Verkeerd ochtendritme?

hahaha of nie, wazige wezens…
pip heb da kei vaak, die doet van die gilletjes…
zit je savonds op de bank, GIIILLL… en dan maft ze gewoon verder, heeft ze echt altijd gedaan, maar je zit stijf op die bank…
wij wachten altijd of er nog wat achter aankomt… want meestal doet ze dus maar een keer gillen niks aan de hand !

Pippy is geboren 17.07.2009

HAHA! ja dat klinkt heel herkenbaar! je schrikt je lam, rent er naartoe en er is niks aan de hand!

Nou hij is echt helemaal vertrokken:D
Let op, ga ik douchen wordt ie wakker en gaat ie huilen…heb ik nou altijd. Alsof hij t weet!

Oh ja wat ik nog zeggen wou…over die diffrax, hij drinkt nu zelfs elke keer een fles leeg van 150 terwijl hij bij 2 andere merken (avent/dr Brown) telkens iets liet staan bij 120! en vaak ook nog spugen (meestal bij mijn man, hilarisch!)
Maar da’s toch wel bijzonder…

Knap hoor Joost … en laat je moeder maar rennen

ik zou hem na de fles van 22 uur niet meer wakker maken want ze mogen op deze leeftijd al door slapen in principe.

Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat. Idd s’nachts lekker laten liggen. Wij maken Daan nog wel wakker voor de voeding van 23.00 uur en daarna ook niet meer. Maar deze slaapkop moeten we dan de volgende ochtend om 07.00 uur weer wakker maken voor zijn voeding. Het blijft heerlijk als ze de nacht doorslapen. En zo te lezen slaapt Joost nu ook al aardig door in de nacht. Voor je het weet hoeft hij s’nachts helemaal geen voeding meer.

Groetjes,
Sandra

Hai!

Nou Joost houd t ondertussen vol van 22:00 tot ruim 8:00.
Heerlijk! vervolgens komt hij pas 4 uur later. pas vanaf een uur of 17/18 gaat ie bunkeren, wat vaker achter elkaar (soms maar een uur!) en niet eens genoeg hebben na 200cc.
Ben gisteren weer begonnen met werken, en ja hoor…meneer kwam om 2:30! WHY!! Gelukkig wilde mijn man wel opstaan vannacht sliep hij weer gewoon door gelukkig. Nu even bijkomen van de werkdagen, jeetje dat hakt erin…had ik nooit verwacht. Ben helemaal op.

Groetjes!!

Lilypie First Birthday tickers