Volgende fase, uitslag 20 weken echo!

Wat spannend zeg van je zus.

Hoop voor haar dat het snel gaat doorzetten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Tuurlijk beleeft iedereen het op z’n eigen manier, maar zo stoer kletsen aan de telefoon deed ik ook niet hoor Hopelijk voor haar (en jou, haha) zet de bevalling rap door en kan ze lekker thuis bevallen. Spannend hoor, zo’n eerste kindje. Vind ze het zelf ook spannend? Vast wel?

Groetjes,
M

Voor de geinteresseerde meelezers: Mn zus smste om 3 uur vannacht dat ze 3 cm ontsluiting had en flinke weeen. Vanochtend om 9 uur belde ze tussen twee weeen. Ze moet naar het ziekenhuis, had na 6 uur nog maar 4 cm ontsluiting (1 erbij). Ze vroeg me over de penthidine (ofzo…?) die ik kreeg bij mn bevalling. Of het hielp tegen de pijn en of ik de bevalling nog wel echt kon meemaken. Heb zo eerlijk mogelijk geantwoord en verteld dat de ontsluiting wel ineens heel snel ging na het prikje. Ik ging van 6 naar 10 in 5 kwartier.

Ik hoop dat ze er snel vanaf is en niet aan de weeenopwekkers hoeft. We zullen het wel horen… Aan het geluid te horen toe ze ophing had ze nu wel echte weeen trouwens…

Nou, over 20 minuutjes naar de 20 weken echo… Dubbel zenuwachtig vandaag!

Ik heb vrij snel na de echo een vergadering, dus misschien is wat later in de middag, maar laat jullie vandaag weten hoe de echo was.

Liefs!

Wat spannend joh van je zus. Hoop dat het snel gaat doorzetten allemaal. Wel heel lief van haar dat ze je zo goed op de hoogte houd.

Ook voor jou natuurlijk heel spannend, Ik duim met jullie mee dat alls goed is. Ik heb 9 nov pas de 20 weken echo, dus moet nog 5 weken wachten. Pff klinkt nog zo ver weg.

Groetjes,
Sandra

Nou, dames de vergadering gaat niet door, meneer de voorzitter is ziek!

Dat geeft mij de tijd om te vertellen over de 20 weken echo.

Alles was helemaal in orde. Gelukkig! Wat een opluchting! Was deze keer veel zenuwachtiger dan bij Nora. Ineens veel bewuster van dat het ook niet goed zou kunnen zijn. Maar gelukkig ongegronde zorgen dus. Net als Nora was ook dit kindje heel bewegelijk. Vandaar dat ik het zoveel voel, terwijl de placenta toch echt voor ligt. Ze schopt zo hard dat ik het toch heel duidelijk voel.

Ze… jaha! ZE! We krijgen nog een dochtertje! Geen koningskoppel dus in huize Klaver, maar twee prinsesjes! We zijn er uiteraad heel blij mee en ook de portemonee was het er helemaal mee eens! Ik heb mn man wel beloofd dat de volgende kat een mannetje wordt, dat ie niet helemaal alleen rondloopt met z’n testosteron! (Hoewel die toekomstige kat waarschijnlijk al snel zn ballen kwijt is, hahaha!)

Wat betreft mn zus heb ik niet veel meer nieuws. Ze is nu in het ziekenhuis en ze gingen toch kijken hoe ze het kindje vandaag nog op de wereld kunnen zetten. Hoe ze dat aan gaan pakken weet ik niet. Dat ze nog bezig is weet ik wel. Dus het blijft in spanning wachten op HET telefoontje en morgen ga ik erheen.

Liefs!

Wat super dat alles goed is en Nora er een zusje bij krijgt. Toch altijd weer een opluchting om te horen.

En nu op naar de 2e helft van je zwangerschap!

Geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Gewijzigd door - Sandra1980 op 05 Oct 2010 12:52:54

Wauuww wat super dat Nora er een GEZOND zusje bij krijgt…
En daar zal idd de portomonee ook heel blij mee zijn… net als hier… hahahaha

Liefs, Melanie

Wat super meid!!! Fijn hoor dat de 20 weken echo helemaal goed is. Snap helemaal wat je bedoelt met er toch nog meer mee bezig zijn of alles gezond is. Ik denk daar zelf ook regelmatig aan.
Ik vond zelf bij Dani mijn zwangerschap na de 20 weken echo zo ontzettend leuke tijd. Hoop dat dit voor jou ook geldt (al is het allemaal toch net iets anders met een andere muppet rondlopen natuurlijk).
En wat leuk weer een meisje.

Ben erg blij voor je!

Sandra, Melanie, Saro, bedankt!

Ik vond trouwens bij Nora ook na de 20 weken de leukste periode van de zwangerschap. De laatste paar weken wel weer zwaar, maar hheel anders zwaar dan die eerste weken.

Gek dat die zorgen er ineens meer zijn. Misschien omdat je je meer beseft wat er op het spel staat ofzo…

Nou, vanavond lekker samen japans (sushi ) eten en ondertussen blijven hopen op het verlossende telefoontje van mn zus. Die ondertussen een ruggenprik heeft gekregen, arme schaap is al zo lang bebzig, ze kon echt niet meer!

Liefs!

Super, gefeliciteerd met het goede nieuws! En sterkte met het wachten op nieuws over je zusje.

Groetjes,
M

Oh meis wat fijn!! En super leuk hoor … 2 van hetzelfde

@Mriek: Dank je wel!

@Mini-boy: ja, jij kunt het weten! Ik heb er zin in! En ik voel me direct minder schuldig over de te dure (en te leuke!) winterjas die ik voor Nora heb gekocht: De volgende kan em ook nog aan!

Liefs!

wat leuk zeg nog een mooie kleine meid erbij!
en wat heerlijk dat het zo goed gaat met het kleine guppie.

enne 't is idd gelijk een goed excuus om juist mooie (wat dure) kleertjes te kopen voor Nora leuk hoor.

liefs,
Rinske

Heeeee, ik zat toch even wat te lezen (Max slaapt en papa en Eva zijn naar de winkel) en ik zie dat Nora een zusje krijgt! Superleuk! Ik had een voorkeur voor een jongen, maar praktisch gezien was een meisje wel fijn…Geweldig dat het kindje er goed uitzag en dat jij je ook beter voelt!

En je zus…ze moet wel veel geduld hebben zeg. Ze heeft dus ook flink wat pijn? Ik denk wel dat ze vandaag mama gaat worden, dat hoop ik voor haar! Duim, duim. Ik vind het hier hartstikke spannend, dus ik kijk straks even of er nieuws is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk dat je Nora er een zusje bijkrijgt En het belangrijkste natuurlijk dat alles goed is.

Spannend zeg dat wachten op een telefoontje, hoop voor haar en voor jou dat je hem gauw krijgt.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Geweldig dat de echo goed was. Leuk leuk, straks twee tutjes bij jullie thuis.

Wij gaan nog een klein half jaar wachten voordat we weten wat het wordt…ik wil het niet weten.

Geniet er lekker van en succes met het wachten op het telefoontje van je zus. Hoop dat de kleine zich snel laat zien.

Wat super gaaf Liske dat jullie weer een lief klein meisje krijgen. Gefeliciteerd!

Liefs

He leuk twee prinsesjes zeg enne ja dan is zo’n dure jas ineens een stuk minder duur. Overigens moeten ze kwa seizoenen ook wel gelijk lopen he want ze kan moeilijk in de zomer in die dure winterjas lopen

En ik hoop voor je zus dat het snel komt nu want dit is ook niet leuk voor haar.

Groetjes,

Michèle

LEUK! 2 prinsesjes! lekker tutten inderdaad.
Gelukkig was de echo ook goed!

Hoe gaat het nu met je zus?

Liefs x

He wat leuk zeg 2 meiden, en gelukkig ook gezond.
Toch het belangrijkste he, nu lekker gaan genieten.

Hoe gaat het met je zus, sneu zeg dat het al zo lang duurt.

Gr Patries