hoihoi,
hoe is het verder alllemaal gegaan???
Onze luna, inmiddels 3,5, heeft dit ook gehad. Alleen al toen ze 5 dagen oud was tot dat ze 5,5 maand was. Elke dag en nacht niets anders dan tegen me aan liggen en warm houden die buik. Hel was dat. Ik ben er op den duur mee naar de kinderarts gegaan en hij zei: als ze 6 maanden is en ze heeft er nog last van, kom dan maar eens terug. Bij 5,5 maand hield het dus op. GRRR…
Maar goed, ik heb dus ook alles geprobeerd. Je flessen aanmaken met gekookt water mag niet meer, wist je dat trouwens??? Dat moet met barleduc. Mag ook niet met SPA. Hierin zitten weer teveel zouten.
Verder willen die flessen van Avent nog het meest baten, en geloof me ik weet het want ik heb ze allemaal gekocht
uit wanhoop.
Wat voor flesvoeding krijgt je kindje? Van nutrilon krijgen ze namelijk harde ontlasting en word deze dus ook vaak al afgeraden bij kindjes met darmkrampjes.
Teveel venkel kan inderdaad diarree veroorzaken met uitdroging als vervelend gevolg van teveel venkel op langdurige basis. Maar goed, dat is niet het geval want je bent ingelicht nu.
Luna sliep ook heel graag op haar buikje zodat haar darmkrampjes minder waren. Ze sliep hierdoor ook veel rustiger. Wel word het afgeraden door het consultatiebureau maar dat heb ik in de wind geslagen. Vroeger lagen alle kinderen nl zo. Het lijkt me trouwens ook dat als ze melk terug geven dat ze het op de buik makkelijker uit kunnen spugen dan als ze op hun rug liggen. Kan ook aan mij liggen
.
Hoop dat alles goed gaat en dat je in ieder geval iets aan de tips hebt gehad.
Succes in ieder geval!!
Groetjes,
danielle