Voetbal vraagje

Ik had idd ook al gezien dat we dan in de Apenheul zijn.

Het is die zaterdag pas de 2e wedstrijd van Oranje, dus helaas zijn we dan nog niet verzekerd van de volgende ronde

Groetjes,
Sandra

BALEN! Kunnen we het niet nog verplaatsen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat mij betreft wel, ik moet mijn kaartje nog bestellen

Groetjes,
Sandra

Oh nee, ships. Ik heb m’n kaartje al gekocht. GRRR!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Mriek: hahahahaha ze gunt de ander ook wel een doelpuntje hahaha… op het moment dat de bal richting de tegenpartij gaat staat mn moeder op en juicht JAAAAA KOM OP NUUUUU!! (zo ongeveer) En wanneer ze scoren gaat ze gek lopen doen hahahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Dat wordt dan in oranje outfit naar de Apenheul en maar hopen dat ze zonder de meest fanatieke oranjesupporters toch kunnen winnen van de Japanners

Groetjes,
Sandra

@melanie: haha, dus ik begrijp dat jouw moeder al net zo gek is als de mijne wat voetbal betreft?

@Sandra: dat moeten we dan maar hopen. Misschien hebben ze wel een big screen in de Apenheul, dat zou mooi zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oei dat is echt niet slim van ons. Misschien willen de aapjes ook voetbal kijken en is er idd er groot scherm.

Liefs

Dat zou mooi zijn, een groot scherm!!
Enne… Seth heeft een oranje holland-polo, dus mischien kan hij diet wel aan

Ik heb mij kaartje ook al besteld, dus verplaatsen kan niet

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier is hij ook al besteld.

Liefs

Ik wist idd dat jullie al kaartjes besteld hadden. Ga ik vanavond ook even doen. Vind het wel jammer dat we de wedstrijd niet kunnen zien, maar goed het is niet anders. We hebben natuurlijk al een tijdje geleden afgesproken en toen heb ik niet aan het WK gedacht.

Mijn directeur liet in ieder geval net al weten dat we volgende week maandag lekker s’middags thuis voetbal mogen gaan kijken. Hij zei al dat het hele bedrijfsleven wel plat zou liggen. Mis ik in ieder geval de 1e wedstrijd niet Wel fijn dat we dan naar huis mogen en het ons geen vrije middag kost.

Groetjes,
Sandra

Wat tof van je baas Sandra! Ik ben altijd vrij op maandag, dus kan de 1e wedstrijd ook lekker kijken.

Ja Anne, doe Seth die oranje polo maar aan. Zullen we allemaal onze kindjes in het oranje hullen? Erik heeft ook wel een oranje polo (geen WK-polo, maar een ‘gewone’). Zijn ze helemaal in stijl!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, vind het ook super dat we die wedstrijd mogen gaan kijken.

Tim krijgt idd zijn holland shirt aan de 19e. Is een oranje shirt waar met rood wit blauwe letters opstaat: mijn eerste WK.

Maarre, dan moeten de mama’s ook in het oranje

Groetjes,
Sandra

Mijn eerste WK, die kon je kopen bij Prenatal toch? Dat zijn al 3 kindjes in het oranje, alleen Jesse nog!

Enne, oranje staat me niet…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, die kon je idd bij de Prenatal kopen.

Haha sorry, geen goed excuse Mriek. Als Nederland speelt moet je gewoon in het oranje gekleed en maakt het niet uit of het je staat of niet

Groetjes,
Sandra

Pff hier moeten we zelf een radiootje regelen want mijn baas kon geen onderscheid maken tussen binnen en buitendient, Nee buitendienst zorgt gewoon dat ze 2 uur binnen zitten dan… zucht Dan toch maar een radio meenemen.

Groetjes,

Michèle

Oei, oranje voor mama wordt hier ook lastig, maar ik ga mijn best doen

Ik ga dalijk gelijk even kijken of Seth de polo al past, anders is het geen gezicht, haha!

Liefs, Anne

goh wat zijn dr veel voetbalvrouwen hier…

bakmama en dan die stomme slingers die je bij de boni krijgt mijn hel huis hangt al dagen vol hahaha

manlief stond vanmiddag nog te neuzen voor een grotere tv speciaal voor het wk ja daaag hahahah

ongeloofelijk dat er mensen zijn die er speciaal vrij voor nemen. niks op tegen hoor maar kan daar niks bij voorstellen
vind het een raar spelletje waar ze nog zo flink voor betaald worden ook,

enne wat vinden jullie dan van de nieuwe regel dat er geen shirts meer uit mogen na een doelpunt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Oei Jesse heeft geen oranje en mamma al helemaal niet
Voor Jesse zal ik nog wel even kijken en anders misschien een gele Polo. Is bijna oranje

Enne San je had zaterdag van je buurman een mooie oranje Polo gekregen

Liefs

@mama van 3 jongens das al een paar jaar hoor dat de shirts niet uitmogen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers