Voetenzak

Hoi Lady’s …

Ik ben een paar daagjes uit de running geweest, maar ben er weer! =)
Maar ik vroeg me eigenlijk af he, hebben jullie allemaal een voetenzak voor de Buggy?
Want ik heb deze namelijk in de zomer gekocht & er toen geen voetenzak bij gekocht, en nu twijfel ik of ik er wel eentje moet gaan halen!
Het leek me zelf wel lekker warm voor in de winter, maar het is ook weer zo dat het de bewegingsvrijheid extra beperkt (word al beperkt door die dikke winterjassen ), doordat ze er toch inzitten met grotere schoentjes etc …

Wat hebben jullie of wat doen jullie? Voetenzak kopen of niet?

Liefs …

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Ze zitten wel stil, hè?! Die kleintjes… Dus dan is het wel lekker warm, denk ik. Je kunt ook een skipak kopen. Ik tijfel ook nog wat ik doe. De wandelwagen met voetenzak (maar die neemt veel ruimte in, in de gang) of een skipak in de buggy. Er is trouwens nog een topic over dit onderwerp. Gestart door mama_snoekie, geloof ik.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Je kunt ook een gewone fleecedeken of een wollen deken kopen, een lekkere dikke met een leuk motief. Als hij zijn benen wilt strekken kan dat, maar hij houd door de deken wel zijn benen lekker warm.

Morgan heeft een skipak gekregen voor de echt koude dagen. Is ook meteen lekker als we een stuk gaan fietsen.

Groetjes,

Michèle

Ik heb een leuke winterjas bij H&M gekocht waar hij genoeg vrijheid in heeft. Moet alleen even kijken hoe ik dat met zijn benen ga doen. Denk toch maar iets van een maillot ofzo. Haha misschien beetje stom voor een jongen, maar ja anders vind ik het wel heel koud zo in de buggy. Weet trouwens ook niet of er voetenzakken zijn voor een buggy. Weten jullie dat?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Kleine tip Sandra voor de Maillots. Haal ze bij de Hema en dan 1 maatje groter. Mijn ervaring (morgan draagt natuurlijk wat meer maillots) is dat deze het mooiste zitten en het fijnste. Zeker als ze nog onder een broek gaan.

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor de tip Michelle, want daar heb ik geen ervaring mee

Ik zou dan ook gewoon maat 86 gehaald hebben, maar dan gaan we voor een maatje groter.

Groetjes,
Sandra

Geen dank. ik heb ook in het begin lopen klooien ermee. Nu ben ik er wat ervarener in

Groetjes,

Michèle

Ik had voor Joey ook een hoop maillotjes gekocht, bij zeeman, en die had ik inderdaat ook een maatje groter genomen. Maar na een ervaring in de droger ga ik ze nu twee maten groter kopebn, want er blijft maar weinig van over…
Ik heb zelf trouwens wel de voetenzak in de buggy gedaan, gewoon die van de wandelwagen, want als hij langer dan een uur mee gaat in de buggy krijgt hij met maillot en spijkerbroek nog steeds hele koude beentjes.
In de voeten zak + winterjas heeft hij maar weinig bewegingsvrijheid, maar liever zo dan koud vind ik…
Ik ga nog wel de jas eerst uitwassen zoals ik als tip kreeg in mijn topic over de winterjas, want hij is echt heel stijf. Hopelijk helpt dat iets, en anders zit er denk ik niks anders op dan er allebei maar aan wennen dat er in de winter minder te bewegen valt.

Lilypie Pregnancy tickers

Ja, kan me voorstellen Michelle dat dat in het begin lastig is.

Anouk bedankt voor de tip om ze niet in de droger te doen. Ik doe al niet zoveel in de droger. Maar wel handdoeken, beddengoed en ondergoed. Denk dus dat ik de maillot ook de droger in had gedaan, maar dat ga ik dus niet doen.

Ik kan ook proberen de voetenzak van de wandelwagen in de buggy te leggen. Maar die lijkt me zo groot voor zo’n kleine buggy. Ik heb Tim nu nog gewoon zonder maillot en voetenzak in de buggy. Heb ook pas sinds dit weekend zijn winterjas aan gedaan. Maar ja begint nu wel steeds kouder te worden, dus wil wel dat hij het niet te koud heeft.

Groetjes,
Sandra

Ik zit met hetzelfde. Wij hebben een grote wagen en daar zit een voetenzak bij. Maar voor in mijn auto (Panda) hebben we een kleine buggy en die heb ik ook in de zomer gekocht. Zonder zak. Nu zag ik dat ze die voetenzakken nu wél hebben, maar ze zijn zo raar niet los verkrijgbaar bij onze Chicco. Vervelend, want we waren gisteren op de kermis en Eva had best koude benen. Misschien dat ik inderdaad een dekentje pak ofzo, al vrees ik dat ze die heel snel af gaat gooien. Ze verkopen wel losse zakken, maar die pasten qua kleur dan weer totaal niet bij de buggy en ook niet qua materiaal. Dat vind ik dan minder. Maar ja, dan koop ik maar een zwarte ofzo, want ik wil wel dat ze warme beentjes heeft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, ik zat er zelfs aan te denken om de wandelwagen weer van zolder te halen. Het is wel een groot ding, dus wat dat betreft is een buggy makkelijker. Maar ja warmte gaat natuurlijk boven alles.

Wij hebben ook de buggy van Chico Rainbow. Heb er nooit aan gedacht en naar gekeken of daar ook voetenzakken te koop voor zijn. Maar ga daar dan toch eens naar kijken.

Groetjes,
Sandra

@Sandra…eh, die voetenzakken verkopen ze helaas NIET los. Ik was er ook voor gaan kijken en in de winkel stond onze wagen (een turquoise) mét voetenzak. Dus ik wilde die hebben. Maar ze leveren die zakken alleen in combi met de wagen. Stom eigenlijk. Want ja, je gaat natuurlijk niet weer zo’n wagen kopen! Ze hadden wel merkloze, losse zakken en die koop ik dan maar één. Of vanavond even op internet gaan zoeken…

@ Sandra. Die van de Hema (maillots) kunnen wel in de droger die van de Zeeman krimpen wel een beetje ja.

Enne ik ben dan toch wel blij dat ik een skipak heb das ook lekker warm,

Groetjes,

Michèle

DAMES OPGELET

Ik liep vandaag langs de HEMA en zag in de etalage een buggy met voetenzak. Of deze los te krijgen is weet ik niet en hoe duur weet ik ook niet, maar daar hebben ze dus een voetenzak voor de buggy. Hij is zilverkleurig voor de modemamma’s onder ons

Groetjes,

Michèle

YEP! Ik heb 'm ook gesignaleerd! Toevallig heb ik er vanmiddag in de pauze aan gevoeld! Ik ga 'm even checken, want ik hou van zilver! En hij past wel bij mijn turquoise/grijze buggy!

quote:
@Sandra...eh, die voetenzakken verkopen ze helaas NIET los. Ik was er ook voor gaan kijken en in de winkel stond onze wagen (een turquoise) mét voetenzak. Dus ik wilde die hebben. Maar ze leveren die zakken alleen in combi met de wagen. Stom eigenlijk. Want ja, je gaat natuurlijk niet weer zo'n wagen kopen! Ze hadden wel merkloze, losse zakken en die koop ik dan maar één. Of vanavond even op internet gaan zoeken...

Wat raar Rainbow dat ze die voetenzakken niet los verkopen. Wij hebben onze buggy in april gekocht, dus ja dan denk je niet echt aan voetenzakken. En ik moet zeggen dat ik ze toen ook niet gezien heb.

Bedankt voor de tip Michelle, dan ga ik even kijken bij de Hema.

Groetejs,
Sandra

Ik vond het ook zo stom Sandra. Ik was bij Baby Dump hier in Eindhoven en zag daar dus onze Chicco, die we ook in april ofzo hebben gekocht en opeens zat er een bijpassende voetenzak bij. Logisch dat ik die wilde. De verkoopster heeft naar de leverancier gebeld, maar helaas…ze hebben het nu zelfs op hun site staan, want ze werden er constant over gebeld…Maar daar had Chicco ook over na moeten denken! Wat moet je inderdaad in het voorjaar met zo’n zak? Ik vind het logischer als ze apart verkocht zouden worden, maar nee, dan moet je ook de wagen erbij nemen! Raar maar waar!

Ja, begrijp er niks van wat de reden is dat ze niet los verkrijgbaar zijn. Denk echt dat er met ons nog vele zijn die er in de winter pas aan denken zo’n voetenzak te kopen. Wij hebben de voetenzak voor onze Quiny wandelwagen ook pas later gezien.

Groetjes,
Sandra

Ja, door de héma aanbieding kwam ik er dus achter dat ik voor de Buggy geen voetenzak had, hahah!
Ik ben benieuwd of ze hier nog hebben, want een vriendin had alleen de buggy zien liggen & de voetenzak dus niet!
Ik heb bij de prenatal wel gekeken voor een voetenzak, maar had toen zelf het idee, dat die voetenzakken aan de korte kant zijn qua lengte :S dus vond het moeilijk om er zo eentje mee te brengen zonder het ff te bekijken in de Buggy!

Gelukkig heb ik al wel een voetenzak voor de wandelwagen, die ik dus maar ff uit de schuur ga halen voor de koudere langere wandelingen zolang ik inderdaad nog geen voetenzak heb strax …
En de maillot had ik maar wel meegenomen bij de prenatal ipv de voetenzak! hahaha, dan heb ik tenminste nog iets waarmee ik hem warm kan houden!

Misschien past mijn vraag ook nog wel bij deze topic, en anders moet ik miss een nieuwe openen om meer reacties uit te lokken!
Tot hoe oud ongeveer gaan onze kleintjes in de Buggy?
Want ik heb een Esprit buggy, opzich was het een prima ding … nieuw gekocht, maar nu lijkt het net of er een slag in 1 van de wieltjes is getrokken!
Twijfel dus ook of ik niet een nieuwe buggy moet aanschaffen?!
Maar wil eerst ff weten hoelang kindjes er ongeveer ingaan, want anders kijk ik of ik hem misschien kan laten maken …
& ergste is nog, misschien hoort het wel gewoon zo … maar valt het me nu gewoon ineens op, da het wieltje wat raar rijdt naaar mijn gevoel! hahahah

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Gewijzigd door - Preciousbaby op 20 Oct 2009 00:14:47