Verdrietig ivm werkeloos

We gaan volop duimen hiero

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Vandaag weer een afzegging… dus nu nog 1 afwachten… oh i hope so!!

Man nog niet gezien vandaag… dus nog niet over het werk in de liftenbranche kunnen praten.

Die ene afzeggen is vast omdat hij die andere baan gaat krijgen!

Ik blijf voor jullie duimen dat deze baan het wordt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Gister hele dag in spanning … man kwam thuis met ontzettende hoofdpijn dus ik zag de bui al hangen (migraine)… gelukkig na ruim 2 uurtjes op bed te hebben gelegen kwam hij er weer uit en ging het ietsie beterder…

Maar al die tijd geen telefoontje gehad. Hij heeft toen zelf gebeld maar men nam niet op. Later op avond 21.00 uur heeft hij contact gehad met het bedrijf en was het niet slecht (maar ook nog geen 100% goed) nieuws … ze willen nl nog even bedenktijd om alles in kaart te zetten en te kijken of het gaat lukken met iemand erbij (financieel)… dus … we zijn weer positief… en wachten het nog even af.

(vanmorgen lief joh… stond bakker voor de deur met een grote maaltijd … vriendin hier uit dorp wilde ons oa hart onder de riem steken ivm werk zoeken… oh zo lief!! Zo leer je wel je echte vrienden kennen … …)

Dat klinkt idd nog niet helemaal slecht, dus alles kan nog! En wat lief van die vriendin om zo’n ontbijtje te regelen. Superattent. Was het lekker? Jurian ook ervan meegesnoept?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Precies van je zegt Mini boy Zo leer je je vrienden kennen. Had je hem nog op onze Site laten kijken trouwens.

Overigens mocht is solliteren wel mijn naam noemen want als ie aangenomen zou worden en er een jar werkt levert dat mij ook nog wat op

Groetjes,

Michèle

Hij gaat maandag bellen naar jullie bedrijf Michéle… dus zag hem er nog even op attenderen dat hij jouw naam noemt!

Nou Jurian moest verplicht meesnoepen papa was nl ‘werken’ en ik vond het zo leuk dat ik zeg kom we gaan samen relax ontbijten Jurian. Het ging wel stom hoor… ik lag nog op bed toen de bakker voor de deur stond hij bleef bellen ik dacht ga toch weg man…! (kan het zien via camera bij deur ivm appartement woning) maar toen dacht ik die man heeft iets in zijn hand… dus ik mijn nachtkleding uit gegooid snel kleren aan… en hup de deur open… loop ik later weer terug met ontbijt … zie ik dat ik mijn shirt binnenste buiten aan had … haha … Maar het was erg lekker! En superrrrrrrrr lief!!

ook ik duim volop mee hoor dat je man binnenkort weer een baan zal hebben!!
en wat superlief van je vriending zeg dat ze zoiets heeft geregeld!

liefs,
Rinske

Haha, da’s grappig. Maar ik durf te wedden dat het die beste man niet is opgevallen, dat je je shirt binnenstebuiten aan had. Het was een man tenslotte…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha of zo beleefd om er niks van te zeggen. Maar het heeft jullie wel gesmaakt??

Groetjes,

Michèle

Wat super lief dat ontbijt!!

Trouwens mini-boy…ben je de dagen al aan het aftellen…nog even en jullie kleine man wordt 1 jaar!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat lief zo’n ontbijt dan leer je indd je vrienden kennen
We duimen weer gewoon ver hoor

Liefs Michelle

Idd wel heel erg lief van je vriendin om een ontbijt te regelen.

Succes weer en we blijven hier nog steeds duimen op goed nieuws.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

wat een lieve vriendin! die zul je wel hard nodig hebben met die dagen he meid.
hadden jullie nog iets gehoord van die 2e sollicitatie? waarvan het nog niet 100% zeker was maar ook niet slecht?
ben benieuwd succes!

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

In de loop van deze week horen we meer… dus we rekenen stiekem op woensdag of donderdag en… op heel goed nieuws… maar we moeten het geduldig afwachten… ik ga heel hard gillen als het yes is!!!

Ja zo leer je echt je vrienden kennen… terwijl heel helemaal niet zo close was met haar… en andere vrienden als échte vrienden beschouw … maar die hoor ik nu niet

Dus al met al… spannende week…

Moet je nagaan Mini-boy, dat moet zeker hard aankomen voor je. Wat een rot situatie! maargoed nu weet je wel dat je 1 echte goede vriendin had, waarvan je het in de 1ste instantie niet eens van had verwacht. Maakt het wel speciaal toch?

Bij zoiets krijg je tranen in je ogen… zo lief!

hoe gaat het nu met je meid? hopelijk ben je op het moment wat minder verdrietig, en anders krijg je een tandjes kus (lees : KWIJL) van rico

… vandaag ben ik heel vrolijk… en wachten we in ons achterhoofd op hét telefoontje… maar zijn we nu vooral feest aan het vieren met onze boy!

lief zo’n kusje daar kan je er niet genoeg van krijgen

Gewijzigd door - mini-boy op 15 Jul 2009 11:53:57

Dan ook een van Morgan en een van Morgan voor Juriaan natuurlijk

Groetjes,

Michèle