullie allen dat je vriend nu een beetje rust kan vinden in zijn hoofd en op knapt.
En voor jou, veel succes met de laatste loosjes van je zwangerschap
Heftig, maar wel fijn dat het allemaal zo snel wordt opgepakt qua hulp. Sterkte!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”