Helaas
before you judge me, try hard to love me
Tik tak tik tak…De 5 minuten zijn volgens mij om…
@Sje, zit je een beetje te stangen? Je wilt zeker weer digi-tante worden?
Groetjes Rainbow, trotse mama
ach een beetje teleurgesteld ben ik wel maar miss komt het ooit nog als sje temisnte geen gelijk krijgt met de overgang hihi
@Mama van 3 jongens: zoals ik al schreef, een negatieve uitslag wil niks zeggen! Ochtendurine is beter om mee te testen. Hoe laat spreken we hier af morgenochtend?
@Rainbow, tuurlijk wil ik weer digitante worden!
Ik heb nog 1 spiegeltje te gaan en dan zit ik zonder werk!
Groetekes, Sje
ja ik heb een dubbele test dus ik kan morgen ochtend nog een keer testen
Wil de geboortekaartjes van mijn kids wel opsturen hoor Sje
Mamavan3jongens
Eeen beetje dubbel gevoel dus
Maar als het morgen nog niets is zou ik denk ik toch even naar de ha gaan om te kijken wat het zou kunnen zijn.
Liefs Michelle
Kan over die misselijkheid meepraten helaas… Vreselijk dat dit niet overgegaan is na de bevalling van Levi. Nu denk ik ook … was ik maar zwanger dan was / is het niet voor niks die misselijkheid. Maar volgens huisarts kan het de bijwerking van de pil zijn en de hormonen in mijn lichaam…
Hopelijk weet je snel de oorzaak mamavan3jongens. Misschien laag hb? Daar kan je ook beroerd van zijn!
quote:
Wil de geboortekaartjes van mijn kids wel opsturen hoor Sje![]()
Ik ga eerst aan de slag voor Eva! En zodra ik me begin te vervelen, weet ik je te vinden. Haha!
Groetekes, Sje
nou ook de 2de test was negatief dus dat kunnen we nu met zekerheid uitsluiten,
miss dan toch de overgang of laag hb,
kijk het dit weekeind nog even aan en anders toch effe naar de ha.
het is balen in de zin van het opnieuw accepteren dat er geen vierde bij komt
miss herineren jullie mijn topic nog, ik wil wel hij niet, uiit eindelijk heb ik me er bij neer gelegd en dacht ook dat ik er nu overheen was en zag het ook wel weer zitten om meer tijd voor mezelf te hebben en straks weer aan het werk te gaan,
maar sinds gister is het weer een beetje mis , zeg maar een terug val in het lege nest syndroom en dat zal ik de komende tijd weer een plaatsje moeten gaan geven.
anyway moet het nog even afwachten anders effe naar de ha
@ mama van 3 jongens; jij hebt helemaal geen leeg nest, je hebt 3 prachtige jongens die allemaal nog thuis wonen, geniet er van joh! Je bent nog zo jong, Je zou eventueel over 10 jaar nog een kindje kunnen krijgen (als alles dit toelaat natuurlijk )
hahaha over 10 jaar is mijn man bijna 50 denk niet dat hij daar op zit te wachten hahaha
o ik geniet zeker van mijn kindjes maar ja wat is er mooier dan een babytje die jou echt nodig heeft, naar mijn mening bijna niets, en mijn kids worden steeds zelfstandiger en nu heb ik steeds vaker mijn handen leeg en ja die wil ik vullen , en ik ben nog druk bezig om een andere manier te vinden om dat te doen haha