Voetbal vraagje

wanneer is het tijd om naar boven te vluchten???dus met andere woorden wanneer begint het spelletje waar ze 90 minuten lang achter een bal aan rennen en als ze hem hebben weer weg schoppen?
kijken jullie fanatiek het voetbal of vluchten net als ik naar boven?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ik heb NIETS met voetbal, qua competitie en al die bekerwedstrijden en zo. Maar zodra Oranje moet voetballen of zoals nu met het WK, dan vind ik het helemaal leuk! Toch gek, maar waar. Ik blijf er niet voor thuis hoor, maar als het op televisie is en ik ben thuis, dan wil ik het wel zien.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

de 14e spelen we voor het eerst.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik neem er geen vrij voor, ha ha ha ik denk zelfs dat ik het niet eens krijg helaas, maar pappa is elke wedstrijd thuis (toeval) dus die houd me wel op de hoogte

Groetjes,

Michèle

Ik vind voetbal erg leuk en heb dus echt zin in het WK.

Groetjes,
Sandra

11 juni bengint het spektakel en de 14de spelen wij indd. René heeft een week vakantie genoemen, anders kon jij niets zien had late dienst hahaha
en aangezien je 3 wedstrijdenop een dag krijgt de eerste week zag hij het niet zitten om te werken

Ik kijk gezellig mee

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Net als Mriek ben ik geen voetbalfan, maar als Oranje speelt dan juich ik net zo hard me als de rest en vind het dan ook echt heel erg spannend!!
Normaal kijken we altijd met een hele vriendengroep bij iemand thuis. Vanwege alle kindjes die de afgelopen 2 jaar in onze groep zijn gekomen zal het denk ik nu iets anders zijn.
De 14de kijken we wel met een groep vrienden & de andere wedstrijden weet ik nog niet. Werk altijd op zaterdag, dus de 3de wedstrijd mis ik zo ie zo…helaas

@ saro met een beetje mazzel hoef je die ook niet meer te kijken en zijn we al door

Groetjes,

Michèle

Al weken verheug ik me op het WK. Ik ga proberen zoveel mogelijk wedstrijden te kijken en die van Nederland zoiezo. Mocht ik werken dan zet ik gewoon NOS langs de lijn op, met Jack van Gelder.
Sarah heeft haar oranje Hup Holland speen allang in dr mond en de oranje rompertjes liggen ook al klaar.
En met haar twee nationaliteiten, zijn we toch lekker voor Nederland.
Puh…

Ha ha ha en mochten we niet doorgaan?? Dan toch voor brazil??

Groetjes,

Michèle

Nou…eh…dat wordt moeilijk
heb daar niet de juist speen voor

Ha ha ha dan moeten we maar kampioen worden

Groetjes,

Michèle

Als het even kan, kijken we natuurlijk gezellig op de bank. Vooral Nederland! Al blijven we er niet voor thuis is de spanning soms toch wel te voelen.

Zo’n WK heeft toch wel wat!

quote:
@ saro met een beetje mazzel hoef je die ook niet meer te kijken en zijn we al door

Groetjes,

Michèle

Hee…dat is waar!! haha

Ja, leuk leuk leuk!

Ik vlucht zeker niet naar boven, maar wel naar huis als het even kan Maandag de 14e ben ik om half twee wel thuis. Kan zelf mn uren indelen en dan werk ik dinsdag wel wat langer door. Mn man is sowieso vrij op maandag dus we gaan er lekker voor zitten samen (met zn drietjes) met cola, bifiworstjes en paprikachips! Zoals het hoort. Verder kijken we allebei geen voetbal, de competitie boeit ons niet. Mn man is nog wel een tijdje zgn. teletekssuppogtah van ADO geweest, maar het boeit het toch niet genoeg om er echt in te duiken.

Maar een WK (EK ook goed hoor), de sfeer, de spanning: Heerlijk! Ik heb er zin in! Toen ik zwanger was van Nora hebben we het EK ook op de voet gevolgd. Ik moest toen bij vrienden thuis op een handdoek zitten op de bank, voor als mn water zou breken hihihi (alsof een handdoekje die bank had kunnen redden!)

liefs

Helaas kan Chris geen vrij krijgen wanneer NL moet voetballen… dus als het even kan kijkt hij op t werk… en vlucht ik richting mn ouders… We gaan als het mooi weer is, heerlijk achter thuis kijken… en mn moeder houdt helemaal niet van voetbal, maar als je ziet hoe fanatiek ze dan word NOHHHH!! niet normaal…

Voor het WK of EK zijn we hier echt wel fanatiek… De rest van de voetbal niet…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wij zijn ook wel fanatiek met kampioenschappen! Bij ons in de wijk zie je steeds meer oranje vlaggetjes en dat vind ik wel feestelijk. Alleen in onze straat doet NIEMAND mee. Jammer! Wij hebben ook niks, maar we gaan niet als eerste beginnen hahaha.

Bij ons komen er vrienden kijken. Die wedstrijd op maandag de 14e (?) kan ik niet zien, want dan moeten we werken. Dat is dan het nadeel als een wedstrijd in een ander werelddeel is. Het EK kon je helemaal volgen. Ik vond dat ook leuk en zat met mijn dikke buik ook te juichen! Maar niet op een handdoek hoor, hahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oranje vind ik ook wel erg leuk om te kijken!!
Maar ik mis al sowieso 2 van de 3 wedstrijden

De eerste moet ik precies die tijd naar de psy, en tijdens de laatste op zaterdag zit ik in de Apenheul!!

Liefs, Anne

Ik zat tijdens het EK te juichen met een kleine baby in m’n armen. Ook niet handig, kan ik je zeggen

@melanie: mijn moeder wordt ook fanatiek. Maar weet je wat ze ook heeft? Als de tegenpartij scoort zegt ze: “Ach, ik gun hen ook wel een doelpunt.” AAAAAARGH!!! DAAR GAAT HET NIET OM!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
De eerste moet ik precies die tijd naar de psy, en tijdens de laatste op zaterdag zit ik in de Apenheul!!

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

NEE! Echt? Slechte planning van ons. Nou ja, met een beetje mazzel zijn we dan al door.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker