Verkleurde spenen

Hoi hoi…

Hebben jullie dat ook van die anti lek beker waarvan de speen helemaal verkleurd! Echt een vies gezicht… Heeft iemand de tip hoe ik deze weer schoon kan krijgen? Hij is nu echt oranje van kleur … komt natuurlijk van die diksap…

Ben benieuwd want is hier ook en ook die nubylepeltjes

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

heb eens iemand gehoord die zette ze een nachtje in de citroensap en daarna goed afwassen. dat werkte prima volgens haar!
Ik heb het nooit geprobeerd, misschien wel iets om eens te proberen

groetjes gytha

Ik zou helaas niet weten hoe je ze weer schoon krijgt. Wij hebben er hier geen last van, ik gebruik de anti-lek beker van Avent. De tuit gebruiken we ongeveer 6 weken en dan vervang ik die.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Een tijdje geleden was er een topic over verkleurde nuby lepels. Daar las ik de tip om het een nachtje in citroensap te zetten. Ik heb het eerlijk gezegd nog steeds niet geprobeerd… Maar misschien dus dat dat ook helpt bij de tuitjes…?

Groetje Anouk

Leg die spenen een nachtje in een bakje met een kunstgebitreinigingstablet. Is de aanslag zo af te spoelen daarna.

Geldt ook voor flessen en bekers waar die aanslag in zit: Vullen met warm water, halve kunstgebitreinigingstablet erin en nachtje zo laten staan.

Thee- en koffie-aanslag krijg je er ook mee uit kopjes bijvoorbeeld.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 May 2009 09:10:59

Heey das ook goeie Sje! Dat ga ik proberen, zal het ook lukken bij het ijzeren plaatje van de senseo? Die zit ook vol met koffieaanslag Bedankt!

Groetje Anouk

Sje dank voor de tip, daar was ik idd nooit zelf op gekomen ! Hier idd ook verkleurde nuby lepeltjes. ondanks direct goed afspoelen na het eten.
groetjes

@Anouk, kan best dat het op het senseo-onderdeeltje ook lukt! Weet niet in hoeverre die koffiekleurstof in het metaal getrokken kan zijn.
Daarna wel goed uitspoelen want pepermuntkoffie smaakt voor geen meter volgens mij.

Groetekes, Sje

@Anouk: of gewoon de gelekte koffie er meteen afspoelen, trekt het er ook niet in…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Weet ik Mriek Deed ik in het begin ook altijd, maar ik word er wat makkelijker in Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat het een beetje een strijd is geworden met mijn vriend. Waarom is het zo vanzelfsprekend dat ik dat aparaat altijd schoonmaak terwijl hijnet zo vaak koffie drinkt…? En dat heb ik hem heel vaak gezegd maar het heeft weinig effect. En koppig als ik ben doe ik het ook niet meer, (tenzij het hele bakje vol koffie zit, zo ranzig ben ik nou ook weer niet) Maar het gevolg is dat het plaatje aardig bruin uitslaat
Ik ga het zeker proberen met zo’n bruistablet, en als hij dan weer schoon is word er hier een vaste regel ingesteld, degene die koffie zet spoelt het plaatje af! En nu maar hopen dat papa eens meewerkt

Groetje Anouk

Zucht. Mannen. Bij jou dus ook al zo eentje. Ik zeg: zweep erover! Probeer ik ook regelmatig en soms heeft het effect. Meestal niet. Hahahahaha!!!

Groetjes!

Tja, het is dat je ze nodig hebt voor de voortplanting, maar anders…

Nee, zonder gekheid, de ideale man bestaat wel hoor. Ik heb hem! Die ziet zelf ook dingen die moeten gebeuren in het huishouden. Hij is praktisch ingesteld en als ik om wat voor reden dan ook wegval (tja, je zult je been maar breken) gaat mijn huishouden gewoon door zoals ik het op de rails heb. Hoef ik me niet druk te maken over dingen die blijven liggen of die vies worden.

Heerlijk geruststellend gevoel is dat!

Groetekes, Sje

Goed getraind Sje!

Groetjes!

Nee, zo heb ik hem niet getraind. Zo is-ie gewoon!
Zou hij stiekem homo zijn ofzo?

Groetekes, Sje

Niet getraind? Hmm. Zou zomaar kunnen dat 'ie stiekem homo is natuurlijk. Heeft 'ie nog andere kenmerken die 'm verdacht maken?

Groetjes!

Gna gna ik heb ook zo’n man inderdaad als ik mijn been of zo zou breken loopt hier ook alles gewoon door Kan me niet heugen bv wanneer ik voor het laatst de badkamer heb gepoetst
En ook niet getraind hahaha, toen ik de eerste keer bij hem binnenkwam kon ik ook bijna niet geloven dat ik in een mannenhuishouden stapte alles netjes en schoon, en geloof me het is echt geen homo hahahahha

Groetjes Michelle

@Mriek, ja er zijn wel andere kenmerken die hem verdacht maken:

• tot voor een paar jaar geleden ging hij wekelijks een avondje tennissen met mijn broer (en die woont samen met een vriend).
  • als-ie naar een receptie van een bruiloft van een collega zou gaan, weet-ie bij thuiskomst precies de jurk van de bruid te beschrijven (omdat-ie weet dat ik daarnaar ga vragen).
  • hij ziet precies of ik iets nieuws aan heb of niet!

Groetekes, Sje

@sje heerlijk he zo’n man, ik geniet er dagelijks van

Groetjes Michelle

Jij geniet dagelijks van mijn man?

Ogenblikje, ik ga hier even een stevig gesprek voeren! Ik vond al dat Dylano me zo bekend voorkwam!

Groetekes, Sje