Voel me zoo dom! en verdrietig en ellendig

@michelle: oooh wat ga je doen? en ben jij al is vaker een nacht zonder Dylano weggeweest?

@Mriek: ooh jij bent erg! nee grapje ik snap wat je bedoeld, maar eerst zien dan geloven hahaha! als ik met hem bij mijn ouders logeer, dan roept hij ook vaak: papa!!! belle!
dan pakt hij de telefoon en zegt op een vragende manier: papa??
echt sneu. en hij is meer een mama’s kindje dus ben ik bang dat dat andersom 3 keer zo erg wordt… ik moet het eerst zien als het dan allemaal oke gaat dan voel ik me wat zekerder.

Wij gaan weekendje naar Mierlo Inge weet je nog
Nee dit is de eerste keer dat ik zonder Dylano 2 nachten weg ben. Ik doe het gelijk goed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Snap ik Inge, dat je eerst wilt zien dat het allemaal goed gaat en dat je dan meer vertrouwen kunt hebben. Ik vind het allang top van je dat je het gaat doen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Michelle: ohja! dat ligt langs helmond ik had je reactie niet meer gelezen op mijn opmerking kom gezellig op de koffie haha!

@Mriek: ja ik ook… maar ik heb het ook echt wel even nodig. dus ik gun het mezelf eigenlijk best wel erg!

Dan zie ik Rico Inge dan ga ik Dylano nog meer missen

Enne ik gun het mezelf ook maar wil niet zeggen dat het makkelijk is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Goed zo meid, dat is een goeie manier van denken!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Michelle: ja dat is waar en tuurlijk is het niet makkelijk…integendeel, weet hoe je je voelt.

@Mriek: ja goed he haha, even een positieve boost!

Ik had er bij Nikki ook heel veel moeite mee als ze ergens ging logeren of als ik een avondje weg was! Bij een tweede gaat dit al makkelijker, al moet ik zeggen dat ik er niks aan vond toen Lisa afgelopen zondag bij mijn ouders bleef slapen. Thuis ligt ze ook wel op bed, maar toch… Het zorgen zit me in het bloed denk ik dan maar . Nikki slaapt nu 1 keer in de week bij de ene opa en oma en 1 keer in de week bij de andere opa! Ze vindt het zelf helemaal geweldig en mama heeft dan wat eerder avond hihi! Ik had vroeger geen opa en oma waar ik zomaar mocht slapen (alleen als het echt nodig was!!) en ik gun het Nikki echt ontzettend. Maar moeilijk is het wel geweest om haar “los” te laten… Ik begrijp je dus helemaal!!