Verkiezingen

Hier nog een waar de pvv uit de bus kwam En verder was het voor mij totaal niet duidelijk nr 2 t/m 4 waren allemaal gelijk. vvd, cda, pvda, sp (vind ik niets meer sinds marijnessen weg is)

Dus lekker duidelijk de stemwijzer (not).
Ben er nog niet uit. CDA trekt maar balkende totaal niet dus die gaat het niet worden

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ook ik kijk graag naar de debatten en programma’s gedurende verkiezingstijden.
Gister hoorde ik overigens dat het grote deel van de vrouwen links stemmen. En als ik zo alle berichten hier lees klopt dat wel aardig.
Ook ik ben een linkse stemmer. Afgelopen jaren altijd PvdA gestemd en neig daar nu ook weer naar…ben er nog niet helemaal uit. Wilde de stemwijzer nog gaan doen, maar begrijp dat dit niet zoveel zin heeft, haha

Heeft indd totaal geen zin Saro

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

quote:
Zal ik even iets shockings in de groep gooien? Ik heb laatst de stemwijzer ingevuld en welke partij stond bij mij op 1 in het stemadvies? DE PVV!

Oh dat had ik een paar jaar geleden ook. Ik schrok daar toen wel van. Maar ze hebben inderdaad ook wel goede punten. Heb nooit weer die stemwijzer ingevuld en heb dat jaar voor de partij van de dieren gestemd. Ik vind er niet veel aan de verkiezingen. Heb ook niet echt het gevoel dat je stem wat uit maakt. Maar stem wel altijd want anders gaat je stem verloren en dat is ook niet goed.

@Liske: die mogelijkheid had ik achteraf ook moeten invullen…haha!

@Sandra: dan zou ik me zeker even verdiepen. Want tussen de SP en CDA zit toch wel een groot verschil.

Gelukkig ben ik niet de enige bij wie PVV opduikt in het rijtje!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ooh nou
mijn uitslag is ook niet zo denderent haha.

PVDA en PVV staan alle 2 op 1 bij mij… raar…
op 3 CDA
op 4 SP
5 trots op nederland
6: VVD
7: SGP
8 Partij voor de dieren
9:Groen Links
10: Christen Unie
en 11: D66

heb me er nog totaal niet in verdiept maar lees de formulieren wel die ik thuis gekregen heb

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou bij mij kwam er Partij voor de dieren op 1, haha!!
Ga ik echt niet op stemmen!

Ik denk dat ik voor D66 ga.
Het namelijk wel zo dat ze willen beginnen met de hypotheekrente-aftrek eerst willen afschaffen voor de dure huizen, en daar val ik toch niet onder, eer dat wij aan de beurt zijn… dat duurt nog wel even.

Wel is het ook zo dat de huizenprijzen dan waarschijnlijk goedkoper worden.

Verder probeer ik me er wel een beetje in te verdiepen nu, omdat er wel belangrijke punten zijn.
Liefs, Anne

@LIske, hoe lang is Nora nu dan? Ben wel beniewud of bo nou echt zo groot is, of dat het redelijk normaal is.Ik merk wel dat Bo de rompers van de hema, nog wel aan kan, alhoewel, je krijgt de knoopjes dicht, maar lijkt mij niet lekker meer zitten, maar de rompers van de zeeman, krijg ik helemaal niet meer dicht, die knappen gewoon gelijk weer los!!

liefs woezel

@ woezel: Dani en Bo zijn bijna even oud, maar volgens mij groeien ze ook een beetje hetzelfde. Dani is denk ik rond de 90 cm en rond de 13,5 kilo. Het is echt maanden geleden geweest dat ik bij het CB ben geweest, maar dit is naar eigen schatting. Ook hij heeft inmiddels maatje 92 (broek 86).

Grappig!
Met Seth moeten we over 2 weken, en ik ben heel beniewd.
Seth is een maand jongen dan jullie jongens, maar wel een heel stuk kleiner!
De laatste keer (3 maanden geleden) was hij 79,5 cm.
Ik denk dat hij wel iets gegroeid is, maar niet onwijs veel.
Hij is daarbij ook lichter, nu denk ik 11 kilo.

Liefs, Anne

ja klopt, Dani en BO gaan ongeveer gelijk op, en zitten nu in dezelfde maten!! HEeft dani ook al dan dat hij niet meer in de rompers past, of heeft bo nou een groot bovenlijf? Ik ben vorige week nog geweest bij het bureau, dus ik weet weer wat de cijfers zijn !! hahahahahaha

liefs woezel

Wat een grote knullen hebben we he! Krijg jij ook vaak te horen “wat is hij groot”.
De rompers zitten nog goed bij Dani.
ik heb nog steeds geen oproep gehad van CB, maar dat zal vanzelf wel komen lijkt me.