oh ik dacht gewoon altijd dat als je de laatste ging afbouwen je deze voeding moest verdelen over de andere… Ik ben gerustgesteld!
Vervallen laatste fles; andere flessen ophogen?
Nog even een vraagje aan mini-boy:
Jullie hadden de laatste fles ook afgebouwd met 30 cc per paar dagen toch? Zijn jullie bij de 90 cc gestopt met geven, of hebben jullie die 90 cc nog gegeven en zijn jullie gestopt met de laatste fles toen dat goed ging?
Wij zijn nu bij de 90 cc aanbeland en wilde dat toch nog gaan geven…
Groetjes!
De 90 ml hebben wij nog 3 dagen gegeven … ook toen merkte we niks in het eerder wakker worden etc. Dus toen na 3 dagen helemaal gestopt en de 1 na laatste fles iets verlaat!
Snap?
Gaat het goed met de kleine?
Oké! Wij hebben gisteren voor het eerst 90 cc gegeven en hij was gewoon de normale tijd wakker. Dat betekent hier: tegen 6 uur kletsen etc. en dan nog even bij papa en mama in bed knuffelen tot de papfles om 7 uur…
Nog maar een paar daagjes volhouden en als het goed blijft gaan, dan proberen we 'm weg te laten. Er is alleen geen éénnalaatste fles om te verlaten hier; Erik krijgt rond 17.00 uur groente met een toetje. Ik zat al te denken, anders verlaten we de groente, maar ik vind het wel handig dat ze het 'm op de creche nog kunnen geven (wij komen hem daar zo rond half zes halen). Hmm. Toch misschien maar doen, anders wordt 't wel een heel lange ruk tot 7 uur.
Wat vind jij?
hahaha net ff hardop lopen denken op je topic over de voeding… Ik zou hem toch met jullie om half 6 mee laten eten… anders wel erg vroeg!
maar weet niet hoe mama’s die ervaring hier mee hebben dit doen???