Verjaardag overleefd

Nou we hebben het gister weer overleefd maar pff we zijn altijd gesloopt na afloop. Mijn schoonzus heeft zich afgezien van haar normale fratsen redelijk gedragen. Ze heeft me een keer op de kast gekregen. Ze insinueerde naar mij en mijn schoonmoeder dat die dit weekend op zou moeten passen terwijl morgan bij haar gaat slapen. Dus ik schrok even, maar dat was dus om te stangen. Mijn schoonmoeder heeft een zware griep gehad dus die was even bang dat ze iets vergeten was. Maar ze gaan een weekendje met zijn drietjes weg naar de bossen.
Alleen mijn zwager moest nog wel aan en bij de ING een rekening betalen en die praat nogal hard dus ik kon uit hun gesprek opmaken dat de hypotheek (!) vorige maand niet betaald was. Maar goed dat is hun pakkie an.

Mijn schoonzus begon wel van ja ik wel eten voor morgan meegenomen, maar ik ben vergeten om luiers te halen voor der. Dus ik zeg die heb ik bij me. Oh gelukkig zegt ze, Dat doet ze overigens altijd hoor alsof ik nooit iets mee neem voor mijn kind. Maar goed daar ben ik aan gewend.

Ons neefje daar in tegen hebben we ons rot aan geergerd. Hij pakt alles af van Morgan en dan krijgt ze nog een duw ook. En als ie dat niet doet wil hij haar steeds aaien en kusjes geven. In beide gevallen wordt ie steeds aangemoedigd door met name mijn schoonmoeder. Want als ie trekt en duwt zegt ze lachend dat dat eigenlijk niet mag. Ze geeft hem dus steeds bevestiging dat het eigenlijk wel leuk is en ja aaien is zo schattig. En Morgan moet daar niks van hebben. Een kusje op zijn tijd oke, maar dat geaai over der hoofd moet ze niets van hebben en als ze dan weggloopt of gaat huilen dan krijgt ze een duw na. Dus ik ben hem zelf maar aan gaan pakken zeker toen hij een zware auto op der hoofd wilde gooien. Ik heb hem toen even stevig beet gepakt. Ach zegt mijn schoonmoeder hij wil alleen spelen denk ik. Ja zeg ik en ik heb zin om een kind met hechtingen te hebben. Nou ze ging hem wel leren op dat moment hoe hij moest delen. Ik zeg dat had ie allang moeten leren, en niemand reageerd. Zijn ouders zijn alleen maar met zichzelf bezig en oma weet dat ik gelijk heb dus zegt niks.
Gevolg is wel geweest dat morgan om half elf wakker werd en de longen uit haar lijfje gehuild heeft een uur lang. Ze was dood moe maar helemaal over stuur. Ik weet dus niet of ik nog wel zin heb om de volgende keer te gaan als dat joch (sorry voor de benaming) zo blijft doen. Morgan heeft gelukkig de rest van de nacht wel doorgeslapen, maar ze was wel heel moe 's morgens. Maar ze was ontroostbaar.

Groetjes,

Michèle

Wat een opgave dan inderdaad zeg. Je hebt het goed aangepakt hoor, ik zou het net zo gedaan hebben. Het is toch sneu dat Morgan dan vervolgens zo overstuur is 's avonds? Ik kan me indenken dat je de volgende keer wel even twee keer nadenkt of je nog wel heen zal gaan. Dit is toch eigenlijk helemaal niet leuk? Voor jullie in ieder geval niet. Is Morgan nu wel weer een beetje oké?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja gelukkig wel Mriek. Toen ik haar vanmorgen wakker maakte moest ze nog even heel hard huilen dus ik heb haar even rustig wakker laten worden en uitsnotteren. Ondertussen was ik haar kleren aan het pakken en kletste ik tegen haar. Toen ze goed wakker was en realiseerde waar ze was was het meteen he hoi en lachen en kletsen. En op het kdv was ze ook in een goede bui. Ik heb wel gevraagd of indien ze erg moe was ze haar wat langer wilde laten liggen vanmiddag en zich niet druk wilde maken om dat crackertje. Ze gingen daar gelukkig mee accoord. Dus ziet er naar uit dat ze er wel overheen is, maar ik ga nog even overleggen met Mervin want die had van vanacht niet veel meegekregen.

Groetjes,

Michèle

Zucht, die kerels toch ook. Haha. Maar fijn dat ze goeie zin had uiteindelijk en dat ze op het kdv ook flexibel deden. Hopelijk is het ergste leed nu geleden.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ach arm schaapje! Morgan weet niet wat dr overkomt op die manier nee.
arme ziel. vind dat altijd zo zielig voor die kleintjes als ze een duw of wat dan ook krijgen van andere kinderen.
voelt gewoon niet goed.

Ik vind dat je het echt goed hebt gedaan hoor meid, petje af! je hebt gewoon gedaan en gezegt wat je op je hart had op dat moment, en je hebt geen “oude koeien” gebruikt in die momentopname die muts.
vind het heel knap van je, als ik boos ben gooi ik meteen alles op tafel, hoewel ik echt probeer dat niet te doen hoor. (soms lukt dat )

jeetje ben mar blij dat je niet met mevrouw thee muts in 1 huis woont. ik zou me echt kapot irriteren, … dat klapte echt wel na enkele minuten al haha.
en als je dan al chagerijnig bent dan kan je natuurlijk al helemaal niets hebben dus maak er dan maar een paar sec. van

Hoe gaat het nu met je kleine meisje? is ze weer een beetje hersteld na gisteren?

Hè gedver, wat je al verwachtte gebeurde dus ook. Goed dat je er zelf wat van gezegd hebt toen hij Morgan pijn wilde doen. Had precies hetzelfde gedaan. Wel weer vervelend aan de andere kant dat zijn eigen ouders daar niets van zeiden.

Hoop dat Morgan het vandaag van zich af heeft kunnen zetten en lekker weer haar vrolijke ikke is. Tis ook wat met die kleintjes…

Wat vervelend voor Morgan en ook voor jullie. Kan me goed voorstellen dat het iedere keer weer een opgave is op deze manier. Vind zeker dat je het goed hebt aangepakt. En ik vind het knap van je dat je je zo in kunt houden. Je begrijpt soms echt niet waarom ouders hun kind zo opvoeden. Ik vind het echt vervelend voor je neefje. Want ondanks dat hij dingen doet die niet kunnen ligt dit grotendeels bij de opvoeding die hij krijgt. Tenminste als ik de verhalen zo lees wel. Jammer want het had voor je neefje en Morgan veel leuker kunnen zijn om samen te spelen etc. Hoop dat Morgan snel weer hersteld is van dit avontuur. Gelukkig heb je bijna weekend en is ze weer lekker samen met papa en mama.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb net mervin gesproken en hem verteld hoe ze er gisteravond aan toe was. Hij voelde zich wel schuldig dat ie het niet meegekregen had. Maar dat is niet nodig. Mamma was er

Maar goed de eerste keer dat we ze waarschijnlijk pas weer zien is met mer’s verjaardag in februari en dan is morgan ook weer iets ouder. Als Lars dan nog zo of erger ongemanierd is, hebben we nu net afgesproken dat we niet meer naar verjaardagen daar gaan want ik laat niet mijn kind zo overstuur raken.

Mriek ik wilde jou nog wat vragen, maar ik mail je vanavond vanuit huis even.

Groetjes,

Michèle

Is goed, Michèle. Ik wacht het af.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Groot gelijk Michele! is toch van de gekke dat hun hun klier niet in bedwang kunnen houden. pff! dat ze het er lekker mee uitzoeken, maar van Morgan blijven ze af!! }

@Michèle: ik heb je net een mail teruggestuurd.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gelezen en teruggemaild… We waren zwemmen vandaag, dus ik las hem net pas vandaar.

Groetjes,

Michèle

Ik was vanmiddag shoppen met een vriendin, dus zit nu pas weer achter de pc. Ik zal zo m’n mail even bekijken…

Was het zwemmen leuk?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja ze vond het weer geweldig. Ze heeft nu iets nieuws, voordat ze van de kant springt klapt ze eerst in der handen om er zeker van te zijn dat iedereen haar ziet Ene ze zat op een mat, zei de juf he ga er eens af en de juf kreeg de killer look, iedereen lachen en toen moest ze ook wel lachen dat wel. Maar die blik van waar bemoei jij je mee joh.

Groetjes,

Michèle

haha gaaf, morgan die van de kant springt
springt ze er dan echt in of hoe gaat dat?
killerlook

Stoer wijffie heb je hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Inge, ze zit op de kant en dan laat ik haar los en dan zit za alleen en dan kijkt ze om zich heen, klapt in der handen en wipt dan zo het water in. Ik heb een keer met staan geprobeerd, maar ze springt nog niet naar voren alleen omhoog dus das niet zo’n succes

Groetjes,

Michèle

hahaha, wat een lekkerbekkie!
echt zovan: opletten! hier kom ik! BOMMETJE!!

Ha ha ha inderdaad, het is zo’n lekker muts. We hebben haar twee uur geleden bij oma achter gelaten. Eerst wilde ze gaan huilen, maar ik zei dat we morgen weer kwamen en heb haar op schoot gezet bij oma. Heel beteuterd en in haar oogje wrijvend zwaaide ze ons uit. Ze went er aan geloof ik. Volgende week slaapt ze er weer, ik zei al dan zet ze ons meteen de deur weer uit als we aankomen

Groetjes,

Michèle

hahaha,
maar slaapt ze zomaar daar? of gaan jullie weg?
is juist goed toch dat ze daar ook aan went? rico is nog nooit uit logeren ZONDER mij gegaan, waarom weet ik eigenlijk niet.
rico staat op het moment boos in zijn box te springen, en van de ene been op de andere te wippen, en een aanstel gezicht te trekken… ohja en hij grijpt met zijn handen naar zn kleding en trekt er dan aan hihi.
negeren die handel
hij is wel wat moet maar hij wacht nog maar tot half 8 tot ie zn pyjama papje krijgt.
ohja hij was ZO stoer vandaag.
mijn vader zei: AJAX HEUU!! en deed daarbij 2 armen in de lucht.
Rico keek hem heel serieus aan en zei toen: MAMA HEUUUU! en deed ook zn armen in de lucht. hahahahahha
ik moest zo hard lachen en werd er ook een beetje emo van, (don’t ask me why…)
vond het zo lief!
en omdat iedereen moest lachen lachte rico ook, en die lachte nog het hardste om zijn eigen grap haha, moet er weer om lachen als ik dit vertel was zo’n mooi gezicht!