Voetenzak bevestigen in wagen

Hier mama met linkerhanden in de bocht…Ik heb vanmiddag bij Prenatal een voetenzak gekocht. Die wil ik nu in de Chicco doen, maar…ik snap niet hoe? Er zitten gaten aan de achterkant en ik snap nog wel dat de grote riem er door moet, haha, maar dan zit ik met de gaten voor de armriempjes. Die kan ik niet losmaken, de sluitinkjes zitten daar aan, dus ik heb geen idee hoe ik die door de gaten moet doen, zodanig dat ik Eva daarna nog vast kan snoeren? Ik had de riempjes erdoor gedaan, maar toen konden de armpjes niet meer door de lussen. Oooo, ik voel me superdom, maar ja, ik vraag hier toch maar om uitleg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Is het wel een universele voetenzak? Zoniet, dan kan het zijn dat je er gewoon niets mee kunt. En anders even met wagen en voetenzak richting prenatal om te vragen of zij je kunnen helpen.

Groetekes, Sje

Kun je de schouderbandjes los maken van de heupgordel? Want dat is volgens mij wel nodig om alle riempjes door de juiste gaatjes te krijgen… dan moeten er twee sleutelhanger-achtige bevestigingen onderaan de schoudergordel zitten die je in een oogje aan het uiteinde van de heupgordel klikt. Deze samen moeten dan weer in het sluitinkje tussen de benen klikken… Pfff leg het allemaal maar eens uit in woorden, haha! Maar als de schoudergrodels uit een lange gordel bestaan word het heel moeilijk om ze door een universele voetenzak te krijgen denk ik…
Ik denk dat je maar beter naar de prenatal kan gaan

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Fotootje
Van de zak, met de gaten in beeld,
en van de gordels.

Dán kunnen we pas goed meedenken.

M.

Terug naar Prenatal had ik zelf ook wel kunnen bedenken… Ik dacht dat jullie misschien meteen wisten wat ik bedoel! Maar eh…ik denk dat ik gewoon ergens de riempjes los moet kunnen maken (goed omschreven Snoekie!) en ze zo door de gaten moet trekken…Ik probeer het wel en anders…terug naar Prenatal!

Wij moeten ook nog een voetenzak hebben voor onze buggy en wij hebben ook een chicco. Heb je nu gewoon een universele voetenzak gekocht, want dan ga ik die daar ook halen. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag ?

Groetjes,
Sandra

Ha Sandra,

Ik heb inderdaad een universele en die waren vrij moeilijk te vinden. De meeste zakken horen bij een wagen (bv van Buggaboo of Stokke) en deze passen dus niet op onze Chicco. Bij Baby Dump hier hadden ze er maar eentje, die kostte 19,95 maar die zag er goedkoop en niet stevig uit. Dus naar Prenatal. Daar zei de verkoper dat alle zakken op de wagen moesten passen en dat ik dus gewoon een zak kon kopen die ik mooi vond. Terwijl ik toch duidelijk zelf zag dat bv die Buggaboo (van 109,95 - pfoei!) echt niet zou gaan passen. Het was een raar advies. Ik heb nu een rose gekocht, waar een beetje blauw inzit. Echt mooi past 'ie niet bij de turquoise wagen, maar ok. Ik twijfel ook of 'ie echt goed past? Ik vind die niet-matchende zakken geen succes. Zal ik eerst eens kijken of die zak wel goed past? Anders koop jij er misschien ook een (29,95 dacht ik) en dan past 'ie niet? Ik ga morgenmiddag even kijken of het lukt en of het een beetje staat!

Ik heb wel een andere kinderwagen, maar denk dat het princiepe hetzelfde is.
Aan de voorkant bij de heupgordel zit bij mij ook zo’n extra sluiting die aan het schouderbandje vast zit, daardoor kun je het schouderbandje van de heupgordel af halen en dan door het gat bovenin duwen.
Bij sommige moet je even wrikken wil je het sluitingkje door het gaatje krijgen.

Misschien moet je man/vriendlief eens vragen

Heb er zelf ook HEEL lang over gedaan om dat rotding erin te krijgen… Toen kwam stiefdochterlief van boven even kijken…

“Wat doe je?”
“Grmbl… Die zak wil er niet in”
“Volgens mij moet het zo…”

En binnen 15 minuten zat het stomme ding waar die zitten moest. Gosh, wat voel je je dan blondT zeg… Maar hoe het nu moet…? Kan het je niet vertellen, helaas. Hoop dat je het toch voor elkaar krijgt.

@mamadanique
Ik heb hier smakelijk zitten lachen

Ik moet er ook nog een hebben maar ga denk i kgewoon de buggy meenemen en laat hun het ff voordoen en dan zeg ik laat maar der inzitten ik neem hem

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hoi Rainbow,

Sorry, dat ik nu pas antwoord. Ik had je berichtje vanmorgen al gelezen. Ik was namelijk van plan er vanmorgen een te gaan halen maar heb even gewacht. Ik hoor graag van je of het gelukt is of niet. Als je een goede hebt dan wil ik hem morgen gaan halen.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Sandra

Oooo en ik lees het nu pas. Had het nogal druk met werk…Maar eh…het ding zit weer in de tas om terug te brengen. Ik vond het waardeloos. Veel te groot en hij paste totaal niet in de wagen. De zak was zo groot, dat hij voor Eva’s gezichtje zat! En als ik 'm lager zou hangen, zou hij bijna over de grond slepen. We hebben wel de originele voetenzak van de grote wandelwagen er in gedaan (in die wagen) en je zag meteen dat dat er anders uit zag. Die paste perfect, was mooi afgewerkt…zo hoort het. Maar op de Chicco paste de Prenatalzak dus echt NIET. Ik ga 'm morgen terugbrengen. Dan maar een dekentje ofzo proberen? Of toch een skipakje ofzo? Of nog simpeler: voortaan alleen weggaan met de grote wagen! Maar misschien vind jij wél een goede Sandra? Hou je me dan op de hoogte? Succes!

Hi!

Ben gister naar de Prenatal geweest en heb er ook een gehaald voor onze kleine dame. Daar ter plaatse geprobeerd op onze Kees buggy. Paste goed. Wat betreft de afmetingen van de zak: Er zitten drukknopen op, dus je kunt em tot niet helemaal bovenaan dichtritsen en dan de flap omvouwen en vastmaken met die drukknopen. Dan hoeft ie dus niet perse over de grond te slepen.

Toen ik aan het passen was, kwam er iemand naar me toe om te zeggen dat het een universele was, dus dat passen niet nodig was. Met jouw verhaal in mn achterhoofd gezegd dat ik voor mn eigen rust toch hier even wilde passen.

We hebben trouwens ook zo’n kleine ribstof stoel gekocht voor Nora. Ze zat steeds in de tijdschriftenbak om een boekje te lezen, dus tijd voor een eigen stoel dachten we. Nou, ze is er niet uit te krijgen! Best wel een aanrader voor deze leeftijd. Zit en klimt goed!

Liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat balen Rainbow dat die zak niet goed was. Had mijn hoop daar helemaal op gevestigd. Ik had ook al aan een dekentje zitten denken, maar vind dat zo stom staan en ben bang dat hij die er gewoon afschopt. Kan het natuurlijk proberen, maar het is voor mijn gevoel niet echt een oplossing.

Ik zat er ook aan te denken om dan toch de wandelwagen maar weer van zolder te halen. Maar ja die neemt beneden weer zoveel plaats in. Niet dat dit erg is, want als het echt niet anders kan dan is het gewoon niet anders. Maar ja een andere oplossing zou ook wel erg fijn zijn. Of we moeten gewoon hopen dat het niet zo koud wordt deze winter Tot nu toe kan hij nog gewoon in de buggy zonder het koud te hebben.

Nou hoe dan ook ik ga er ook nog even over nadenken en houd je zeker op de hoogte.

Groetjes,
Sandra

Ja, aan die van mij zitten geen knopen, alleen een rits. Er zit een soort capuchonachtig ding op, maar dat kun je ook nergens aan vastmaken…Ik vind het gewoon niks, helaas! Dat dekentje…hm, het lijkt dan net of je kindje iets heeft. Gehandicapte mensen of ouderen hebben ook vaak zo’n plaidje. En Eva kennende schopt ze dat ook weg, dat deed ze op vakantie ook vaak met de hydrofiel tegen de zon! Het is moeilijk he!

quote:
Ja, aan die van mij zitten geen knopen, alleen een rits. Er zit een soort capuchonachtig ding op, maar dat kun je ook nergens aan vastmaken...Ik vind het gewoon niks, helaas! Dat dekentje...hm, het lijkt dan net of je kindje iets heeft. Gehandicapte mensen of ouderen hebben ook vaak zo'n plaidje. En Eva kennende schopt ze dat ook weg, dat deed ze op vakantie ook vaak met de hydrofiel tegen de zon! Het is moeilijk he!

hoihoi,

ik las net over de voetenzak voor in de chicco, maar er is toch ook een voetenzak voor de chicco buggy?
Een wie er gewoon bijhoord??
Had hem namelijk vanmiddag nog in m’n handen in Aalten.
Of begrijp ik het niet goed??
groetjes sanne

Sanne, dat klopt helemaal. Alleen krijg je die alleen als je de wagen koopt, je kunt 'm niet los kopen. Wij hebben onze Chicco in de zomer gekocht en daar zat dus niet standaard een zak bij. Wel in de wintercollectie. Ik heb het bij meerdere zaken gevraagd en daar zeiden ze dat de zak alleen samen met de wagen te koop is. Stom eigenlijk he? Maar Eva heeft afgelopen winter heeeeerlijk warm in de Lodger Bunker gelegen en die paste perfect!

Ha ha ha het is maar goed dat het zo’n strenge winter is (geweest) zo hebben we het geld voor de lodger en skipak er dubbel en dwars uitgehaald.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad. Die Lodger was iets van 125,- maar die heeft zijn geld echt opgebracht. En hij kan lekker mee tot 3-4 jaar, dus dat is mooi! Volgend jaar ga ik wel, net als jij, als de wiedeweerga een skipak kopen, want dit jaar greep ik mis en volgend jaar gaat Eva ook lekker in de sneeuw dartelen!

Ha ha ha oke dan was Morgan der pak iets goedkoper met 30 euro. Enne wij zijn toen begin herfst al wezen kijken.

Groetjes,

Michèle