Klopt, ik ben heeeeelemaal vergeten erbij te zeggen dat mijn vriend inderdaad in dienst is bij een detacheringsbureau. Dus daar ligt het hem aan… Maar dan kunnen we nog steeds onder die uitzonderingsregel vallen natuurlijk, dus we gaan sowieso vanmiddag bellen als we meer weten.
En wat die auto betreft, dat was het eerste wat ook in mij op kwam… Alleen nu is het probleem, mijn vriend heeft een sportauto… Daar passen denk ik geen 2 kids in straks. Sowieso past er geen duowagen in. Mijn auto is heel ruim ik heb een Lancia Ypsilon.
Maar de sport auto van mijn vriend is behoorlijk belangrijk voor hem en ik ben bang dat het juist geen goede stap is die van hem ‘af te nemen’ in zijn toestand… Hij was zo ontzettend blij toen hij deze auto eindelijk had, want hij wou hem al heel lang hebben. Ook heeft hij er net allemaal nieuwe spullen voor gekocht/gekregen.
Maar goed we zullen eerst vanmiddag het gesprek even afwachten. Wie weet adviseert de huisarts wel om parttime te gaan werken ofzo. En als we onder die uitzonderingsregel vallen dan missen we natuurlijk geen inkomsten en hoeven we ons niet aan te passen.
Het is dus nu echt even allemaal afwachten.
@Natasja: Het belangrijkste hebben we gelukkig allemaal al: Commode, ledikant en kast. En ze kan natuurlijk veel kleertjes enzo van Sylvie aan, dus dat scheelt ook enorm. Al heeft Sylvie natuurlijk veel zomerkleertjes en deze baby word vlak voor de winter geboren. Maar daar kan je natuurlijk altijd romper met lange mouw en leggings onder doen. Dus we zullen het eerst wel even redden denk ik ![]()
Thanx allemaal voor het meeleven, doet me echt heel erg goed.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie