Voetenzak bevestigen in wagen

ok, nou dan zal deze zak in aalten wel over zijn geweest of zo. Deze hoorde niet bij de buggy. Kon je voor 20 euro los kopen.
Ach ja maar de lodger is mooi ja. Ik heb d’r nu een van quax. Kende het merk niet, maar Jesse zit er heerlijk warm ingepakt in. Ik heb een buggy van titanium breeze. Past prima.

Groetjes Sanne

buggy / wagen … waah ik snap het verschil even niet… Lopen jullie gewoon achter zo’n kleine inklap buggy? Of …

Wij hebben de wandelwagen omgebouwd en daar een voetenzak in zitten… hij lijkt wel klein maar Jurian zit er heerlijk warm in…! Wel een gedoe om hem netjes erin te krijgen. Wij hebben de Quinny wagen…

Ik heb een grote wandelwagen, waarvan ik de zak in een inklapbuggy heb bevestigd. Ik kan de bus en de meeste winkels hier niet in met mn grote wandelwagen.

De zak past prima bij mijn buggy (koelstra)

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Mini boy ik weet niet hoe het met de rest zit maar als ik het heb over de buggy dan is het zo’n lichtgewicht inklap ding en anders haar omgebouwde wagen. Ze zit merendeel in de buggy want die is een stuk handzamer op elk punt.

Groetjes,

Michèle

Ok… zo dacht ik het ook… maar vind persoonlijk de wagen veel lekkerder lopen. Daarom alleen de buggy in de stad oid… omdat het niet zoveel ruimte inneemt

nou ja ik heb best een logge wagen. Das ook mijn enige wens bij een tweede, een nieuwe wagen. Deze was tweede hands en ik was er heel blij mee, maar ik merk ook dat ie een ramp is met trams en zo. Enne gezien Morgan ook heel vaak wil lopen is de buggy makkelijker. Alleen met die sneeuw neem ik de wagen.

Groetjes,

Michèle