Verjaardag overleefd

Nee Mervin moet bij uitzondering werken vandaag, gewoonlijk is maandag pappadag, en ik kon echt geen vrij krijgen. Laatste boekweek (opdrachten inboeken voor deze maand) en dat zijn er zoveel dat mijn baas een beroerte gekregen zou hebben. Maar ooma heeft altijd een beetje opstartproblemen en kan niet goed de trap meer op dus voor iedereen is het makkelijker als ze daar slaapt dan oma bij ons. En volgende week slaapt ze van maandag op dinsdag daar want dan gaan wij naar Depeche Mode toe en kan ik echt weer eens uitslapen de volgende dag (hoop ik).

Ha ha ha wij leren Morgan juigen om Ajax en dat doet ze ook, maar wel heel lief dat Rico Mamma boven Ajax stelt

Groetjes,

Michèle

ooh zo, oke, ja precies dat is zoiezo makkelijker dan voor haar.
leuk dat uitje van volgende week en ik hoop dat je uit kan slapen!
wij zijn ook weer thuis nu.

Ja echt lief van rico he haha, hij zegt al wel ipv ajax, AJA
dan zegt mn vader: ajax! (dan voetbalt ajax niet persee maar gewoon0 en dan wijst rico naar de tv en zegt ie: aja! BAL! haha

Ja inderdaad, vanmiddag halen we haar weer op en dan eten we meteen daar en dan gaan we daarna naar huis. Kan ze meteen naar bed en pappa en mamma hebben ook hun handen vrij.
Ik hoop het ook. Mer heeft er onwijs zin in, het is zijn favo band en waarschijnlijk wordt het hun laatste tour.

Oh nee zo ver redeneerd morgan nog niet. Ze wordt wel helemaal blij als ze een gewone bal ziet. Zo viel er zaterdag 1 per ongeluk in het zwembad en zij en een ander meisje er meteen naar toe willen
Volgens mijn schoonmoeder heeft ze wel vis gezegd. Die heeft magneetvisjes op de koelkast hangen en dan gaat morgan ze pakken en dan schijnt ze vis te zeggen. Wij hebben het nog niet gehoord overigens

Groetjes,

Michèle