Kijk, da’s nou nog eens een aardige opmerking van je! Ik nodig je bij dezen uit om kerst bij ons te vieren!
Groetekes, Sje
Kijk, da’s nou nog eens een aardige opmerking van je! Ik nodig je bij dezen uit om kerst bij ons te vieren!
Groetekes, Sje
Ha ha ha als ik alleen was had ik het aangenomen, maar ja dan had ik ook niet op dit forum gezeten
Groetjes,
Michèle
Michele wij hebben heel lang nutrilon me nutriton gebruikt, het ging prima! Het mag overal door trouwens, ook door bv, roosvicee, toetjes noem maar op. Echt superspul vind ik het!
En Jen meis fijn dat je de eerste paar dagen er op hebt zitten! Ik zie je morgen, hopen dat we dan even bij kunnen praten
Liefs van Rammetje, trotse moeder van een prachtige zoon
Ja ik weet dat het overal doorheen kan en mag, maar ze krijgt nu Nutrilon AR, daarvan is ht vet en eiwitgehalte ook aangepast dus vandaar dat we even moeten kijken of gewone nutrilon met nutriton goed gaat. Ze zal daar weer even aan moeten wennen, maar dat krijgt ze dan op de creche in het begin en thuis AR. We kunnen altijd nog schakelen als het goed gaat.
Groetjes,
Michèle
Ik heb Friso gekocht… Geen idee eigelijk over het hoe en wat…
Zal ook vast wel goed zijn…
Heb net even gekeken en ik heb gewoon al bijna 3 voedingen bij elkaar gekolfd!!! 3 al!! Fijn he?! Moest ik ff delen… en waar kan dat het beste als hier?
En ik heb bedacht dat ik de 4 uur voeding wat eerder geef (ik moet om 4 uur beginnen) en ik wil wel graag de 23.00 uur voeding zelf geven, zodat Sanne wel gewoon lekker kan slapen… En papa dan dus ook (als ook ik, althans… Op t werk…:S)
Zal zo ff naar het werk bellen om te overleggen of ik dat wel mag…
Liefs
Trotse mama van Sanne
hallo iedereen,
wat een gezoek he om de juiste voeding te krijgen voor je kleintje.
Mijn zoontje is nu 11,5 maand en ik heb tot 8,5 maand bv gegeven. Bij het afbouwen zijn wij gestart met Nutrilon en vanaf 7 maanden hadden wij de aarbeienpapjes gekocht voor tussendoor. Onze zoon (Boris) slaapt een uurtje op de dag en is verder een drukke baby. Hij liep al met 9 maanden, hele kleine stukjes, hij weet wat hij wil en doet alles om zijn baby doel te bereiken.
Hij wordt 1 keer wakker rond 4 uur want dan wil hij even paar slokjes melk, water wil hij namelijk niet, hiervoor heb ik dan wel de papjes gekocht en dan slaapt hij tot 8 of 9 uur. s avonds gaat hij tussen 19.30 en 20.00 uur naar bed.
Afgelopen week moest ik voor het eerst 4 dagen weg en op hotel maar ik heb niet echt druk gemaakt want hij was bij papa, die had vrij genomen. Het is dan ook vlekkenloos verlopen en toen ik thuiskwam lag hij al op bed maar hij had het geroken denk ik en hij wilde alleen maar bij mama liggen en dat is toch een zalig gevoel. Straks met je nachtdienst zul je wel merken dat ze alleen maar tegen je aan wilt liggen, ze missen je toch.
Wij zitten in de fase dat Boris alles wilt pakken wat niet mag en leren dat het niet mag, af en toe moeten we ons heel erg inhouden door de grappige situaties die ontstaan. Maar nog tips om je baby te leren wat niet mag zijn welkom.
Succes met kolven,…
Kwam vanmiddag er achter dat ik een onderdeel van de kolf kwiet ben!!! He bah… Dat vacuümgeval… Grrr… Nu heb ik maar ff snel een nieuwe besteld, maar het is wel lastig… Ik heb nl een dubbele kolf en dat schiet nu dus niet op… 1 voor 1… duurt lang…
lollies, welkom op de site!!
Rammetje, binnenkort maar ff weer echt bijkleppeh… Wat zag je bink er stoer uit!!
kussss
Trotse mama van Sanne