Hai meiden!
Ik vraag mij af of het ritme wat ik nu heb echt heel erg verkeerd is of dat het nu nog wel kan omdat Joost net 2 maanden is…
Eigenlijk begint het 's avonds al, Hij krijgt in principe zijn laatste flesje om 21:30/22:00 en mijn man maakt hem dan om 00:00 wakker voor een fles. Vervolgens komt hij rong 2:30/3:00 nog een keer en dan (en dit is het gekke) tussen 7:00 en 8:00 dus daar zit ineens veel langer tussen, ik geef hem dan een flesje/schone luier en leg hem nog even in bed om wat slaap in te halen en dan komt hij weer rond een uur of 11 dat is dan ook weer 4 uur…alsof hij het nachtritme net te laat heeft…ipv 's nachts doorslapen, vanaf 3:00…
Bij deze voeding (meestal heeft hij dan een héle vieze luier die ik maar eerst verschoon:S) neem ik hem in bed en leg ik hem daarna even naast me, een beetje samen tutten en spelen.
Vervolgens ga ik douchen en als ik klaar ben ligt hij meestal weer te slapen (op mijn bed) en wanneer hij wakker wordt gaan we naar beneden en leg ik heb in de box…
Ik gebruik die langere slaapperiode van hem om zelf ook bij te tanken want ik ben echt helemaal gesloopt…
is het misschien zo dat als wij hem niet meer wakker maken om 12 uur hij misschien na verloop van tijd 's nacht langer door gaat slapen? We hebben het wel eens niet gedaan maar dan wordt hij zelf wakker rond een uur of 2 en vervolgens om 5 uur half 6…
En waarschijnlijk is het beter om na de voeding van 7/8 gelijk naar beneden te gaan ben ik bang…Of niet?
Zijn dagschema gaat trouwens ongeveer zo:
7:00
11:00
14:00
17:00
20:00
23:00 <–het gebeurt regelmatig dat we om 22:00 uitkomen…
Nou heel verhaal (SORRY!) maar ik hoop dat jullie raad hebben…
Groetjes, Linda