Voortand... houdt het dan nooit op?!?!

Senne is dinsdagavond zo hard gevallen dat d’r voortand eruit is!
Ik was aan het koken en ze was op haar loopfietsje door de kamer en keuken aan het fietsen. Ineens ziet ze d’r slaapknuffel liggen en ze bukt iets te ver naar de grond en zo kukelt ze met fietsje en al op de grond… ik was gewoon te laat en dat vind ik zo erg!!

Ze had heel veel pijn en ik mocht niet in de buurt komen van d’r gebit.
Dus ik zag het gisteravond pas…

Vind het zo erg, voor haar in eerste plaats maar voor mezelf ook… nu zal er de komende jaren een gat zitten. Moet iedere keer huilen als ik er aan denk.

Vanmiddag naar de tandarts om te kijken of er niet nog een restje tand zit…

Ben er gewoon down van…

Groetjes van Sascha en Senne

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 17 Feb 2011 20:07:41

Och jee, dat is inderdaad heel heftig zeg. Ik hoop dat het bezoekje aan de tandarts niet al te moeilijk gaat vanmiddag. Sterkte en succes!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Das idd heftig zeg, heb je het tandje nog gevonden? Mss dat je het dan mee kunt nemen naar de tandarts?

Nee, tandje is niet gevonden… ws ingeslikt…?

oeeh getsie!! Sterkte en succes bij de tandarts!!!

Nathanael is van 10-06-09

ach wat zielig!! Hoop dat het zal meevallen bij de tandarts en dat de schade nog wat te herstellen is… Ikzelf heb ook een halve "nep"voortand, daar zie je niets van.
groetjes!

Ik zei gisteren nog op het KDV dat ik het liefst een heel dik dekbed zo groot als de wereld voor haar zou willen maken, zodat het nooit meer zeer doet als ze valt…
Maar dat gaat niet!

Hoop zo dat ze snel weer genoeg vertrouwen heeft om weer verder te fietsen en verder te leren lopen… want dat doet ze nu natuurlijk ff weer niet meer!

Ik moet er om 15.15 uur zijn, ik ga ze zo uit bed halen.

Mijn schoonvader rijdt want de uitlaat vloog gisteren van onder mijn auto vandaan…

Sterkte voor zometeen!

Groetjes,
M

jeetje wat ontzettend zielig!
hoe is het bij de tandarts gegaan?? sterkte…

Nou moe…

Haar tandje is teruggeschoten in haar tandvlees en moet door de KAAKCHIRURG eruit worden gehaald. De wortels zijn gebroken en omdat dat niet door de tandarts kan moet dat in het zhuis.
Normaal is dat onder plaatselijke verdoving net als bij volwassenen maar dat is natuurlijk niet te doen bij zo’n smurfje!! Nu gaan we proberen om dat tijdens de operatie van de amandelen kan… morgen maken ze een spoedafspraak voor mij bij de chirurg. Ze moet eerst nog gezien worden.

Ik moest zo huilen bij de tandarts… ik ben echt in shock nu

och jemig meid, wat vervelend!! Kan me heel goed voorstellen dat je in tranen was/bent. Zou ik ook hebben! Maar je kunt er niks aan doen meid, want hoe stom het ook klinkt, ongelukjes gebeuren helaas! Verwen haar maar extra de komende dagen!! Heeft ze er zelf geen pijn aan? Nou ga vanavond maar rustig zitten op de bank, met een kop thee, en probeer even tot rust te komen, want echt waar je kunt er niks aan doen!

liefs woezel

@Woezel : Ik wil er alleen zo graag wat aan doen! Ik vind het zo moeilijk om lijdzaam toe te kijken…

Ze is wel wat down maar echt last heeft ze er niet van. Ze heeft gewoon 3 boterhammen op, een banaan en een kiwi en lasagne vanavond. Ze komt weleens bij me zitten en wijst op d’r lip en verteld wat er allemaal gebeurt is (denk ik )
dus ze weet er nog wel van.

De eerste kop thee is naar binnen, straks nog een wijntje en naar Wie is de Mol kijken, miss dat dat mijn zinnen verzet.

Oei, dat is vervelend!!
Kan me voorstellen dat je er goed van ontdaan bent.
En ja… je kunt er niets aan doen, je kunt haar niet vastbinden.

Hoop dat ze de operaties kunnen combineren!
Liefs, Anne

Och meissie toch! Kan me voorstellen dat je hier helemaal in tranen van bent.
Jasper heeft bij een val 3 tandjes beschadigt, terwijl ze nog maar net door waren, ik vond het vreselijk en voelde me enorm schuldig en heb er ook best tranen om gelaten (en dan was dat nog niet eens een hele tand en was een bezoek aan de kaakchirurg niet nodig…). Maar het is absoluut waar wat woezel zegt, hoe vervelend ook, jij kan hier niets aan doen! Een ongeluk als deze gebeurd nu eenmaal bij van die ontdekkende kids… En binnen een paar tellen, daar kan je nooit optijd bij zijn…

Maar ik vind het wel super rot voor jullie
hoop maar dat ze het in 1x kunnen doen met de amandelen, dat is al spannend genoeg en dan hoeft ze maar 1x onder narcose… Sterkte en hou ons op de hoogte.

Dikke digitale knuffel voor jullie,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Jeetje wat ontzettend heftig. Kan me heel goed voorstellen dat je hier erg mee zit. Zou me zelf precies hetzelfde voelen als jij in zo’n situatie.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Senne.

Groetjes,
Sandra

Och jee. Het zoontje van een vriendin had na een valpartij ook een teruggeschoten tandje, maar dat kwam er vanzelf weer uit. Dat kan bij Senne dus niet? Ik hoop dat de beide operaties gecombineerd kunnen worden. Wat sneu zeg. Sterkte!!

Groetjes,
M

Ach nee toch arme Senne, en arme jij!

Sterkte!!!

Ik ben vanmorgen gebeld, net nadat ik Senne op het kdv had afgezet

Ik moet om 12.50 bij de kaakchirurg zijn om naar d’r te laten kijken.
Weer net onder slaaptijd… bah! Ze hebben haar op het kdv om 10.30 op bed gelegd zodat ze in ieder geval wel even kon rusten. En ik hoop om 14 uur weer thuis te zijn en dan kan ze ook nog ff naar bed als ze wil… het weekend kan ze dan bijkomen.

Hoop dat ik zelf de rust kan vinden om ook rust over te kunnen geven aan Senne, want nu ben ik behoorlijk gestressed.

jeetje wat ontzettend erg!!
logisch dat jij je onwijs rot voelt voor haar!
hee maar JIJ kunt hier echt NIETS aandoen hoor je me?!
ga je zelf geen schuldgevoel aanpraten meis echt dit kan iedereen overkomen, denk je dat mij nooit zoiets is overkomen? ik heb ook dingen perongeluk niet gedaan. hij holde b.v. gissteren ineens zo snel richting de keuken terwijl er een pan kokend water op het vuur stond.
dan denk ik van: verdomme had ik die deur maar dicht gedaan. helemaal vergeten! er is dan niks gebeurd maar ik bedoel te zeggen: er had wel iets HEEL ERGS kunnen gebeuren door mijn onoplettendheid.

{{{{{Sascha en Senne}}}}}

Groetekes, Sje