Hoi lieve meiden
Ik wilde even doorgeven dat ik gister voor het eerst heb gewerkt. Of eigelijk wil ik gewoon ff mijn ei kwijt en waar kan dat beter dan hier??
Gewoon ff lekker van me af schrijven…
Gister en vandaag gewerkt. Overdag gelukkig, dus ik was er 's avonds wel gewoon. Jeetje, wat was dat wennen!! Bah! Zag er als een berg tegenop om weer te gaan beginnen, maar dat zal iedereen wel hebebn…
Gister was echt verschrikkelijk, vandaag viel het wel mee. In de VGzorg (waar ik werk) hebben we allemaal overdracht mappen. Hier schrijven we elke dag in op hoe het met de cliënten gaat. Nou, ik moet dus terug lezen vanaf juli, van 26 cliënten… Dus… Best druk gehad… En nog niet eens alles gelezen ook… Kon mijn hoofd er ook niet echt bij houden, dus was blij dat ik niet op huisbezoek hoefde…
Gister pakte Sanne de fles wel goed, heeft hem helemaal leeg gedronken. Deed er wel lang over volgens mij (1 uur) met veel boertjes tussen door… Vandaag was het wat anders, toen wilde ze m niet hebben… Maar goed… Ze ligt nu lekker in bed en is wel tevreden, dus lijkt me niet zoveel aan de hand…
Aanstaande woensdag heb ik voor het eerst een slaapdienst en daar zie ik wel tegenop… Ik moet dan 800cc hebben voor de 4 voedingen en ik weet niet of ik dat wel red. Heb voor de zekerheid ook maar flesvoeding in huis gehaald en daar gaan we morgen maar eens een keertje wat van geven… Misschien vindt ze dat wel lekker… Ik heb d’r dus echt geen zin in… Maar goed, ook daar kom ik vast wel weer door. Al het begin is moeilijk… Hoe vaak ik dat de afgelopen week wel niet gehoord heb… Al die goedbedoelde adviezen… Ik deed het zus, ik deed het zo, vroeger… Bla bla bla… Ja maar ik zit er NU mee… Ik vind het soms erg moeilijk om deze ‘adviezen’ aan te nemen… Merk dat ik het zelf wil doen, laat mij maar mijn gevoel volgen, ik heb het echt wel goed… Al maakt het me soms wel onzeker, maar goed, daar heb ik jullie dan weer voor
Ga straks heerlijk genieten van een wijntje, want ik heb de 1e 2 diensten weer gehad. Cliënten waren wel blij trouwens dat ik er weer ben. Werd nodig tijd zeiden ze, kijk dat doet je natuurlijk ook goed…
Dames, bedankt voor t lezen… Vind het fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan… Zonder direct wat van iemand te horen… (Live vind ik het moeilijk zeggen wat ik bedoel en voel)
Fijne avond!
Liefs Jenny
Trotse mama van Sanne