hahahahaha, nou ik ben vooral een SP mens, ben er ook al jaren lid van> Heb nog wel even getwijfeld toen Agnes Kant weg ging, had echt het gevoel van: wat flikje mij nou?? Maar emiel doet het ook goed!!
Ik ben op zich ook fan van Femke Halsema. Niet vanwege hun programma, maar ik vind het gewoon een leuk mens. Zal echter niet heel snel op haar stemmen.
Job Cohen is ook een goede, alhoewel hij echt super slecht debateerd, en lange zinnen formuleerd, waardoor het al bijna saai wordt om er naar te luisteren. Jammer, ze stonden namelijk goed in de peilingen.
Mark Rutte, tja, zijn droom lijkt uit te komen, maar of dat nou terecht is? Ik denk dat de vvd wel vaart over het feit dat het CDA en de PvdA slecht in de peilingen staat, dan nog een beetje zeggen wat het publiek wil horen, en je staat boven aan. Hij doet het goed in debat, maar de eerste kritiek punten of hij wel volledig de waarheid spreekt, zijn al aanwezig,
JP, ach, het is een schat, maar heeft zijn tijd wel gehad, ook in het debat, vind hem niet zo heel erg sterk, en ik denk dat nederland toe is aan wat nieuws.
Geert Wilders, absoluut geen fan van. Wat mij betreft komt hij nooit in het kabinet. HIj zegt wat het publiek wil horen, belooft gouden bergen, en zorgt voor veel twee strijd tussen de culturen hier in nederland .Nee wat mij betreft zijn dit de laatste verkeizing waar aan hij me doet.
Pechtold, tja, ik vind hem niet sterk. Ze hebben eigenlijk een andere leider nodig, denk namelijk niet dat ze op deze manier gaan winnen. Daarnaast loop je kans dat je je huis kunt verkopen , want hij wil de hypotheek rente aftrek afschaffen,. Kan je op een briefje geven dat als dit gebeurt, drie kwart van nederland zijn huis weer kan verkopen!!.
Ach ik kan er nog van alles over zeggen, maar dan wordt ik misschien een beetje saai, maar ik blijf het volgen hoor!!! hahahahahaha,
en daarna idd het WK!!! Ik heb voor Bo al een wk shirt besteld bij de Honig. Alleen wel jammer, maat 98/104 hadden ze niet, dus heb maar 86/92 besteld. Hoopd at hij het dan nog past!!!
liefs woezel

Gewijzigd door - woezel op 01 Jun 2010 09:44:37