We kregen om half 5 vanmiddag een mailtje dat alle kinderen die hier een vakantie zouden doorbrengen in deze periode, ook daadwerkelijk in de bus zaten (dus geen onverwachte zieke kinderen o.i.d.) en dat ze vertrokken zijn!
Dus Vivien is onderweg hiernaartoe.
Spannend hoor!
Ik was al nieuwsgierig hoe het allemaal zou gaan, maar nu het zo dichtbij komt ben ik wel heel benieuwd hoor!!!
Mijn vriend moet morgen als we terug zijn meteen werken van 16.30 tot de volgende ochtend 08.00 uur (zal je altijd zien ) dus ik ben meteen alleen met Vivien en Stephan.
Gelukkig is Cheyenne er ook (dochtertje van mijn vriend) en zij blijft dus ook logeren.
Wel fijn, want kinderen maken vaak snel contact, ook al verstaan ze elkaar voor geen meter
En ze zijn allebei van dezelfde leeftijd (ruim 8 jaar).
Maar het lijkt me wel wennen hoor!
Vooral ook omdat je elkaar niet verstaat (Hongaars is hopeloos ) en omdat je elkaar natuurlijk helemaal niet kent.
Maar het gaat vast wel lukken!
Gelukkig kan mijn vriend in ieder geval wel mee om Vivien morgenochtend op te halen.
Ze komt rond half 12 aan met de bus (zo’n touringcar) in De Steeg (ergens bij Dieren ligt dat geloof ik).
Maar wij moeten er natuurlijk al eerder zijn.
Ook omdat we heel erg veel kleding en andere spullen hebben ingezameld voor kindertehuizen in Hongarije.
Dat moeten we daar meteen afgeven.
Het is zoveel dat we met de aanhangwagen moeten.
Nou ja, voor een goed doel!!! We hebben het graag gedaan, al was het erg veel werk om alles te sorteren.
Nou, dat was het wel zo’n beetje, haha!
Moest gewoon ff kwijt dat het allemaal best spannend is (en LEUK tegelijk!!!)
Groetjes, mamma van Stephan
P.S.
Helaas hebben we geen aanvullende informatie over Vivien gehad.
Het kindertehuis heeft het vragenformulier met info over Vivien waarschijnlijk niet op tijd teruggestuurd.
Daar baal ik best van.
Want nu weten we helemaal niet eens of ze bijv. ouders heeft, en zo ja of ze die wel eens ziet.
Hoe lang ze al in het kindertehuis zit, wat haar hobby’s zijn, wat voor “type” meisje het is (verlegen of juist niet etc.) of ze nog broertjes of zusjes heeft.
Nou ja, noem maar op.
Allemaal dingen die op zich erg handig (en belangrijk) zijn om te weten. Zeker omdat je elkaar niet makkelijk verstaat.
Maar goed, hopelijk krijgen we die info morgen ter plaatse alsnog.
We weten nu alleen hoe ze heet, wanneer ze geboren is en uit welk kindertehuis ze komt.
Gewijzigd door - Bieb op 25 Jun 2004 19:50:09
Gewijzigd door - Bieb op 27 Jun 2004 23:41:50