O ja, het is niet zo grasgroen ofzo, het is eerder fel, maar niet verblindend fel natuurlijk. Ongeveer het groen hier op de site van ikke ben, maar nog net iets anders.
O ja, het is niet zo grasgroen ofzo, het is eerder fel, maar niet verblindend fel natuurlijk. Ongeveer het groen hier op de site van ikke ben, maar nog net iets anders.
Hier zijn ze dan! Ze zijn niet zo goed gelukt vind ik zelf. Mijn camera is precies een beetje versleten, want de kwaliteit van de foto’s is slecht. De kleur ziet er in het echt dus een beetje anders uit, maar ja, zo krijg je wel al een idee hé. Vind dit een kleur voor zowel jongens als meisjes.
door die foto’s moeten we natuurlijk allemaal scrollen nu.
Domme ik toch! Maar als ik ze allemaal kleiner moet maken
ben ik morgen nog bezig, dus ik laat het maar zo en
zal m’n tekst dan maar een beetje in blokvorm
zetten, zodat je niet hoeft te scrollen!
Wat een mooie kamer!
Leuk dat groen. Wij hebben ook lang getwijfeld tussen deze kleur groen of geel.
We wisten ook niet of we een jongetje of meisje zouden krijgen. Hier hebben we
uiteindelijk voor geel gekozen.
Groetjes,
Sandra
En Sandra als je (hoop het echt voor jullie) een broertje of zusje mag krijgen voor Tim en Tim dus een nieuwe jongenskamer krijgt … Wat wordt het dan???
Bedankt! Maar ik zit er voor niets tussen eigenlijk… Ik heb alleen de meubels gekozen, de rest heeft m’n man allemaal geregeld.
Ach ja, uiteindelijk zijn jullie allebei verantwoordelijk voor het eindresultaat. De één iets meer dan de ander…
Groetjes,
M