Dank je Elly!
En anders zet ik de foto’s niet op de site ( als het niet lukt) maar mail ik ze gewoon naar degene die ze wil zien, toch?
Groetjes, mamma van Stephan
Dank je Elly!
En anders zet ik de foto’s niet op de site ( als het niet lukt) maar mail ik ze gewoon naar degene die ze wil zien, toch?
Hihi, ik dacht al: DIE is vroeg met boodschappen
Maar ik ga je tip straks even opvolgen om hem te kopieeren naar paint en dan als jpeg op te slaan!
Bedankt!
en dan alsnog uploaden in je eigen item en dan de link hier weer plakken om het lekker ingewikkeld te maken
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Haha!! Nee hoor, dat laatste kon ik gelukkig al.
Ik zal het vanavond ofzo ff proberen.
Nogal druk hier
En over een uur moeten we haar naar Deventer brengen!
Dan gaat ze met de bus vanmiddag naar Hongarije terug!
Jemig, wat is dat raar zeg!!!
We hebben er allemaal helemaal niet zo’n zin in eigenlijk.
Bah.
Moeten we naar dat lieve koppie in de bus zwaaien…terwijl we weten dat ze niet terug wil.
Nou ja, wie weet valt het mee. Ze ziet wel haar vriendinnetjes weer.
Maar dat had ik haar al verteld en toch wil ze niet.
Afwachten maar.
Wat moet dat moet (helaas).
Gelukkig komt ze over 5 maanden weer terug.
In december, met kerst en oud en nieuw.
Maar toch…
ja om zo n hulpenloos meisje los te laten lijkt me heel moelijk is het een beetje goed gegaan ondanks de emotie .veel sterkte he
veel liefs marielle
Achhhhhhhh sneu hoor, hopelijk vliegen de maanden weer voorbij en zien jullie haar snel weer. Ik heb zelf in een internaat gezeten van mijn 13e tot en met mijn 18e. ( Is natuurlijk niet te verglijken met zo`n land als Hongarije). Ik weet wel dat het voor heel veel kinderen een hele toffe, welkome vakantie is.
Groetjes Astrid
Nou, we hebben haar weggebracht hoor
Ik zal wat foto’s plaatsen hier.
Het ging allemaal redelijk.
Ze heeft niet gehuild (maar zo is ze ook niet, die houdt zich stoer tot ze alleen is) maar ze had duidelijk geen zin om weg te gaan.
Dat liet ze daar ook steeds merken. Ondanks dat ze haar vriendinnen daar weer zag (waar ze heel enthousiast over was) ging ze toch liever weer met ons mee.
Maar ja…ze wist dat dat gewoon niet kon.
Op deze foto zie je haar uit het raam kijken van de kantine waar we zouden verzamelen.
Beneden zie je auto’s af en aan rijden met andere kids en de tassen worden in de bus gedaan.
Wij waren trouwens één van de eerste.
“Ons” lieve meiske. Heel hard zwaaiend (ruim 20 minuten en zowat boven op dat andere meisje ) en handkusjes gevend en met haar handen een hartje vormen en dan “I love you” roepen…
Ze staat trouwens boven de letter “H”
Daar gingen ze dan, luid toeterend…
Pffff…wat is het hier nu STIL zeg. Wennen hoor. En vréselijk, dat afscheid nemen
Tot december Viev!
Liefs, mamma van Stephan (die nu 40 graden koorts heeft )(Stephan dus)
Gewijzigd door - Bieb op 16 Jul 2004 18:51:51
ja ze laat duidelijk blijken dat ze niet wilt gaan .leuke meid die vivian .ik hoop gauw dat jullie wat van horen hoe de reis is gegaan enz .ach arme stephan nog hoge koorts ook nou jongen hopenlijk ben je gauw weer beter
veel liefs en knuffels marielle en natuurlijk ook van tanja
ps je heb trouwens een goede foto toestel heel duidelijk zie ik vivian op de foto s
Gewijzigd door - zaan5 op 16 Jul 2004 19:43:11
Jeetje, ik word helemaal een beetje emo van het verhaal en dat Vivien nu weer naar ‘huis’ is. Wat moeten jullie dan niet hebben?
Beterschap voor Stephan.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
We hebben bericht gehad dat we volgende week dinsdag gewoon naar Vivien toe kunnen in het kindertehuis!
We kunnen er ook in 1 van de gastenkamers blijven slapen en we mogen zelfs mee-eten (wat we alleen denk ik niet doen).
Ik ben zoooooooooo benieuwd hoe dat gaat joh, die dag!
Hoe zou ze reageren en hoe zou het zijn daar?
We mogen haar in principe gewoon “meenemen”" die dag en ik denk dat we dat ook wel doen, nadat we het tehuis gezien hebben uiteraard.
Het lijkt me wel fijn om weer even met haar alleen te zijn (met z’n viertjes dus, bedoel ik) en niet met een heel kindertehuis om je heen.
Donderdagochtend, nadat ik bij de internist ben geweest voor de uitslag, vertrekken we trouwens al.
Dan eerst dus naar Zuid-Hongarije. Spannend hoor, naar die huizen kijken.
Het is toch “anders” dan gewoon daar op vakantie gaan.
Maar goed, we sluiten het dus af met een bezoekje aan Vivien. Leuk hoor! Morgen ga ik nog even snel op zoek naar een paar leuke oorbelletjes voor haar.
hoi bieb,
ik wens je alvast heel erg veel plezier en geniet er maar van. Ben benieuwd hoe het was ?
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003