Ik geloof dat het een beetje tot een jaar of 3 a 4 is. Ligt een beetje aan het kindje en de ouder denk ik.
Groetjes,
Michèle
Ik geloof dat het een beetje tot een jaar of 3 a 4 is. Ligt een beetje aan het kindje en de ouder denk ik.
Groetjes,
Michèle
ik heb de vorige winter de voetenzak van de wandelwagen in de buggy gedaan paste perfect… Nu is Noah daar te groot voor, dus dan maar een mailot, (die had ie vorig jaar ook aan). met een deken ofzo.
En anders een lekkere dikke skipak die ik heb hangen!
@: Preciousbaby: Ik geloof dat het tot hun 4e wel kan hoor. Mijn nichtje is ook 4, en zit er bij lange dagen weg nog wel in als ze moe is.
Maar mijn vriendin der zoontje is net 2.5 en past er al bijna niet meer in!
het ligt er maar net aan!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Jee nu ik dit las, schrok ik wel! voetenzak!,Winterjas!
Oh ben ik dan zoon slechte moeder… (rennend naar de hema om een voetenzak te kopen,…) ik zat er wel aan te denken vorige week… maar dacht neeee joh, das pas voor die aller kleintjes… maar zie dat mijn zoontje net zoon leefdtijd hebt als jullie… hahahaha jullie kunnen merken dat dit mn eerste is… schaam,schaam…
En ik heb zn winterjas ook nog niet aan gedaan… nou moet ik wel zeggen dat ik wel een muts en sjaal bij hem heb opgedaan vanmorgen want was inderdaad erg koud… vind die winterjas zo stijf en groot en dik! dus denk dat ik hem ook ff ga wassen vanavond… En mn mannetje nu maar voortaan dik inpakken… ach moet er niet aan denken dat hij het zo koud kan hebben…
@Linny, bij ons is het volgens mij ook onze eerste, maar het wil niet zeggen dat wij alles weten en je dan overal aan denkt. Als jouw mannetje het nog niet koud heeft, is het toch niet erg dat hij een sjaal om heeft en nog geen winterjasje aan heeft? Ben je gek joh! Je hebt nog alle tijd om naar de winkel te rennen hoor! En wij vragen hier ook allemaal best veel (ik tenminste wel), daar is dit forum voor! Dusssss…geen paniek!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Linny, hier wel een winterjas, maar geen muts (houd ze niet eens op) of sjaal. Haar spijkerjasje werd wel te koud al. Maar nog geen skipak en zo hoor
Groetjes,
Michèle
Heb vandaag zn winterjas aangedaan! Vond zelf ook verschrikkelijk koud hahahaha…
Toevallig nadat ik gister gereageerd had belde het kdv. Of ik een winterjas aan wilde doen, want ze wilde naar buiten met de kids… en hij had wel een dun jasje aan! heb ook gelijk een bodywarmer besteld via internet… dan kan hij die op wat mindere koude dagen aan…
Natuurlijk ben je geen slechte moeder Linny dat je nog geen voetenzat hebt enzo. Tim ligt nu ook nog zonder iets in de buggy en sinds afgelopen weekend draagt hij pas zijn winterjas. Sjaal en wanten moeten we nog voor hem gaan kopen.
Maarre je hebt een bodywarmer besteld voor de minder koude dagen. Vind kleding en dan alleen een bodywarmer wel erg koud voor de winter. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Groetjes,
Sandra
nee hahahaha af en toe denk ik meer dan wat ik neer zet hahahaha… dat is mijn probleempje hahaha
,… dan een dikke capuchon vest met body warmer… voor bijvoorbeeld autoritje, winkel in winkel uit dat soort dingetjes…
merk als ik aan t winkelen ben met hem moet ik hem niet zo dik aankleden…
wij hebben vorige winter de lodger gebruikt in de buggy. Die gebruikten we namelijk ook als voetenzak in de maxicosi. Voor de grote wagen heb ik wel een voetenzak.
Voor deze winter ga ik proberen of de voetenzak ook op de nieuwe duowagen past, dan kan Kimo die nog gebruiken. Voor Ilja is dan allemaal nog niet nodig, want die ligt toch onder een dekentje. Als het niet lukt met de voetenzak krijgt Kimo zijn skipak aan of we doen een maillotje onder zijn broek. Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van wat we gaan doen die dag.
Wij hebben afgelopen weekend een winterjas en skipak voor Kimo gekocht, want hij begon het toch wat koud te krijgen in zijn spijkerjack met bodywarmer. Maar we merkten al dat we niet te veel onder de winterjas moeten doen, want dan krijgt hij het meteen weer zo warm (zeker als hij een stuk zelf gaat lopen)
[img]http://b1.lilypie.com/UxW1p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
quote:
nee hahahaha af en toe denk ik meer dan wat ik neer zet hahahaha.. dat is mijn probleempje hahaha ,.. dan een dikke capuchon vest met body warmer.. voor bijvoorbeeld autoritje, winkel in winkel uit dat soort dingetjes... merk als ik aan t winkelen ben met hem moet ik hem niet zo dik aankleden..
Haha ok dan is het duidelijk. Dacht al anders wordt het wel erg koud voor hem
Groetjes,
Sandra