Ik vind vreemdgaan ook echt niet kunnen, vroeger zei ik altijd waar de gat van de deur was als hij mij dat zou flikken, nu met een kleine denk ik er iets genuanceerder over, je hebt toch ook een kind waar je aan moet denken en met name of het een one time thing is of een langdurige relatie wbt het vreemd gaan zou voor mij wel wat uitmaken. Gelukkig hier nooit gebeurt, en ik vertrouw mijn man volledig, maar ook ik zeg nooit, nooit. We hebbenw el afspraken mbt als je ooit de neiging hebt om vreemd te gaan, dat je dit naar elkaar uitspreekt, zodat je er met zijn tweetjes nog aan kan werken, voordat het te laat is.
Als ik eerlijk ben (sorry dames en voel je alsjeblieft niet aangevallen) vind ik het een smoes om te zeggen, mijn man is gelovig en zou daarom noooooiiiiittttt zoiets doen. Helaas ken ik genoeg mensen die erg gelovig zijn en die het toch hebben gedaan. 1 voorbeeld is mijn bioogische vader bijvoorbeeld, dus dat hele geloofsding en dat een man (of vrouw) daarom zoiets niet zou doen, dat is voor mijn gevoel een beetje alsof je oogkleppen op zet, want naar mijn idee zal ze dat echt niet tegen houden als ze op het punt beland zijn dat ze “bijna” vreemdgaan. Maar goed , dat is mijn mening, en jullie denken daar anders over, en dat is prima. wilde alleen wel even dit genoemd hebben. ( niet dat jullie nu als een gek achterdochtig moeten zijn richting je man toe hoor, want zo is het echt niet bedoeld!!)
Ik denk wel dat je tijdens je relatie verliefd kunt worden op een ander, ik denk niet dat dit een teken is dat je relatie slecht is, want laten we eerlijk zijn, als jij 15 jaar bij dezelfde partner bent, dan heb je echt niet meer dat zelfde verliefde gevoel wat je in je eerste jaar van je relatie had. Dat kan ook niet omdat dit een hormaal en chemisch iets is in je lichaam wat maar (wat ik me er nog van kan herrinneren toen ik het las) maximaal 1 a 2 jaar achter elkaar kan bestaan, en dan dus afneemt. Vandaar dus ook dat iedereen zegt dat verliefdheid over gaat in houden van, of juist niet en dan ga je uit elkaar.
Het gaat er om wat je er mee doet als je op een ander verliefd wordt, en dat wat je er mee doet, dat bepaald hoe goed je relatie is. Dat is in ieder geval mijn mening
liefs woezel