Sommigen hebben mijn topic al gelezen in het zwanger gedeelte. Nu valt dit er eigenlijk achteraf toch helemaal niet onder dus open ik maar even een nieuw topic.
Morgen heeft mijn vriend om 16.20 een afspraak met onze huisarts.
Maar ik werd net door hem gebeld dat hij een gigantische migraine aanval heeft en dat zijn baas(!) hem bij zijn ouders thuis heeft gebracht. Die wonen in dezelfde plaats als waar hij werkt, lekker makkelijk soms.
Zijn baas heeft hem verplicht de rest van de week ziek thuis te blijven, dus dat zegt al genoeg…
Hij belde me toen hij bij zijn ouders boven op bed lag en het is net of de knop om is gegaan. Hij kon niet stoppen met huilen… Hij zou zo eerst even gaan slapen en word daarna door zijn moeder thuis gebracht.
Het klinkt alsof nu ineens we gepraat hebben de bom is gebarsten zeg maar en dat nu alles naar buiten komt.
Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat hij een depressie heeft, maar de dokter moet dit morgen nog bevestigen.
Nu komen we in een ontzettend moeilijke tijd terecht, want mijn vriend kan zo niet meer werken…
En dat terwijl onze 2e bijna komt en we het geld hard nodig hebben…
Als hij in de ziektewet komt krijgen we namelijk maar 70% van zijn loon en dat kan nogal wat problemen gaan opleveren…
Al met al zie ik het op het moment zelf ook niet meer zo zitten. Ik maak me nu behoorlijk druk over onze financiële situatie…
Maar ik ga natuurlijk mijn vriend zo ook echt niet laten werken en ik word nu nergens meer aangenomen met 33 week zwangerschap…
We moeten dus even goed uitzoeken hoe we dit gaan doen, nou ja ik dan, want ik ga mijn vriend nu absoluut niet met de financiën opzadelen. Hij heeft nu rust nodig en die gun ik hem ook van harte.
Ik zal er alles aan doen om hem bij te staan en hem te geven wat hij nodig heeft, want wat vind ik dit erg voor hem. Ik heb zo’n medelijden met hem…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Gewijzigd door - goudvisje20 op 25 Aug 2011 18:04:19