ik moest voor 3 mensen actieproducten kopen bij het kruidvat vanwege het gratis dierentuin kaartje.
de helft van de producten hadden ze niet waardoor ik andere berekeningen moest maken omdat ik voor iedereen een vast bedrag bij had van wat ze moesten hebben.
het kruidvat hier is MEGA klein,
het was STERVENS druk, en er stonden overal spullen in de weg…kortom DRAMA!
toen bij de kassa merkte ik dat ik een product vergeten was maar door de giga drukte dacht ik; ik ga vanmiddag nog wel terug.
wat gebeurde er toen? iemand liep (perongeluk) tegen rico’s zwenkwiel (voor) aan, waardoor hij kon kantelen.
ik had het niet door en ineens BOEM!
wandelwagen omgevallen met rico erin. hij brulde alles bij elkaar en ik schrok me lam.
iedereen schoot me meteen te hulp om de wagen recht te zetten en toen ben ik snel weggegaan om rico rustig ergens neer te zetten dat ik m kon troosten.
toen barste ik ook in tranen uit, en ik heb de hele weg met tranen over mijn wangen gelopen.
ik voel me echt ellendig en heb geen idee waarom het zo heftig voelt nu ineens.
ik kom net thuis en papa zei: ben je nou wel of niet zwanger inge want je emoties zijn de laatste tijd wel hevig… en ook je andere dingen.
tja ik begon toen hard te lachen tussen de tranen door en vervolgens weer te huilen.
ik denk dat het misschien komt door de hormonen ivm de pil (jullie kennen het verhaal) maar pff ik wil niet zeuren maar ik ben me zo rot geschrokken en zit nu nog met een brok in mijn keel terwijl rico weer vrolijk aan het krijten is.
hij heeft een kleine bult op zn hoofd (bij zn haar) maar verder gaat het prima met hem. met mij daarentegen… wat minder.
zucht… slecht geslapen, drukte in de winkel (echt hutje metutje zo was het, iedereen stond op elkaar zo druk was het)
dan de helft van de producten die ze niet hadden dus overnieuw berekenen de helft weer terug leggen omdat het anders niet klopte in mijn budget…
en als klapper op de vuurpijl…rico uit zn wagen…gerum ik voel me echt zo rot!
![]()