Voetbal vraagje

Helaas, want er is heel wat te smullen als ze uit gaan… mooie benen mooie torso’s…

Groetjes,

Michèle

is dat zo??? waarom is dat nu dan op elke zender te horen en verschillende acties gaande zoals de brultale meiden momenteel doen?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Omdat wij vrouwen dat wel willen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Oei Jesse heeft geen oranje en mamma al helemaal niet Voor Jesse zal ik nog wel even kijken en anders misschien een gele Polo. Is bijna oranje

Enne San je had zaterdag van je buurman een mooie oranje Polo gekregen

Liefs

Haha, dat is waar. Ik heb ook nog een ander oranje shirt in de kast liggen. Maar deze mama gaat mooi niet in het oranje als de andere mama’s dit ook niet doen

Dan houden we het wel bij de kids die in het oranje gaan, dus je zal nog even moeten shoppen

Groetjes,
Sandra

Hema heeft oranje t-shirts zag ik van de week. Misschien wat voor jullie kindjes??

Groetjes,

Michèle

Ik was vandaag bij de prenatal, en daar hadden ze ook een oranje polo.
Verder was de polo van Seth iets van 3 euro bij de wibra

Mijn vriend is nu ineens hard aan het proberen om zo’n oranje bavariajurkje voor me te scoren… wat ik daar van moet vinden

Liefs, Anne

Haha Lala dat Bavaria jurkje heb ik ook als grap voor mijn verjaardag gekregen. Het is one size, maar mij zit hij echt superstrak. En dat terwijl ik maatje M heb

Groetjes,
Sandra

Hmm… das balen, anders hadden we samen het jurkje aan gekunt
Maarre ik neem aan dat 3/4 nederland hem dan niet past

Liefs, Anne

Haha leuk die verhalen allemaal. Luna is hier al dagen aan het zingen, en we zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaa, vivaaaaaaa hollandiaaaaa. De kinderen hebben hier ook oranje shirts, mees zelfs een oranje voetbalpakje. Wij zijn een echt voetbal gezin, en zitten er ook helemaal klaar voor. KAMPIOENEN OLE OLE… haha, kon het niet laten.

Gr Patries

We hebben niet allemaal een sylvie meis figuurtje

Groetjes,

Michèle

Dan ga ik donderdag wel even bij de Hema kijken voor Jesse. Stond er ook nog een tekst op?

Liefs

Jip en janneke met iets. Kijk anders even op www.hema.nl in de folder.

Groetjes,

Michèle

quote:
We hebben niet allemaal een sylvie meis figuurtje

Groetjes,

Michèle

Haha nee, maar dat hoeft ook niet hoor. Vind het alleen raar dat het zo’n strak jurkje is, terwijl het 1 maat hoort te zijn.

Groetjes,
Sandra

Uhm ik ben niet zo van de jip en Janneke, maar ik vind vast wel iets leuks.

Liefs

Ja, dat vind ik ook heel raar Sandra!!
Ben benieuwd of hij mij wel past dan…

Liefs, Anne

Alle mannen zijn toch ook hetzelfde! Die van mij zit al maaaanden te zeggen dat hij een nieuwe TV wil. Maar ja, we hebben nogal veel geld uit moeten geven aan het nieuwe huis en toen zei hij: ‘Ah, onze oude TV is toch ook nog goed?’ Nu heeft hij vrienden uitgenodigd en zei hij: ‘Ja, als je zo kijkt he, zijn de mannetjes op onze TV wel héél erg klein!’ En hij is zich nu toch maar weer aan het oriënteren op een nieuwe…Een LED-TV. Toe maar!

En hij had het ook al over dat Bavariapakje. Maar ik zei: ‘A, denk je dat ik er uit zie als Barbiepop Sylvie? En B, hoe wil je alleen al mijn toeter in dat ding krijgen?’ Ik zou nu wel maat XXXXXXXXXXXL nodig hebben! Ik ga dadelijk wel even kijken hoe dat jurkje er dan uitziet!

Eva krijgt een oranje shirt aan, dat had ik gekocht voor Koninginnedag. En die bij de HEMA zijn ook erg leuk inderdaad!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ieh, dat jurkje wil ik ook niet hoor…

Ik heb vanmiddag voor Erik nog een oranje shirtje gekocht. Ik liep langs een winkel en daar hing 'ie buiten in het rek: maat 92, een beetje ‘oud-oranje’ met een zwarte graphic van een leeuw erop. Niet zo veel voorkomend, leuk. Voor 5 euro heb ik 'm gescoord, dus Erik krijgt dat ding de 19e aan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou hier nog een oranjefan hoor! Ik haat voetbal, maar met het ek en wk doe ik fanatiek mee! Inclusief oranje shirt en vlaggetjes voor- en achterthuis! Wij hebben ook de oefenduels al achterthuis gekeken, met het grote lcd scherm
Joey heeft een oranje tenue die ze dit jaar aan hebben, en Jessey heeft een oranje shirt met oranjehooligan er op, haha! Wij hebben ook alle mogelijke gadgets die je bij bier enzo krijgt, van de afgelopen jaren. Normaal geef ik niks om zulke dingen, maar ik doe gewoon mee in de optocht! Als we een wedstrijd hebben gewonnen gaan we de straat op om alle rondrijdende en toeterende mensen te zien en te zwaaien en juigen, hahaha! Jeetje als ik het zo opschrijf lijken we wel gek! Maargoed, heel nederland heeft bijna last van de oranje gekte, dus wij ook

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Hier is voetbal een “big happening” de eerste keer op Afrikaans grondgebied ervaren Afrikanen als een hele eer! Het hele continent leeft mee, ook hier in Malawi, ik denk bijv dat vrijdag middag mijn kantoor leeg is omdat de eerste wedstrijd dan gespeeld word! Ik heb die trots wel een beetje over genomen hoor. Ik geef nooit zo veel om voetbal, maar deze keer ben ik voor Nederland en Alle afrikaanse landen die mee doen. En als Nl tegen een Afrikaans land moet denk ik maar zo: Heb ik altijd gewonnen! Tja toch wel een beetje trots dus!

Kan me voorstellen dat Afrika trots is, is ook een hele eer om zoiets groots te organiseren.

Altijd winst, super toch!?!

liefs