Verdrietig ivm werkeloos

Nog niks gehoord… geen nieuws is … lang niet altijd goed nieuws!! Vooral in zulke gevallen niet!

Heel dubbel: maar mijn broerjte die ook zijn ontslag heeft gekregen deze maand, heeft sinds gister weer ander werk gevonden… Heel fijn voor hem want je gunt het je familie toch heel erg… maar waarom wij dan niet? Misschien gemeen omdat ook te denken … maar … ach … het is zo dubbel…

Heb mijn broertje gelijk gebeld en gezegd dat ik het heel leuk voor hem vind, ze zijn ook bezig met een huis aan het bouwen, en willen volgend jaar gaan trouwen dus … geld kunnen ze ook goed gebruiken. Maar … toch …

Ach ik moet ook niet klagen… heb zelf nog werk… dus het komt wel goed…

Ondanks dat je zelf nog werk hebt, mag je best even klagen hoor. Logisch en heel menselijk dat je die gedachten hebt. Natuurlijk gun je het je broertje en ben je heel blij. Maar het is logisch dat er iets van binnen ook zegt, waarom vind mijn man dan niks.

Ik blijf voor jullie hopen dat ook hij binnenkort weer een baan heeft. Hoe was het telefoontje naar het bedrijf waar Michelle werkt?

Groetjes,
Sandra

Lilypie

En Mini-boy? Al nieuws?

duim duim duim duim!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ff update:

manlief heeft naar het bedrijf gebeld van Michéle, maar daar hadden ze iemand nodig met ervaring (heeft hij natuurlijk niet) en nog niet voor vertegenwoordiger (was echt lief van je dat je zo met ons meedenkt…). Hij houdt de site en vacatures in de gaten en zodra er verandering is belt hij gewoon weer…

verder weinig nieuws meer gehoord van dat bedrijf dat het deze week zou laten weten … dus … ?? Ze hebben nog paar uurtjes de kans om het deze week te laten weten

verder had er een school waar hij als leraar gewerkt heeft gebeld of hij niet op de repro (copiereren/binden etc) wilde werken tijdelijk. Daar heeft hij ja op gezegd … en mag hij gewoon verder solliciteren… zodra hij iets anders heeft kan hij gelijk weer weg gaan… dus dat is erg lief. Nu heeft hij in ieder geval tijdelijk iets… dus toch een beetje zonneschijn (als regend het buiten flink)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dat is lief van die school, dat is tenminste iets! Kan 'ie zich weer nuttig maken en van daaruit verder kijken. Toch gefeliciteerd, al is het niet z’n droombaan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hmm ja oke ik wist niet wat de eisen zouden zijn natuurlijk. En geloof me ik heb er binnen zien komen met helemaal geen ervaring. Ik weet niet voor welke functie hij precies belde natuurlijk. En dat van die vertegenwoordiger wist ik ook niet zeker Ik heb namelijk nog geen idee wat ze daar mee gaan doen. Das namelijk mijn vertegenwoordiger zeg maar die weg was gegaan, maar denk dat ze het nu even oplossen met wat ze hebben.

Maar ik zou het zeker in de gaten houden, doe ik ook bij ons als ik wat hoor hoor jij het ook.

Enne lief van die school. Beter iets dan niets nu inderdaad en zeker als ie verder kan blijven kijken. Inderdaad wat zonneschijn in deze regenachtige dagen.

Groetjes,

Michèle

Thankx…

Ja zo zien wij het ook… beter iets dan niets en nu heb je net even wat meer adem om verder te kijken… want het nieuwe huis komt ook steeds dichterbij.

Het enigste nadeel… de vakantie die we in september geboekt hadden (gratis aangeboden gekregen) is geannuleerd… want in september draaien de scholen weer en kan je dus niet weg. Maar … de keus is snel gemaakt… liever werk dan vakantie (wie had dat jaar geleden kunnen denken … )

Oh die keuze zou ik ook inderdaad snel gemaakt hebben. Werk ipv vakantie inderdaad. Want die laatste betaald de rekeningen niet.

Groetjes,

Michèle

Jammer natuurlijk, maar ook logisch. Volgend jaar maar weer, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

lekker dat hij nu tijdelijk wat heeft en vakantie komt weer wel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

quote:
Jammer natuurlijk, maar ook logisch. Volgend jaar maar weer, toch?

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/Bkaup2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Eind van het jaar... ... nieuw huis! Dus heel lang op vakantie

Haha, dat wordt dan een heeeeeeeeeeeeeeeeel lange vakantie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lieve lieve mensen…

Ja ik ben weer verdrietig … verdrietig van blijdschap!! Mijn man heeft weer werk. Per september kan hij full time komen werken als vertegenwoordiger bij Plameco. Speciale plafonds…

We zijn zo blij… en aangezien we het verdrietige nieuws delen … dacht ik het fijne/mooie/positieve nieuws mag ook zeker gemeld worden!!

GEFELICITEERD

Oh wat zal dat een opluchting voor jullie beide zijn enne kun jij weer wat meer tijd met Juriaan besteden.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 08 Aug 2009 16:54:32

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Echt super zeg!

Groetekes, Sje

JOEPIE!! Van harte hè.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

SUPER echt gefeliciteerd! ben echt blij voor jullie, meid nu mag je huilen hoor! ik huil wel mee

Wat super dat je man weer werk heeft.

Ik hoop dat jij nu minder kan gaan werken, zodat je weer lekker veel bij Jurian kunt zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Gefeliciteerd! Ontzettend leuk voor jullie!

Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Gefeliciteerd!!! fijn zeg

Liefs Michelle