Verhuizen

Wij gaan verhuizen… eindelijk is het huis bijna klaar en gaan we van ons huisje naar het nieuwe huis…

ons huis nu nog… helemaal links de middelste van boven/beneden…

ons huis per december…(op de hoek helemaal links dus)

We hebben er echt zin in…! Allemaal weer nieuwe ideetjes en dingetjes voor in huis. Ook leuker voor Jurian om straks lekker buiten te spelen…

Gewijzigd door - mini-boy op 25 Aug 2009 11:09:49

Oh lekker joh enne jullie gaan er zeker op vooruit

Groetjes,

Michèle

Wauw wat een verschil!!!

Nu nog even voorpret en dan in december echt erin! gefeliciteerd, prachtig huis!

geniet ervan!

Liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

wat een geweldige vooruitgang joh, nou ga maar lekker genieten van de voor pret…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Wauw… Mooi huis hoor!! Het appartement ziet er ook niet verkeerd uit. Maar met een kleine is een tuin toch wel erg handig.

Groetjes Natasja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar jullie nieuwe huis. Jullie appartement ziet er ook heel mooi uit, maar een huis is toch wel erg lekker. En zeker met een kleine is een tuin wel erg lekker.

Geniet nog even van de voorpret en voor je het weet sta je verhuisdozen in te pakken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Heerlijk hoor!!! Een tuin is toch wel heel erg fijn!!!
Mooi huisje, kun je trots op zijn!

Groetjes Frauk

Kijk, da’s nog eens vooruitgang! Mooi man.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ziet er een leuk huis uit! Lekker ravotten in de tuin!

Wat een gaaf huis zeg!! Wat zullen jullie daar lekker wonen en wat fijn een tuin voor Jurian. En voor jullie natuurlijk ook

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Leuk huis zeg! En wat een aparte auto hebben jullie!

Groetekes, Sje

mooi vooruit zicht is dit zeg

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
Leuk huis zeg! En wat een aparte auto hebben jullie!

Groetekes, Sje

Hahaha… ikke gelijk kijken wat voor auto maar snap het… sjiek ding hé!!

We hebben er ook onwijs veel zin in… we moeten 18december uit ons huis zijn … dus dan moet het toch klaar zijn…!! Spannend nog… maar ze zijn al heel eind. Zelf heb ik voor die tijd 4 weken vakantie… dus hup klussen ipv vakantie houden!! Nou dat is niet erg op deze manier…!! Enne zal ik je eens wat zeggen het is naast het appartement waar we nu wonen … ze zijn gelijk naast ons huis begonnen maar wij hebben er geen hinder van want zitten aan andere kant.

Wat ook leuk is: ze zijn begonnen met heien op de dag dag Jurian geboren is!! Was voor mij niet lekker op bed met hechtingen en dat trillen van het heien… de bloemvaas stond te trillen zo erg hoorde je dat. Maar het is wel iets wat je nooit vergeet!!

Ja, sjiek ding die auto! Ik zou hem alleen in het zilvergrijs gekozen hebben.

Groetekes, Sje

gaaf huissie

Liefs Michelle

Haha Sje… beetje kleur verschil mag er wel zijn toch???

Even jullie laten meedenken:
Wij houden van strak (qua inrichting en alles…). We hebben dan ook een nieuwe keuken uitgezocht. Hoogglans wit… tja soms moet je ook durven (we hebben nu rood hahahaha hoezo verschil). Maar goed nu zit ik te bedenken hoe ik Jurian zijn kamertje straks wil inrichten…

Wat ik NIET wil een bepaald persoon oid op de muren dus geen Winnie the Pooh maar ook geen Cars. Ja wat blijft er dan over? hihi… Dacht zelf aan verven… gewoon 1 muur blauw… oid… maar ben benieuwd naar wat jullie kindjes hebben!!!

De babykamer nu is ook wit met grijs… (maar als er ooit een 2e komt dan wil ik die dat weer geven…) We weten nu dat Jurian een echte boy is dus kan je wel iets met kleur doen toch? … pfft lastig. Manlief en ik zitten vaak op één lijn maar nu nog niet echt hahaha…

tips ideetjes of gewoon foto van jullie kinderkamer… allemaal welkom!!

Weet niet of mini-boy het leuk vindt Sannn, maar ik onthoud het in ieder geval wel…leuk, van die handjes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

goed zeg mini-boy! is behoorlijk huis niet? of valt het mee van binnen?
wil ook een groot huis! flat is niet fijn met een kleine!
ben stiekem wel jaloers op je hoor

Ja is echt groot huis … maar was ons appartement ook wel hoor (11 meter diep). Bij het huis hebben we gelijk als optie de aanbouw eraan laten zetten… De tuin lijkt klein maar is ook 13 meter diep alleen loopt hij wel smal uit… De garage er naast gaan we gelijk zelf zetten en wordt ipv garage gedeelte speelkamer en gedeelte opslagruimte voor fietsen etc.

Oh wel leuk idee die handjes…

Inge jouw tijd komt ook!!

Sinds vorige week heeft m’n man eindelijk de bovenverdieping afgekregen, dus ook de babykamer! Zal morgen foto’s trekken, maar Noa slaapt en denk dat ze wel wakker wordt van m’n flits
Het is dan wel een meisje, maar haar kamer is voornamelijk wit, maar de deuren van haar ingemaakte kasten zijn om de beurt wit en groen. De muren zijn wit, maar de plinten groen, de omkasting van het raam ook groen, omkasting rond de houten balken van het dak ook groen. Dan heeft m’n man boven de commode (later gaat haar bureau daar komen) een vierkant geschilderd met zo’n bordverf. Daar kan je dus met krijt op tekenen.
Als je je er niets bij kan voorstellen, morgen foto’s!