Verkleurde spenen

hhahahahahhahaha nee ik geniet dagelijks van me eigen mannetje die is ook zo
Laat je man niet zo schrikken hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Laat jij mij niet meer zo schrikken?!

Groetekes, Sje

Groetjes Michelle

@Sje: dus…laten we het er maar op houden dat z’n vrouwelijke kant bovengemiddeld ontwikkeld is. Om hem nou gelijk een homo te noemen is ook weer zo wat. Zullen we er metroman van maken?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

En dat allemaal onder de noemer “Verkleurde spenen”. Hahaha!

Groetekes, Sje

Metromannen weten heel goed hoe ze verkleurde spenen weer zo goed als nieuw kunnen maken.

Zo, cirkel weer rond.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, laten we er een metroman van maken! Haha!

Groetekes, Sje

@ Mriek
Als ik eenmaal met een zweep begin dan is hij binnen 3 dagen bont en blauw… en daar gaan mensen mij weer zo van aankijken Ik blijf aan het meppen dan, want het is niet alleen de senseo hoor

@Sje
Waar heb je die man van je vandaan? hij lijkt me ontzettend handig, en goed voor meer dan alleen voortplanting ja hahaha Nee hoor, ik hou het maar bij die van mij, en dan maar wat vaker aansporen

En tja, homo’s, dat zijn wel de ideale mannen voor een vrouw, op een minpuntje na… Ze zullen nooit echt verliefd op ons worden, anders had ik het wel geweten:D

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Omgeving Rotterdam komt-ie vandaan Anouk. Geen idee of het daaraan ligt dat-ie zo ideaal is of dat het feit dat-ie nu in Brabant woont ervoor gezorgd heeft dat-ie zo ideaal is.

Groetekes, Sje

hmmm nu maak je me aan het twijfelen. Laatst in een ander topic met Wil nog lopen opscheppen dat onze kindjes zo goed slapen in de twentse/achterhoekse lucht, maar nu ik lees dat er in het westen en in brabant ideale mannen rondlopen…
hihihi, Als Danny dit maar niet leest… ach wat maakt het ook uit, het is en blijft een echte twentse boer, zowel in het huishouden, als in zijn matige enthousiasme en reacties op wat ik op ikkeben typ

Groetje Anouk

Zal aan de omgeving rotterdam liggen mijn mannetje is een echte rotterdammer nl en mijn ex die niets in het huishouden deed was een brabander

Groetjes Michelle

@mama_snoeki en wil,

jullie hebben langer ellende als wij waarschijnlijk die kindjes gaan vanzelf wel een keertje goed slapen maar die mannen veranderen tjaaaaa das een andere zaak

Groetjes Michelle

Dan klopt het Michelle dat import-brabanders uit omgeving Rotterdam wel ideaal kunnen zijn. Wat tref ik het toch?!

Groetekes, Sje

Heerlijk he sje

Groetjes Michelle

Ik vrees dat je daar gelijk in hebt Michelle… zucht
Ik zal zo maar eens gaan afwassen en stofzuigen, net al een wasje gedraait, en die kan zo in de droger. En dat allemaal terwijl papa als een soort uit de kluiten gewassen kind op de X-Box zit
Ik kan natuurlijk om hulp vragen, maaarrrr daar staat dan een uur sjagrijnigheid tegenover, want hij werkt de hele week en ik maar twee dagen, dus dan mag hij in het weekend wel iets voor zichzelf doen. Tja, huisvrouw en moederen is geen baan… Aldus de meeste mannen:s

Groetje Anouk

Ik leef met je mee

Groetjes Michelle

nou dan heb ik het toch ook niet verkeerd getroffen met een man die door 6 zussen is opgevoed … hij is nog cleaner als ik wat huishouden betreft… We zouden hier de rollen maar moeten gaan omdraaien denk … hij het huis ik full time job!.. ach nee doe maar niet … mis ik Jurian teveel!

hahaha, wat een geklaag he…? Maar hij is verder wel heel lief hoor:D En een lieve papa, en een harde werker. En gelukkig zijn er thuis ook nog klusjes voor hem; container aan de straat, ramen lappen, en meestal boodschappen doen, want daar heb ik een hekel aan

Groetje Anouk

Precies, af en toe een beetje klagen moet kunnen, maar er zijn gelukkig ook nog de goede kanten Danny doet hier ook de tuin, hij is hovenier, dus dat is ook zijn hobby daar hoef ik me dan dus nooit zorgen om te maken, en dat vind ik wel heel fijn:D

Groetje Anouk

hahaha daar zal hij dan wel weer geen tijd voor hebben. 5 dagen werken en 2 dagen weekend he waarvan 1 dag in onze tuin, en stel je toch een voor als die X-box een HEEL weekend uit blijft, poeh!

Groetje Anouk