Potverdorie wat een pech !! Arme kleine wijffie.
Hoop dat het gecombineerd kan worden in een operatie…
Het komt allemaal vast goed! lieve groetjes
Voortand... houdt het dan nooit op?!?!
Nou, weer terug… hij wil er niets aan doen.
Wat Mriek al zei, de mogelijkheid is er dat hij terugkomt. Of dat gebeurt en zo ja, wanneer is niet bekend. Als het over drie maanden nog niet gebeurt is gaat hij verder kijken. Foto nemen was onmogelijk, heeft hij ook niet geprobeerd (van mij mocht het maar hij wist zeker dat dat niet zou lukken)
Hij weet ook niet hoe hij terugkomt. Goed is goed… en gebarsten, dan moet hij er toch alsnog uit. Maar hij acht het een goede kans dat hij er weer uit komt.
Waarom maakt een tandarts mij dan zo bang met ontstekingen en gebroken wortels (wat niet kan, want de wortels zijn helemaal nog niet goed aangegroeid) weet ik niet! Nu is het dus afwachten en HOPENHOPENHOPEN dat hij weer “gewoon” doorkomt.
Groetjes van Sascha en Senne
Ik hoop dat het meevalt meis, en dat die tand weer gewoon mooi doorkomt!
Niet te bang laten maken hoor, door je tandarts.
Liefs, Anne
quote:
Ik hoop dat het meevalt meis, en dat die tand weer gewoon mooi doorkomt!Niet te bang laten maken hoor, door je tandarts.
Liefs, Anne
Maar ik als leek vertrouw op het deskundig inzicht (hoop je dan) van een arts. Of het nou een tandarts, huisarts of chirurg is…
Ik heb in de afgelopen 24 uur 2 meningen gehoord die 180 graden tegenover elkaar staan. Tuurlijk hoop ik dat de chirurg gelijk heeft maar ja, een tandarts heeft er toch ook voor geleerd. Wat moet ik nou geloven?
Groetjes van Sascha en Senne
Kan me we voorstellen dat het super gek is (vind ik eigenlijk ook!).
Je zou de tandarts nog op kunnen bellen en hem confronteren met wat de kaakchirurg heeft gezegd.
Of gewoon afwachten, wel Senne goed in de gaten houden wat betreft ontstekingen (ik denk dat je dat wel merkt), of als ze er meer pijn aan krijgt.
Als je het niet vertrouwt, kun je altijd de tandarts bellen (heb ik ook gedaan toen er een stukje van Seth zijn tand af was).
Liefs, Anne
is er een rontgenfoto gemaakt??
ik zou een second opinium vragen dan weet je het zeker…
He nou ik duim dat de tand weer mooi en gezond terugkomt voor haar/jullie!
Gelukkig heeft ze er niet echt last van toch? Pff, wat een gedoe. Hoop dat je nu een relaxtere tijd tegemoet gaat!
lieve groetjes
Hmmm beetje raar dat er 2 verschillende dingen worden gezegd. Ik ken verschillende kindjes die dit hebben gehad en bij geen van allen is de tand eruit gehaald en “gewoon” weer terug gegroeid… Ik duim voor jou en Senne dat de tand weer normaal doorkomt!!!
Gewijzigd door - yavahn op 18 Feb 2011 16:28:34
Raar. Ik zou vertrouwen op het oordeel van de kaakchirurg. Wat ik al zei: bij het zoontje van mijn vriendin kwam de tand er ineens weer doorgezakt en hij was oké. Ik hoop dat bij Senne hetzelfde zal gebeuren!
Groetjes,
M