(vr)eetbuien misselijk en

verandering van de vorm van mijn lichaam
begrijp er niks van en ik kan niet precies mijn vinger er op leggen wat er aan me veranderd maar er klopt iets niet (lekker vaag hahaha vandaar dat ik ook geen zin heb om naar de ha te gaan met zulke vage klachten dus dan effe kijken of jullie een ideetje hebben)
maar die misselijkheid die nu al twee weken aan houd (komt en gaat)en die vreet buien waar ik vanalles door elkaar snaai , verschrikkelijk,
zwanger kan ik niet zijn heb een spiraal dus die optie valt af.
verder ben ik ook niet ziek , ook niet geweest, heb geen stress heb het niet drukker dan normaal, maar geniet gewoon van het leven en mijn kindjes.

iemand een idee wat dit kan zijn??

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 11 Nov 2010 13:17:36

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 11 Nov 2010 13:17:55

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 11 Nov 2010 13:34:26

Uh… ik wil je niet bang maken.
Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze hun spiraaltje gewoon ‘verloren’ zijn. Opeens toch zwanger, en spiraaltje nergens te vinden.

En anders gewoon een ‘sprongetje’? hahahahha

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik zou indd toch maar een zwangerschapstest doen voor de zekerheid. Misselijkheid kan ook door stress komen evenals de vreetbuien, dus ga even bij jezelf te rade of je stress hebt.

Liefs Michelle

UUUhhh niet rottig bedoelt, maar elk anticonceptiemiddel heeft een kans op falen, ook een spiraal. Mijn neefje is zelfs verwerkt toen mijn tante een spiraaltje had. Zou toch even laten kijken!

suzsje ik stik bijna in mij kitkat!! hahaha het zou toch niet! ik heb net afscheid genomen van alle baby spullen !!

Tja sorry
Als ik je verhaal lees, denk ik toch óf zwanger, óf stress. Maar je geeft zelf al aan dat je geen stress hebt.

Dus dan blijft er weinig over.

Hahahhh hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar denk dat ik al lang naar de winkel gerend zou zijn voor een test.

Hoe zit dat met menstruatie? Weet niet of dat anders is met spiraal? Maar ben je niet over tijd o.i.d.?

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mijn eerste reactie is ook: testen! Geen enkele vorm van anticonceptie is 100% zeker, behalve geen seks hebben Al is het maar om uit te sluiten dat je zwanger bent. Doen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

met een spiraaltje (bij mij teminste) heb je helemaal geen menstruatie.

maar stel dat het zou zijn dat ik wel zwanger ben is dat niet gevaarlijk met een spiraal, heb je dan geen extra kans op complicaties??

dat word morgen effe een testje halen

Morgen? Vandaag halen! Geen idee van eventuele risico’s, maar dat kan je natuurlijk aan een vk vragen als je zwanger blijkt te zijn.

Groetjes,
M

Tja, mijn eerste gedachte was ook: zwanger dwars door spiraaltje heen! Toch maar een test halen!

En stuur me t.z.t. een geboortekaartje hè, want dan schilder ik een spiegeltje voor de nieuwe kleine mop!

Groetekes, Sje

Heb je overigens al gedacht aan een vroege overgang?

Groetekes, Sje

sje, ik moet nog 28 worden! dat zou wel erg vroeg zijn de meeste vrouwen in mijn fam komen rond hun 35 in de overgang vind ik vroeg genoeg hihihi

vandaag helaas geen tijd om er een te halen maar ik laat het jullie morgen weten

aan de ene kant hoop ik stiekum dat het wel zo is maar aan de andere kant weet ik dat papa er geen meer wilt maar dat word nog even afwachten.

Je zult de eerste niet zijn hoor lieverd die zo vroeg in de overgang komt. Er zijn nog eerdere gevallen bekend. Dus niet gek van staan te kijken als het wel zo is.

Groetekes, Sje

Tja als je zwanger zou zijn, moet je spiraal verwijderd worden, d’r is dan een kleine kans dat je een miskraam krijgt. Na mijn weten doen ze dit dan in het ziekenhuis, bij een gyn, met echo, maar goed, het protocol kan natuurlijk alweer veranderd zijn.

BTW Ik zou dan iig niet wachten met testen, en zsm een doc/gyn raadplegen als je zwanger zou zijn!

Hihihi sorry, maar ook ik dacht meteen: zwanger! Ik zou ook even naar de drogist gaan als ik jou was, dan weet je het zeker. Enne…ik kan je melden dat de spiegeltjes die Sje maakt zeer, zeer mooi zijn en dat dat best reden is om voor een vierde te gaan! Als je niet zwanger bent, zou ik je klachten wel in de gaten houden hoor, beter een keer extra naar de ha dan ergens mee blijven lopen. Ja toch? Succes met testen en wij zijn benieuwd naar de uitslag…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

kon niet meer wachten en heb ,mijn afspraak verzet

nu zijn de 5 spannendse minuten ingegaan!!!

Spannend!!!

Groetekes, Sje

We zijn er LIVE bij! Spannend!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ja, en dan wil een negatieve uitslag nog niks zeggen want het is eigenlijk beter met ochtendurine. Dus morgenochtend zitten we hier weer spannend te zijn met z’n allen!

Groetekes, Sje

Weet je het al?

Groetekes, Sje