Ja, door de héma aanbieding kwam ik er dus achter dat ik voor de Buggy geen voetenzak had, hahah!
Ik ben benieuwd of ze hier nog hebben, want een vriendin had alleen de buggy zien liggen & de voetenzak dus niet!
Ik heb bij de prenatal wel gekeken voor een voetenzak, maar had toen zelf het idee, dat die voetenzakken aan de korte kant zijn qua lengte :S dus vond het moeilijk om er zo eentje mee te brengen zonder het ff te bekijken in de Buggy!
Gelukkig heb ik al wel een voetenzak voor de wandelwagen, die ik dus maar ff uit de schuur ga halen voor de koudere langere wandelingen zolang ik inderdaad nog geen voetenzak heb strax …
En de maillot had ik maar wel meegenomen bij de prenatal ipv de voetenzak! hahaha, dan heb ik tenminste nog iets waarmee ik hem warm kan houden!
Misschien past mijn vraag ook nog wel bij deze topic, en anders moet ik miss een nieuwe openen om meer reacties uit te lokken! ![]()
Tot hoe oud ongeveer gaan onze kleintjes in de Buggy?
Want ik heb een Esprit buggy, opzich was het een prima ding … nieuw gekocht, maar nu lijkt het net of er een slag in 1 van de wieltjes is getrokken!
Twijfel dus ook of ik niet een nieuwe buggy moet aanschaffen?!
Maar wil eerst ff weten hoelang kindjes er ongeveer ingaan, want anders kijk ik of ik hem misschien kan laten maken …
& ergste is nog, misschien hoort het wel gewoon zo … maar valt het me nu gewoon ineens op, da het wieltje wat raar rijdt naaar mijn gevoel! hahahah
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Gewijzigd door - Preciousbaby op 20 Oct 2009 00:14:47