Volgende fase, uitslag 20 weken echo!

Ruim een maand nadat ik postte over dat ik zo toe was aan de volgende fase van de zwangerschap, lijkt het dan eindelijk zo ver: De volgende fase is aangebroken!

Ik heb vanochtend voor het eerst zonder overgeven Nora uit bed gehaald! Eerdere pogingen om de ochtenddienst op me te nemen liepen helaas niet goed af, maar vanochtend dus wel. Weliswaar moet ik alles heel rustig aan doen, maar het lukt! Voel me ook weer een stuk energieker.

Het zou god kunnen dat twee weken geleden de ergste moeheid eigenlijk al weg was, maar werd toen geveild door een griep/ verkoudheid/ hoofdpijn aanval van een week of twee! Na 3,5 dag heel rustig aan, lijkt dat ook bijna ten einde, dus eindelijk kan het genieten gaan beginnen! Over twee weken ben ik ook een weekje vrij, dus dan kunnen we echt bijkomen! Maar vandaag al lekker met Nora naar de paarden vanochtend en vanmiddag de tuin en schuur met zn drieen opgeruimd. Zo koken en ik ben, zonder middagslaapje, niet uitgeput!

Dus na mijn klaagzang, ook wat positief nieuws! Dinsdag hebben we trouwens de 20 weken echo, das ook wel weer heel spannend! Als alles in orde is, weer de volgende mijlpaal bereikt!

Oh, toch nog afsluiten met 1 klein klaagje: Brandend maagzuur is wel al weer begonnen…

Liefs!

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/jDhSp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdm.lilypie.com/dqucp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Gewijzigd door - Liske op 05 Oct 2010 12:33:48

brandend maagzuur lostte ik op met tabletjes regla ph! en top dat je volgende fase is ingegaan en je je een stuk beter voelt, enne wil je weten wat je gaat krijgen een broertje of zusje?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh fijn dat je je weer wat beter voelt meid want das toch inderdaad meer genieten en lol dan niet lekker zijn.

Groetjes,

Michèle

Super dat het beter gaat, geniet er maar lekker van. Spannend, dinsdag. Hoe laat?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Kimmetje: Ja, ik neem een halve rennie en ik ben ervan af, gelukkig (nu nog) Voor later in de zwangerschap probeer ik weer Antagel, hielp vorige keer redelijk. Ik houd regla ph in mn achterhoofd voor als de rest niet meer werkt. En ja, we willen weten wat het wordt. Mn zus was gelijk met rainbow uitgerekend en kan ieder moment een meisje krijgen. Dus het is of de zolder opruimen en alles naar mn zus, of de zolder opruimen en alle kleertjes weer de commode in!

@Michele: je hebt gelijk, het is een stuk makkelijker genieten zo!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Mriek: We mogen om 10.30 uur

Liefs!

Wat spannend dat je dinsdag alweer de 20 weken echo hebt. Dan ben je alweer op de helft, wat gaat het toch snel. En wat heerlijk dat je je een stuk beter voelt en de misselijkheid weg is. Dan is er voor mij dus ook nog hoop

Heel veel succes dindsdag, want het is toch ook weer even spannend of alles goed is. Maar geniet er in ieder geval van jullie wondertje te zien.

Groetjes,
Sandra

Oké. Dus dan hoeven jullie niet de hele dag te wachten. Ik ben natuurlijk (net als jullie) nieuwsgierig! Jullie willen weten wat het wordt, toch? Gaan jullie het dan ook op Ikkeben vertellen?

Groetjes,
M

Mriek: ja hoor, gaan we geen geheim van maken, dat kan ik niet voor me houden zodra ik het weet!

Liefs!

Oeh, in dat geval hoop ik helemaal dat de kleine dinsdag goed te bewonderen is!

Groetjes,
M

@Sandra: ja meid er is nog hoop! Hoop zo voor je dat bij jou ook minder wordt!

Ik vind het heel spannend, dinsdag. Zal blij zijn als alles in orde blijkt te zijn. En hopen dat hij/zij er goed voor ligt om te zien of Nora een broertje of een zusje krijgt! Nog 2 nachtjes slapen… Ga nu aan de eerste beginnen

Liefs!

Dank je Liske.

En nu nog maar 1 nachtje slapen Hoop met jullie mee dat de kleine er goed voor ligt om te kunnen zien of het een jongetje of meisje wordt.

Heb je stiekem nog een voorkeur of niet?

Groetjes,
Sandra

@Sandra: dank je wel. Heel stiekum heb ik gevoelsmatig een lichte vorkeur naar een jongetje: lijkt me ook leuk om mee te maken. Praktisch gezien voorkeur voor een meisje, scheelt een hoop in de kosten qua kleertjes… Voor allebei wel wat te zeggen dus! En je weet het: als het maar gezond is, das het allerbelangrijkste!

We merken het wel. Hebben jullie een voorkeur?

Liefs!

Ik heb eerlijk gezegd echt geen voorkeur. Aan de ene kant lijkt me een meisje leuk, want ja dat is toch weer anders dan dat je een zoontje hebt. Dus dat lijkt me ook erg leuk om eens mee te maken. Maar aan de andere kant lijkt me 2 jongens ook wel erg leuk.

En idd heel cliche maar wel wat ik ook altijd roep: als het maar gezond is.

Wij willen niet weten wat het wordt. Natuurlijk zijn we erg nieuwsgierig, maar ik vind het wel erg leuk om pas bij de bevalling te horen.

Groetjes,
Sandra

Wow spannend morgen, hopelijk is alles gewoon goed en laat hij/zij goed zien wat het is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

oeh spannend hoor morgen maar wel weer erg leuk, zeker dat je dan weet wat t is.

fijn trouwens dat je je nu wel weer beter voelt, het put aardig uit om je telkens zo beroerd te voelen dus kan me voorstellen dat je nu ook weer wat beter in je vel zit. hoop voor je dat het zo blijft, of alleen maar beter gaat.

liefs,
Rinske

quote:
Maar aan de andere kant lijkt me 2 jongens ook wel erg leuk. Groetjes, Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Is superrr leuk… en stoer!

Spannend morgen Liske… we blijven aan het net gekluisterd om te horen wat het gaat worden en of alles goed was/is!

Ja dames, spannend he?!

Nou is er nog iets spannends aan de hand, want de vliezen van mn zus zijn gebroken, dus het kan zijn dat ik morgen na de echo direct op weg naar Harderwijk ben en jullie wat langer op antwoord moeten wachten. maar misschien ga ik woensdag pas, dan kan ik heel de dag blijven tutten! Hoeoeoww… ik hoop zo dat alles goed gaat daar! Oh, krijg net een sms dat de weeen niet doorzetten, maar ze is wel superveel vruchtwater verloren… Tzal in elk geval niet lang meer duren.

To be continued…

Liefs!

Spannend Liske! Sterkte en succes voor je zus, is het haar eerste?

Groetjes,
M

@Mriek: ja het is haar eerste. Vanochtend had ik haar aan de telefoon en ze zei heel op haar gemak dat ze dacht dat we wel weeen had. oeh, daar heb je er weer een zei ze en vervolgens praatte ze gewoon door! Ik heb haar redelijk subtiel verteld dat ík tijdens mn weeen niet meer zo rustig of uberhaupt kon praten, maar dat iedereen het natuurlijk anders ervaart… Ik denk persoonlijk dus dat de ontsluitingsweeen nog niet echt begonnen zijn. maar ja, je hoort soms verhalen, zoals bij rainbow… er is geen pijl op te trekken. Hoop voor haar dat het snel thuis doorzet want ze wil graag thuis bevallen en als het 24 uuur nadat haar vliezen zijn gebroken niet geboren is, moet ze volgens mij toch naar het ziekenhuis. Maar ik bel haar zo na het werken even en als ze opneemt valt het nog mee, hebben we afgesproken…

Hahaha… grappig hoe de spanning voor je eigen 20 weken echo ineens op de achtergrond verdwijnt nu mn zus soort van aan het bevallen is…

Liefs!