Verhouding water / voeding

Is het zo erg Mriek??

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja. Haha!

Das of een afspraak maken of morgen even naar de drogist…

Groetjes,

Michèle

Die afspraak maak ik in het nieuwe jaar. Goed voornemen nummer 1! Heb jij nog goeie voornemens???

Ja om geen goede voornemens te hebben. Er komt toch nooit wat van terecht. Kan wel roepen meer sparen en zo, maar ja dan zie je weer wat

Enne ik rook ook al niet meer.

Groetjes,

Michèle

Heel goed van je, dat je niet meer rookt. Ben ook niet zo van de goeie voornemens, maar vooruit…die uitgroei kan echt niet langer…

Ik heb het begin van deze maand laten doen dus het kan nog wel even. Het is alleen knal en knal rood dus dat zie je als je dat niet goed bijhoud heel snel. Maar ik doe het gewoonlijk zelf.

Groetjes,

Michèle

Ik doe het ook meestal zelf, maar vind het ook wel lekker om me af en toe bij de kapper lekker te laten verwennen. Denk toch dat ik dat maar weer ga doen in januari. Lekker fel, een rood bossie haar. Past wel bij je denk ik…

Dat dacht ik in december. Net even voor ik weer aan het werk ging. En ik heb nog steeds dezelfde bos als tijdens mijn zwangerschap dus het was wel even makkelijk dat een ander het deed. ze moesten het ook met zijn twee verven en met zijn twee fohnen. Ze hadden ook twee tubes verf nodig…

Groetjes,

Michèle