Toch hier nog maar eens de vraag waarom velen op ikkeben alleen in/naar de secties kijken in de leeftijdscathegorie van hun eigen kindje(s) ? Ikkeben is toch breder dan dat ?
Mama`s hoekje, leuke linken, trots op en wist je dat zijn toch onderdelen van ikkeben waarin we samen zouden moeten komen lijkt me.
Voorop staat dat iedereen vrij is om te gaan en staan op ikkeben waar hij/zij wil, dus mijn vraag is zeker geen aanval op wie dan ook. Ik merk het gewoon steeds meer en vind het jammer, want zo ontstaat er een kloof op ikkeben denk ik en dezelfde topics in verschillende secties die we dan moet sluiten omdat het anders erg onoverzichtelijk wordt. Zoals bv de wintertijd topic waar er nu 3 van zijn.
Mijn kindjes zijn 4 en 6 jaar inmiddels, maar ik heb toch wel adviezen zo her en der over borstvoeding, slapen, temperatuur kamertje, hapjes enz enz. Daarom lees ik ook meer dan alleen de delen die voor de leeftijd van onze eigen kindjes zijn. En al heb je een kleine mop van 8 maanden ( ik noem maar even iets ) dan kun je toch nog wel een mening/idee/advies hebben over iets wat een 6 ( bij wijze van ) jarige aangaat ? Of zie ik dat nu fout ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 28 Oct 2009 07:44:51